If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si pe Laguna si pe Passat, cum trece pe GPL pompa de benzina se opreste.
Nu poti sa o pornesti direct pe GPL daca afara sunt 10-20 grade...eu nu am reusit pe Laguna si am turnat 20 litri de apa clocotita pe plaman...deh..nu mai aveam benzina.
Se poate porni direct pe GPL cam orice masina daca are activat un numar porniri limitat din soft.Poate gresesc eu undeva si mai trebuie bifat ceva prin soft.Pompa de benzina se opreste doar daca pui un releu suplimentar,in general montatorii nu il pun.
Stie cineva cu ce tip de instalatie GPl vine loganul 0,9 tce din fabrica?
Loganul de 1,4 din 2007 a venit cu Landi Renzo si am fost foarte multumit.
Va multumesc
Rambo, se pare ca incurci borcanele...ce ai marcat tu in poza e pentru cu totul altceva...
Cu o pagina in urma ziceai ca nu merge pornirea de urgenta...
Pornire de urgenta nu este acelasi lucru cu pornirea direct pe GPL...
Aia cu opritul la semafor e oarecum stupid...ai probleme de reglaj, cu pornirea la cald...injectoarele nu au cum sa stea deschise daca nu au impuls de intrare...
Cat despre Lovato e ok ca instalatie...dar trebuie sa fiu de acord cu aia ca montajul cel putin la variantele vechi e de porc...
La pretul ala intradevar sunt variante mai bune...
Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Si atunci ce trebuie bifat ca sa porneasca direct pe GPL?
Spuneam ca se ineaca cu gaz daca ridic pedala de ambreiaj prea repede si se opreste motorul din cauza mea.Se intimpla asta cind am legat firul cu plus de la contact la calculatorul de gaz si bifat in soft "external switch signal"
Am descris problema aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1702
Cum spuneam montajul este bun problema este exclusiv din soft.Daca bifez "hot start" si masina porneste automat direct pe GPL nu am problema cu innecatul motorului.
Cu optiunea aia bifata va porni tot pe Benzina insa va comuta pe gaz dupa 1s daca temperatura in reductor este suficient de mare. Nu mai sta sa faca "incalzirea"( lpg injector warm up) la injectoarele de gaz si nu mai sta dupa "intarzierea"( lpg delay) injectorelor de gaz sa porneasca.
Nu ar trebui sa faca figuri daca este montata si reglata bine.
Sunt programat saptamana viitoare la un service pentru a instala un kit Tomasetto cu ECU QBox
Conteaza de cine este produsa butelia? la ce trebuie sa mai fiu atent? si bineinteles, QBox sau Stag 200 +
Edi
Cit te costa instalatia QBox?
Stag 200 + este aceeasi cu Gofast si nu este veche,doar numele seamana cu cea veche.Recomand QBox se pare ca sint mai bune.Stag 200+ gofast este clasa economica de la Stag.
Rezervor toroidal de 57 l + QBox + injectoare AC + restul supapelor Tomasetto + "T"-uri din cupru, 2600 RON
In schimb nu stiu ce natie este rezervorul.....am inteles ca au si bulgaresti si poloneze (cred ca cel de 57l este bulgaresc), iar cel de 47 l este polonez....Diferenta intre 57 si 47 este de doar 50 RON si de aceea intentionez sa pun mai mare.....dar nu stiu daca nu mai bine il iau pe ala polonez....)) am si eu probleme existentiale...))
Voi ce ziceti? este atat de important unde este fabricata butelia? Andyno mi-a comunicat faptul ca trebuie sa fie neaparat "STAKO"....ce fac daca nu au STAKO? nu mai montez? )) (intrebare constructiva, nu rautacioasa)
Ce parere aveti?
Principalele componente ale instalatiei auto GPL marca AGC COMPACT sunt :
Compact kit podstawowy* reductor / vaporizator – AGC Vito
* modul electronic de comanda – AG Compact
* dispozitiv de alimentare – Tomasetto
* dispozitiv injectie / injector – Rail/Hana/Valtek
* multivalva – Tomasetto
* carcasa multivalva – Tomasetto
* filtru gpl polyester – Certools
* furtunuri – Parker
Calculatorul GPL AG COMPACT este produs de catre AUTRONIC ITALIA la cele mai inalte standarde tehnologice.DSC_2959
ECU Compact este o unitate de control GPL inovativa, realizata cu o tehnologie avansata si echipata cu un procesor de ultima generatie. Astfel, odata asamblata si calibrata este compatibila cu motorul autovehiculului.
Unitatea lucreaza in tandem cu calculatorul autovehiculului dumneavoastra eliberand cantitatea de combustibil optima la momentul potrivit pentru performante maxime si economii substantiale de combustibil, spre deosebire de vechile sisteme GPL.
COMPACT ECU este echipat cu functie SAA (Sistem de Adaptare Automata) care asigura functionarea impecabila a motorului.
Ambalajul mic si functional al ECU permite montajul rapid pe orice autovehicul.
Datorita unui senzor de presiune „map sensor” integrat este posibila citirea presiunii reductorului, acest lucru ajutand la trecerea pe benzina la terminarea gazului din rezervor sau trece pe benzina in cazul pierderii de presiune in caz de avarie.
DSC_2937
Instalatia auto GPL AGC COMPACT are in componenta vaporizatorul VITO.
Acesta este unul dintre principalele componente al unei instalatii auto GPL, componenta cu ajutorul careia se efectueaza transformarea gazului din stare lichida in stare gazoasa.
Datorita caracteristicilor sale precise cum ar fi temperatura si stabilitatea presiunii, cu posibilitatea de a fi utilizat la vehiculele cu motoare care au o gama larga de puteri in conversiile GPL, reductorul Vito este dotat cu o electrovalva de gaz si un filtru pentru a-l proteja de impuritati.Vezi pagina vaporizatoare
Instalatia auto GPL AGC COMPACT poate avea in componenta rampa de injectie Valtek de 3,0 ohm, rampa de injectie Rail de 3.0 ohm sau injectoare Hana Coreea de 1,9 ohm care sunt de 4 tipuri si se aleg in functie de puterea motorului in Kw.Vezi pagina injectoare Hana
Last edited by enc_edy; 21 July 2016, 10:41.
Reason: Automerged Doublepost
STAKO sunt cele mai ok. Multe ruginesc in maxim 2 ani pe interior si exterior. Am vazut date jos dupa taxiuri ptr ca nu mai treceau la ITP. Pana mea...nu stiu ce zic. Am sunat la mai multi montatori si cam toti au recomandat STAKO.
ГАЗПАРТ - эксклюзивный представитель в России компании STAKO, одного из мировых лидеров по производству газовых баллонов и других емкостей для хранения газа.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment