If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ovi730
eu unul am aceasta instalatie lr si sincer nu am avut pb cu injectoarele iar acum la ceea ce urmeaza sa imi pun am inteles ca nu o sa mai am acelasi tip de injector
tu sti ceva de acest nou injector ,parca evo?
Daca nu cititi inainte de a scrie...
S-a discutat de instalatiile OEM (de fabrica) GPL Landi Renzo, care au venit cu injectoare MED...alea sant cu probleme.
De vreo 4 ani cel putin, Landi Renzo Aftermarket, adicatelea cele ce se monteaza prin atelierele GPL, au venit cu injectoare Lovato, iar acum sant AEB (ECO EVO).
Amandoua variantele sant mult mai fiabile, peste dublu cel putin comparativ cu MED, iar pretul e sub 1/2 daca e sa le schimbi...
Aia de fabrica nu are aproape nimic comun cu cele aftermarket...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Domnu' , cite instalatii ai avut/reglat/montat/utilizat pina acum ?
Fratelli nu e nemaivazuta, iar comparatia cu Ferari e TOTAL deplasata...poate cu un Trabant...si asta e foarte rar vazuta... Fratelli= Milano "Reloaded"...
Daca tu esti multumit de ea pina acum foarte bine...
DAr experienta ta de citeva luni si 10.000km nu-ti da dreptul sa faci o recomandare...
Pe la 100-120.000km sa postezi o lista cu ce ai schimbat la ea
Sant curios care sant specialistii care si-au dat cu parerea apropo de instalatiile GPL... si unde ii gasesti sa monteze lumea la ei Fratelli...
26RON/km e un cost normal pt urban...se poate si mai bine de atat chiar si pe vechile 1.4l ...si asta in regim de taxi intr-un oras aglomerat...
Nu a inventat roata Fratelli, si nici pe departe instalatiile GPL...cu greu reuseste sa copie pe altii...
Comparatia cu ferari nu e deplasata. Deplasata e doar convingerea romanului din logan. Nu nu am montat nu stiu cate frateli pt ca nu sunt montator. Sunt utilizator. Ceea ce nu intelegi tu e ca eu in doi ani fac peste suta de mii de km, masina termina leasingul si o vand. In concluzie pt cei ce merg in stilul meu e solutia ideala. Am garantie si la masina si la instalatie asa ca mi se rupe ca "pot" schimba ceva in istalatie. Cine isi ia masina ca sa o tina 10 ani si sa faca jumatate din km ce ii fac eu iar nu poate avea probleme pt ca nu vad ce s-ar putea strica in timp daca nu faci km. Sincer nu iti inteleg inversunarea decat daca esti montator pe o anumita instalatie de gpl.
Eu unul stiu ca mie mi s-a cerut intre 6 si 8 sute de lei in plus pe instalatiile recomandate pe forum ceea ce inseamna o treime din pretul instalatiei achizitionate de mine. Instaltie care lucreaza in parametri la un consum decent. Ba chiar azi cand am facut un drum cu copii in masina pana la Bran si am mers precaut(legal) am avut un consum de 6,5% gpl.
Repet daca astea nu sunt argumente, atunci discutia poate fi incheiata.
Precizez ca am un doblo cu instalatie milano cu 350.000 km si functioneaza impecabil de 5 ani. Am pus la 100.000 km instalatia la acelasi importator. Am schimbat doar filtre si au curatat de 2 ori injectoarele gpl.Asta ca tot erai curios sa afli ce experienta am.
Iar frateli se monteaza la importator in Chitila. Programare la 1-2 zile si nu am reprosuri sa le fac la instalare.
Nu am nimic cu Milano ci cu modalitatea de prezentare a ta si nu numai ...
Va montati o instalatie, si dupa cite luni/ mii km o recomandati cu caldura...
Chiar daca nu mergi se duc cauciucurile...membrane, o-ring-uri , electrovalve etc...
La tine e un caz fericit, ai importatorul langa tine...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Va montati o instalatie, si dupa cite luni/ mii km o recomandati cu caldura...
exact asta e problema la multi... eu am pus Tomasseto, si de la inceput nu prea sunt multumit de ea, dar mai mult ca sigur din cauza montatorului care e idiot. In rest cand nu face figuri, e ok, merge bine, am consum ok... dar si daca era ok, dupa 5-6000km nu ma apucam sa o recomand peste tot.
Salut. Pune rampa Landi ( cea de lovato) costa 457 ron gxx-magazin.ro sau VALTEK TIP 30 daca vrei mai cu economie 325ron dar la asta din urma trebuie si adaptor pt senzorul de presiune sau filtru cu suport -----deci tot cam acolo ajungi iar in + cea de landi ,chiar daca servisarea este mai grea pt ca nu se gasesc pistonasele , rampa este mult mai fiabila.
Santeti de belea...citeste macar ultimele 10-15 pagini...s-a discutat de aproape toate instalatiile posibile...parca de Vialle si Prins pe Logan nu s-a intrebat...
Intrebarea e putin stupida ca multe altele ... Lovato PE LOGAN ... daca intrebai de o masina mai deosebita mai inteleg...un Mertz/Subaru etc un motor boxer/turbo/valvetronic etc ar avea o logica...dar Loganul e ,cred, cea mai usor de pus pe GPL de pe la noi...
Lovato e o instalatie fiabila, pret rezonabil...nu foarte raspindita la noi...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
exact asta e problema la multi... eu am pus Tomasseto, si de la inceput nu prea sunt multumit de ea, dar mai mult ca sigur din cauza montatorului care e idiot. In rest cand nu face figuri, e ok, merge bine, am consum ok... dar si daca era ok, dupa 5-6000km nu ma apucam sa o recomand peste tot.
Sunt doua posibilitati. Ori intelegeti greu, ori va faceti ca nu intelegeti. In al doilea post al meu de pe acest subiect am precizat foarte clar ca mai am o masina pe care am Milano de 5 ani am sute de mii de km si nu am schimbat decat filtre. Acum sa imi reprosati ca recomand evolutia lui Milano respectiv Frateli nefiind testata e doar amuzant. E drept ca am doar 15.000 km cu frateli cu loganul mcv2 dar promit ca la 100.000 va anunt ce am schimbat. Sper sa fie doar filtre la fel ca la Milano.
Salut,dupa cateva luni de citit si "rasfoit" internetul sunt fericitul (sper!) posesor al unei instalatii gpl BRC montata la Vernesti . Masina este un Logan 1.6 16 v cu 105000 km,pana acu' totul ok ,merge golanul de rupe,n-am simtit o foarte mare diferenta intre benzina si gaz
Ca si service mi s-a parut profi,baietii (dealtfel foarte amabili) s-au apucat de treaba la masina pe la 8 si ceva si la 12 era gata de drum
am sunat si eu astazi la cei de la Vernesti si asa cum am banuit singurul loc disponibil era dupa data de 15 sep iar ca si instalatie ei mi-au recomandat evo one asa ca merg si pe mana lor si pe a voastra
asta e
astept
Am asteptat si eu vreo luna jumate,dar asteptarea a meritat 100 %
Last edited by 77ACE; 22 August 2014, 18:52.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment