If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu am instalatie din fabrica si e Landi, cred ca e cea mai potrivita pentru logan din moment ce o pun chiar ei pe masini. Instalatie buna stiu ca e BRC-ul. Am intalnit-o pe masini mai scumpe dar probabil e mai scumpa si nu merita pentru logan.
Evident, în ciuda faptului că unii se străduiesc să arate contrariul.
Chestia stă cam aşa: Cazul 1: dacă eşti un utilizator obişnuit şi dacă doreşti o instalaţie GPL la care nu vei "umbla" personal, pune orice instalaţie fiindcă toate-s la fel. Bugetul, preferinţa personală sunt hotărâtoare la a o configura, adică a alege ce rampă de injectoare doreşti, unde e posibil să faci alegerea acesteia.
Cazul 2: dacă eşti dintre cei care "puţulesc" (ei îi zic "fine tuning") softul instalaţiei, în dorinţa de a consuma 1 l GPL la suta de km, ia-ţi o instalaţie la care să poţi face asta. Umblă vorba că Tomasetto ar permite aşa ceva... soft pe toate drumurile, uşurinţă în a-l modifica etc.
Retul e cancan. ;)
Personal am LR, dar n-o consider nici mai proastă, nici mai bună decât altele, dpdv al performanţei. Singura discuţie care s-ar putea face s-ar putea referi la calitatea materialelor, execuţiei acestora, totul traducându-se în fiabilitate. Dar şi aici la preţuri asemănătoare, primeşti marfă asemănătoare. Diferenţele tind spre zero.
ÃŽn schimb, ceea ce contează foarte mult este montajul şi reglarea instalaţiei. Ocazie cu care recomand din nou, pentru cei ce pot ajunge acolo, Verneşti-ul.
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Bine v-am gasit, sunt nou pe aici si as vrea sa-mi dati o recomandare pentru o instalatie GPL pentru motorizare 1.6 mpi. Auto este un sandero 62Kw cu euro 5; mentionez ca sunt din Iasi.
Va multumesc
Multumesc Dacis. Deja am citit o gramada de posturi de la sectiunea GPL si am observat ca Moog este ancorat puternic in miezul problemei, in mod sigur imi va da o solutie.
Inca odata multumesc.
Bine v-am gasit, sunt nou pe aici si as vrea sa-mi dati o recomandare pentru o instalatie GPL pentru motorizare 1.6 mpi. Auto este un sandero 62Kw cu euro 5; mentionez ca sunt din Iasi.
Va multumesc
Esti in curtea lui Moog, floare la ureche, eu mi-am miscat ligheanul 1.4 mpi vreo 200 km sa ajung la el, dar nu-mi pare rau, lovato ce mi-a montat-o merge perfect, am facut vreo 8-9000 km din septembrie 2015 pana acum, aproximativ odata pe luna trag o fuga la Suceava, 50 km pana acolo, sa bag in butelia de 90 litri vreo 70, inca nu am avut curajul sa-i fac plinul, probabil intra vreo 75, ma tem sa nu se blocheze bila de care citeam pe aici, ca uneori face probleme, trebuie mers la vulcanizare si habar nu am pe unde tre bagat aer cu presiune pentru deblocat aceasta. Evit pe cat posibil Radauti-ul (18 km de Siret), au pret cu aproximativ 1 ron mai mare pe litru GPL fata de SV. Baga-i gaz sandelului daca faci mai mult de 10.000 km pe an. Pentru mai putini, amortizezi instalatia peste 3-4 ani cand vinzi masina.
Eu am montat pe loganul personal, la inceputul lunii decembrie o instalatie Landi Renzo cu toroidal de 54 litri.
M-a costat fix 2300 lei, montajul s-a realizat la martax Brasov.
Sunt foarte multumit de ea, si am facut peste 4000 km pana acum.
Deci, recomand Landi Renzo.
Dacia Logan GPL 2005 - 328 copite (remapat de DOC)
Toyota Prius Hybrid 2002
@Dacus_Malus La un rezervor toroidal de exterior (montat in locul rotii de rezerva) m-am gandit si eu, dar sa vededem de cati litrii se preteaza pentru sandel.
Pana la sfarsitul saptamanii sper sa ajung la mesterul Moog sa vad ce-mi recomanda.
Deci Land Renzo ... cred ca este Ok.
Multumesc
Din ce am mai citit pe aici si prin alte parti, sunt pareri favorabile in multe privinte fata de instalatia Tomasseto in combinatie cu injectoare Valtek (culoare rosie).
Inca am nevoie de argumente solide pentru a lua o hotarare definitiva. O instalatie GPL costa aprox. 2500 lei, plus 200 - 300 lei in anumite situatii.
Acei bani un plus se reflecta in valoarea injectoarelor care probabil sunt mai fiabile.
Din experientele de viata am constatat ca un produs ieftin este in cele mai multe cazuri - prost din punct de vedere calitativ.
Un produs scump este de cele mai multe ori de o calitate acceptabila sau peste medie.
Mai apare un aspect care trebuie luat in calcul: compatibilitatea dintre cele doua componente ale instalatiei.
Mai apare si problema filtrelor, a valorii acestor consumabile, a posibilitatii de a le schimba in regie proprie.
Constat ca trebuie sa mai studiez problema, constat ca trebuie sa ma mai informez.
Last edited by cosstti; 3 February 2016, 22:16.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment