Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am o instalatie randi renzo si pana acu nu am probleme cu ea si nici nu as dori. se comporta foarte bine.
    Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

    Comment


    • pai oricum o instalatie te duce 100.000 sau 2 ani. e in garantie. in timpul asta iti scoti de cateva ori investitia si costurile de exploatare (filtre, revizii) . de asta zic sa-si puna cei care fac multi km nu cei care tin masina pt cumparaturi de weekend ...

      landi renzo vine din fabrica pe loganuri sau probabil daca pui la reprezentante sau nu stiu unde nu-ti pierzi garantia. asa-i ? tomasetto , brc , etc pui cand nu mai ai garantie la masina si e mai ieftina si costurile is mai mici .
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • salutare!
        costi fara sa te supar tin sa te contrazic
        o instalatie GPL nu cred ca tine doar 2 ani sau 100000 de km, intradevar daca in suta asta de mii nu o ingrijesti deloc sigur va cadea ceva ,plaman ,injectoare sau alte cele
        am instalatia din fabrica si am masina de 3 ani 51000 km parcursi deocamdata nicio problema
        apropo inainte sa imi iau masina am stat 6 luni pe net noapte de noapte hoinarind pe forumuri sa citesc cat mai mult despre instalatiile GPL si am stat de vorba cu o gramada de taximetristi

        sper sa nu fi suparat pe nimeni si daca am gresti cu ceva in spusele mele accept orice critica
        o seara placuta!

        Comment


        • pai nu ma contrazici. poate nu m-am facut inteles. 2 ani sau 100k ai garantie pe instalatie , daca faci reviziile la timp. deci nu ai ce cheltui in plus . nu stiu exact la astea din fabrica cat e garantia ,dar oricum in timpul asta iti amortizezi investitia , reviziile si iesi si pe plus la costuri din diferenta gpl-benzina.

          incercam doar sa complectez topicul despre recomandarea unei instalatii in detrimentul alteia.
          daca iti iei logan nou - Landi renzo (ca altceva nu poti alege)
          daca masina mai e in garantie (si vrei sa ramai cu garantia) - Landi renzo
          daca nu mai ai garantie la logan atunci probabil e mai bine sa pui tomastto mai ieftin si mai fiabil.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • am inteles acum
            scuze am interpretat eu gresit
            am o problema cu loganelul meu cand calc frana se aprinde martorul de la becul de ceata dar nu se aprinde foarte tare abia daca il sesizezi, eu l-am observat noapte
            poate are cineva idee ce ar putea fi

            Comment


            • Salut.
              Off topic:-contact imperfect
              Foloseste functia search
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • sumynyk ai dreptate pt o persoana care conduce dupa stilul de condus descris de tine nu face economie daca are GPL
                in schimb daca esti mai ponderat la talpa si nu ii daai faci economie
                din punct de vedere al consumului ies la fel in raport cu DCI-ul(cel putin asa mi-a iesit mie) pt ca GPL-ul consuma mai mult si este mai ieftin iar DCI-ul consuma mai putin dar este mai scumpa motorina
                la intretinere iesi tot acolo pt ca, cat te costa pe tine 3 filtre in 30000 de km( cam 3 milioane) atat ma costa pe mine la 30000 de km sa ii schimb filtrele
                eu spun ca economia este la pretul de achizitie

                Comment


                • indiferent de stilul de condus tot iesi in avantaj cu gpl

                  Comment


                  • si referindu-ne strict la logan , gpl-ul e mai fiabil in timp decat dieselul. parerea mea
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • eu am instalatie cum am mai spus landi renzo aftermarket. nu ma plang deloc de ea. cele din fabrica am inteles ca au probleme cu injectoarele. cei care mi-ai montat instalatia au pus alte injectoare. tre sa ma uit in cartea de revizii si va spun. oricum la noi daca se strica un injector nu e cat la dci.
                      Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                      Comment


                      • da , dar la minunatiile astea de Landi originale nu poti schimba doar un injector . get it ? la tomasetto poti. daca vorbim si de preturi ... la tomasetto e 50 lei injectoru. la landi chiar as fi curios cat costa (toate 4 evident)
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Ba da poti sa schimbi si cate un injector.
                          La loganul de fabrica sunt cate 2 injectoare intr-un corp si se scot si separat.
                          Pretul este de 320 lei la dealerii Dacia si 280 lei la particulari pe un injector.Necazul e ca dupa ce schimbi unul urmeaza repede si celalalte...
                          Asa arata injectorul :
                          Attached Files
                          Last edited by vortexo; 30 October 2010, 09:49.

                          Comment


                          • nu am auzit pana acu persoane care sa aiba probleme cu asa ceva. momentan..
                            Ce noroc nemaipomenit ca roata a fost inventata inaintea automobilului ; in caz contrar , iti dai seama ce scartaituri am fi avut de suportat.

                            Comment


                            • Ia intreba niste taximetristi.
                              Cunosc cam 5 tipuri de instalatii glp si afirm in cunostiinta de cauza ca cele mai proaste si scumpe injectoare sunt landi si cele mai fiabile sunt rail.

                              Comment


                              • Salut. Azi am fost, la R.A.R., sa imi trec in carte instalatia gpl Tomasetto stag 300. Reprezentantul de la R.A.R., a ramas surprins cat de bine merge motorul, atat pe gpl, cat si benzina. Cost omologare:145 lei.
                                Tot azi am fost si la politie sa imi treaca in certificat instalatia. Cost: 37 lei(taxa schimbare certificat)+ 19 lei(fisa inmatriculare)+1.5 lei (copii xerox carte si buletin).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google