Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • milano. consum mediu 8-8.5, pe motor de 1.6.

    Comment


    • Originally posted by pitrocu View Post
      ok ms si asa o sa fac imi fac o programare la autogaz bucuresti sa vad ce are
      I-mi pare rau ca nu te pot ajuta
      Dar daca rezolvi(trebuie sa rezolvi )ne spui si noua cum ai rezolvat.
      posibilitati sunt multe:
      -presiune insuficienta
      -temperatura poate prea mare si nu trece pe gaz
      -senzorul de temperatura din compartimentul motor sa nu mai fie bun
      -oare o fi schimbat la timp filtrele?!
      -sau din soft ceva
      Oricum daca mergi la centru specializat,vor vedea ce si cum.
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • Originally posted by pitrocu View Post
        normal are butelia mai mult de jumate
        de unde stii ??? daca te iei dupa ledurile alea ... incearca sa pui de 20 de lei gaz ...
        daca tot nu merge te duci la un centru specializat. ce instalatie ai ? km ?
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • am mers acum cu masina si vad ca sia revenit
          nuj ce o fi avut dar merge o sa vad daca mai face si o duc la reprezentanta
          instalatya este landini
          a avut si filtrul de gaz infundat azi dar cred ca aia a fost problema si de la releul ala cred ca am facut scurt si sa blocat calc de gaz ca lam resetat si a luat-o

          Comment


          • e de aceea facea asa. e bine ca ai rezolvat problema.
            intra si tu in logan club teleorman.
            Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

            Comment


            • cum sunt foarte interesat sa trec pe GPL datorita pretului scazut am mai aflat unele chestii care pot fi interesante pt toti.
              In mersul pe GPL cele mai solicitate sunt supapele si scaunele de la supape. gazul fiind mai uscat nu asigura acceasi lubrifiere ca benzina la contactul dintre scaun si supapa si de accea scaunele de la supape incep sa se distruga pana se duc de tot si ai un ralenti de autobuz pe urma.
              Fabrica tratteaza special supapele si scaunele masinilor predestinate echiparii cu GPL tocmai ca sa tina 100 K km ssau 4 ani, cat este garantia. pe urma d zeu cu mila.
              Si in varianta pe benzina aceasta uzura exista dar mai putin.
              Pana aacum cei care ati facut peste 50 K pe gaz aveti vreo remarca de facut?
              JIJI

              Comment


              • DA.....Supapele sunt tratate cu multa indiferenta de producator.Asta face parte din capitolul:basme populare romanesti.
                Nu gazul distruge supapele ci un amestec sarac indiferent pe ce merge masina gaz sau benzina fara plumb.Am prieten cu masina in taxi si are 300.000 km pe gaz aftermarket Tomasetto cu Stag 200 si nu a fost data chiulasa jos.Merge perfect si nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb.Doar reglare culbutori la 60 K in rest...talpa.

                Comment


                • La Verbita Arad au aparut ceva instalatii pe gaz DTGAS SEQV. Si-a montat cineva? Cum se prezinta? Cat este manopera? Ms!

                  Comment


                  • oricum un motor la dezmemdrari nu costa mult. vad ca se intrec astia la oferte de instalatii.
                    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                    Comment


                    • Originally posted by gigibecali View Post
                      cum sunt foarte interesat sa trec pe GPL datorita pretului scazut am mai aflat unele chestii care pot fi interesante pt toti.
                      In mersul pe GPL cele mai solicitate sunt supapele si scaunele de la supape. gazul fiind mai uscat nu asigura acceasi lubrifiere ca benzina la contactul dintre scaun si supapa si de accea scaunele de la supape incep sa se distruga pana se duc de tot si ai un ralenti de autobuz pe urma.
                      Fabrica tratteaza special supapele si scaunele masinilor predestinate echiparii cu GPL tocmai ca sa tina 100 K km ssau 4 ani, cat este garantia. pe urma d zeu cu mila.
                      Si in varianta pe benzina aceasta uzura exista dar mai putin.
                      Pana aacum cei care ati facut peste 50 K pe gaz aveti vreo remarca de facut?
                      100.k pe gpl cu tomasetto stag 300. am reglat o data culbutorii (pe la 60k).
                      daca ceri o supapa sau o chiuloasa la magazin sau reprezentanta te intreaba daca-i cu gpl ? te-ai gandit la asta ?
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • chiar..te intreaba daca e pe benzina sau gpl?
                        Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                        Comment


                        • Originally posted by alxoo7 View Post
                          La Verbita Arad au aparut ceva instalatii pe gaz DTGAS SEQV. Si-a montat cineva? Cum se prezinta? Cat este manopera? Ms!
                          Reprezentant autorizat Dacia si monteaza GPL? Daca tot te interesezi intreaba daca pierzi garantia oferita de producator in cazul in care masina mai are garantie

                          Comment


                          • salut baieti am revenit cu o noua problema la gazul meu am mers ieri toata ziua pe gaz si astazidupa vreo 20 de km a inceput sa mearga in trei pistoane pe gaz si mi se aprinde beculde la vaccum, cand o dau pe benzina merge normal ce sa mai fie?

                            Comment


                            • Originally posted by gigibecali View Post
                              gazul fiind mai uscat nu asigura acceasi lubrifiere ca benzina la contactul dintre scaun si supapa si de accea scaunele de la supape incep sa se distruga pana se duc de tot si ai un ralenti de autobuz pe urma.
                              inca ceva. supapele is de 2 feluri.
                              1 de admisie - lasa aerul sa intre
                              2 de evacuare - lasa gazele arse sa iasa
                              lubrefierea supapelor nu are nici o legatura cu gazul , benzina sau motorina. depunerea de calamina e problema la supape sau/si explozia prea puternica sau slaba datorata amestecului prea puternic sau prea sarac. o instalatie bine reglata nu afecteaza deloc supapele sau scaunele de supape. nu ?

                              @ pitrocu - pune-o pe un tester

                              pot fi multe. un injector de gpl , cablaje intrerupte , probleme din soft ...
                              Last edited by Costi-bc; 19 October 2010, 20:44. Reason: Automerged Doublepost
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • care e becul de vaccum? eu am cautat si nu e nici un hbec pe bord de vaccum.
                                Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google