E curios ca cineva care a avut o masina echipata cu instlatie GPL, are dubii daca sa mai monteze sau nu, avand in vedere ca benzina costa 5.35 lei/l, iar GPL-ul costa 2.35 lei/l.
Problema cu adaptoarele o pot rezolva daca te uiti aici.
Problema cu statiile GPL din tarile unde calatoresti o rezolvi daca iti faci temele inainte de a pleca la drum, aruncand un ochi aici. Exista chiar si aplicatie "my gpl" care te indruma catre cea mai apropiata statie gpl.
Problema cu parcarile subterane are o rezolvare foarte simpla: parchezi doar la suprafata.
1. Pe Logan 1 veneau cu instalatie Landi Renzo. Acum nu stiu cum mai e.
2. Atat costa si la un montator GPL care nu are legatura cu Dacia.
3. Nu. Pentru motoarele in 3 pistoane se monteaza tot o rampa cu 4 injectoare, dar vor fi folosite doar 3.
4. Garantia o pierzi doar daca apar probleme cu masina. Daca totul merge bine, garantia se mentine si esti obligat sa cotizezi in continuare cu banii de revizie la ei.
5. Cei de la Dacia, in afara sa schimbe uleiu si filtrele, nu se pricep la nimic altceva.
Problema cu adaptoarele o pot rezolva daca te uiti aici.
Problema cu statiile GPL din tarile unde calatoresti o rezolvi daca iti faci temele inainte de a pleca la drum, aruncand un ochi aici. Exista chiar si aplicatie "my gpl" care te indruma catre cea mai apropiata statie gpl.
Problema cu parcarile subterane are o rezolvare foarte simpla: parchezi doar la suprafata.
1. Pe Logan 1 veneau cu instalatie Landi Renzo. Acum nu stiu cum mai e.
2. Atat costa si la un montator GPL care nu are legatura cu Dacia.
3. Nu. Pentru motoarele in 3 pistoane se monteaza tot o rampa cu 4 injectoare, dar vor fi folosite doar 3.
4. Garantia o pierzi doar daca apar probleme cu masina. Daca totul merge bine, garantia se mentine si esti obligat sa cotizezi in continuare cu banii de revizie la ei.
5. Cei de la Dacia, in afara sa schimbe uleiu si filtrele, nu se pricep la nimic altceva.
Comment