Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joi merg sa montez o inst GPL . Am luat-o din praktiker Constanta. a mai montat cineva in Constanta?Nu stiu de care e doar am platit si m-au progamat,
    Se poate da ceva detalii ? Multumesc

    Comment


    • daca e praktiker este tomasetto. fa un efort pana la 300 plus, toroidal si injectoarele valtek. in secunda asta, la exterior, masina mea fuge mai bine ca pe benzina. parerea mea. si asta cu un enorm consum de 7.33%

      Comment


      • merci razvane am sa tin cont . drumuri bune!!!!!!!!!!!!!

        Comment


        • pentru zona timisoara
          montajgpltimisoara.lx.ro

          Comment


          • salutare.eu am montat o inst. tomaseto stag 200.e indicata pt un logan.am auzit niste discutii despre faptul ca pe benzina sunt 2 sonde de oxigen si pe gaz numai una.asa este?

            Comment


            • de fapt de a doua nu mai tine cont. benzina se bazeaza pe aia pentru norma de poluare, nu pentru amestec, mai bine zis cu aia verifica catalizatorul. gazul oricum este ca norma de poluare undeva unde benzina nici nu va ajunge vreodata. co 0%!!!

              Comment


              • Am instalat azi GPL-ul tomasetto stag 200 , mi-au zis ca nu are rost sa pun 300, dupa prima
                suta de km se comporta frumos la drum. Drumuri bune la toata lumea!!!!!!!

                Comment


                • Salutare mari maestri cunoscatori ai instalatiilor GPL, sau nu .
                  In vara/toamna o sa imi schimb masina si am in vedere ori logan 1.6 16v ori astra g 1.6 de 103 cai , ramane sa ma hotarasc intre timp in functie de ce oferte gasesc atunci , o sa fie masina sh , nu pentru ca nu mi-ar placea si ca nu merita sa o iei de noua, dar nu am bani .
                  Intrebarea care ma macina e daca aceeasi instalatie de gaz ce o poti pune pe un logan, merge pusa si pe astra 1.6 103 cai , ma gandesc la tomasetto secvential euro4 .
                  Va intreb asta pentru ca vreau sa o iau de acum sa o pun pe supernova astfel incat cand vand masina sa o dau jos si instalatia in sine sa fie amortizata , sa o pot folosi ulterior ori pe logan ori pe astra .
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Are cineva instalat tomasseto stag 300? Daca da il rog sa posteze niste informatii , gen pret instalatie , consum .Multumesc.

                    Comment


                    • Originally posted by samy0388 View Post
                      Salutare mari maestri cunoscatori ai instalatiilor GPL, sau nu .
                      In vara/toamna o sa imi schimb masina si am in vedere ori logan 1.6 16v ori astra g 1.6 de 103 cai , ramane sa ma hotarasc intre timp in functie de ce oferte gasesc atunci , o sa fie masina sh , nu pentru ca nu mi-ar placea si ca nu merita sa o iei de noua, dar nu am bani .
                      Intrebarea care ma macina e daca aceeasi instalatie de gaz ce o poti pune pe un logan, merge pusa si pe astra 1.6 103 cai , ma gandesc la tomasetto secvential euro4 .
                      Va intreb asta pentru ca vreau sa o iau de acum sa o pun pe supernova astfel incat cand vand masina sa o dau jos si instalatia in sine sa fie amortizata , sa o pot folosi ulterior ori pe logan ori pe astra .
                      Salut
                      Nu sunt foarte priceput dar din ce cunosc este faptul ca nu poti sa pui instalatia de logan pe opel astra .
                      Intra pe site-ul www.agrom.ro si o sa vezi un catalog cu instalatiile dedicate pentru fiecare tip de masina .
                      O zi buna si drum bun

                      Comment


                      • Multumesc bebetu , tot pe agrom.ro m-am uitat la montaje, si la majoritatea scria ca sunt echipate cu aceeasi instalatie tomasetto secvential euro 4 , acum nu stiu daca difera ceva cu adevarat la ea sau nu ... oricum cred ca trimit un mail la ei sa ma lamuresc direct de la sursa, multumesc si tie la fel , drum bun !
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by vargel View Post
                          salut. Pentru colegu care vrea sa-si puna gpl. Am gpl de vreo 3 luni. Incantat la inceput, ce sa spun ca ieseam la cost cam la 40 % fata de benzina. Dupa aceea am constatat ca diferenta fata de benzina se reduce, credeam eu din cauza consumului pe gpl. Mi-a suflat si mie un prieten ( asa cum iti suflu si eu tie) ca se da teapa la pompa, adica se baga gpl cu presiune chiar si 15 atmosfere fata de 7-8 cat ar fi normal. Asta inseamna ca in rezervor iti intra mai mult aer decat gpl. N-ar fi nici o problema, cauti statia care baga cu 7-8, dar daca nu o mai gasesti? Adica baietii gazari se inteleg si bag toti cu presiune mare. Atunci mai merita investitia? Plus reducerea spatiului din portbagaj , plus un demaraj ceva mai micut, plus 100-150 lei (nu stiu exact, o sa vad) omologarea RAR, si nu in ultimul rand ceva uzura in timp la motor. Eu acum n-o mai mai dau jos am facut investitia , salut. Nici pe tine n-as vrea sa te intorc din drum. Decizia iti apartine. Si daca tot esti hotarat pot sa-ti spun ca eu am butelie cilindrica de 55 litri, ocupa ceva spatiu in portbagaj, dar nu sunt disperat. Sunt butelii cilindrice si mai mici ( eu n-am stiut) la Praktiker si ramane un loc si pe langa ea pana in fundul portbagajului. Mai eles daca esti din oras poti sa alimentezi oricand. Foarte adevarat ca poti sa-ti pui si toroidala, dar asta insemna sa umbli cu roata de rezerva in portbagaj, sau sa o lasi acasa. In oras gasesti pe cineva sa-ti dea o roata pana acasa in ca de nevoie sau sa mergi la vulcanizare. Intereseaza-te prin zona unde locuiesti cu ce presiune baga statiile gpl.
                          Salut
                          Nu stiu cine ti-a suflat la ureche dar a facut-o gresit
                          Cu cat presiunea este mai mare ,de obicei undeva la 11-12bar , cu ata este mai bine pentru tine pentru ca propritatile fizice ale acestui combustibil spun asa:

                          1. La presiune P=1atm(atmosferica) temperatura la care se face schimbul de faza adica din stare lichida devine stare de vapori este de - 45grd .
                          2. Pentru a putea mentine GPL-ul in starea lichida trebuie ,ca la orice gaz, sa mareasca presiunea in limitele de siguranta binenteles .
                          Daca nu te-am convins din teorie incearca singur in practica astfel:
                          Dupa ce ai alimentat , in momentul in care scoti pistolul acela din adaptor , pe interiorul adaptorului raman cateva picaturi de gaz care in 1 max 2 secunde se evapora deoarece presiunea este ca in cazul 1 din teorie si deci isi schimba brusc starea de agregare .

                          O zi buna si drum bun

                          Comment


                          • eu am 300. are un procesor cica mai destest si injectoare de 1 ohm in loc de 3 ohmi, cica mai bune.

                            Comment


                            • alin ooo7 logan gpl de fabrica consuma 10- in bucuresti si aproape 7 in afara ex duni bucuresti calcata fara mila incarcata la fel deh; vacanta

                              Comment


                              • depinde si de sofer. eu si pe benzina abia o cobor sub 10. pe gaz am avut 12%. recunosc nu la consum.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google