Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ok, multam. am intrebat la service unde mi-am pus gpl- 50ron. asa mult! asta e, de acum incolo sunt cu ochii pe el ca pe butelie. am avut un accident, am mai scris pe aci, la o luna dupa ce mi-am pus gaz. aveam piesa asta in spate si din impact mi-a sarit peste butelie in spatiun dintre butelie si bancheta (am butelie normala). desi sistemul gpl n-a fost afectat, a trebuit sa schimb tot portbagaju si mi-au cerut sa demontez butelia- atunci l-am vazut si mi-am adus aminte de existanta piesei. dar nu m-am gandit s-o bag in buzunar si s-o duc acasa! si in traseele de la serviceul de reparatie pana la serviceul de gpl "s-a pierdut". acum nu mai stau sa fac politie politica, trebuie sa-mi iau altu!

    vesti bune, l-am gasit pana la urma! era la baietii care demontasera butelia!
    Last edited by mcornel; 22 February 2011, 17:14. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by lgeti View Post
      pt logan 1.4 MPI cu GPL (consum mixt producator):

      BNZ: 6,9 l/100 km * 38000 = 262200 lei
      GPL: 7,5 l/100 km * 17900 = 134250 lei

      Economie la 100 km: 127950 lei adica 1300 lei pe km. Rezulta ca in 15000 km ati amortizat un Tomassetto, iar in 150000 ati amortizat toata masina !!!

      Cei mai destepti soferi sunt cei pe GPL. Motor distrus, supape arse etc. ... basme pt necunoscatori. Am 40000 km pe GPL si pot spune ca asta e una din afacerile excelente ale vietii mele de sofer...Motorul pe GPL e distrus numai de soferi nepriceputi, parerea mea.

      GPL nici nu se compara cu motorina cand e vorba de costuri...
      Bravo frate , esti genial . Sunt de aceeasi parere plus ca am vorbit cu persoane care au lucrat la GPL in uzina si imi spuneau ca luau masini dupa banda la plezneala . E o vrajeala ca au motoarele modificate
      STOP ACCIDENTELOR!!!sigpicviata are prioritate

      Comment


      • Prietene, aberezi grav si/sau minti. Nu lua nimeni masini la plesneala, orce Logan sandero cu GPL din fabrica are motor cu indice 714, alea pe benzina au 710 (e vorba de 1,4 si 1,6 euro 4). In plus, pe banda se monteaza colectoare de admisie deja preparate pentru gaz.
        lgeti, asteapta pana la 100 000 si o sa vezi ca nu mai ai cum regla jocurile la supape. Sa vezi atunci vrajeala.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • 100.000 km ? pai eu aveam 62.000 km cand am montat gpl tomasetto. acum am 174.000 si ceva dupa 3 ani de utilizate intensiva. adica vara stau cu AC-ul pornit ore intregi fara sa misc roata, iarna cu caldura la fel . de 2 ori am fost la reglat jocurile la supape (o data cand am facut distributia si nu am platit in plus) si inca merge perfect.

          pe la 300.000 (cum au altii pe gpl) , daca nu mai am ce regla o sa cumpar o chiuloasa sh . ca ma va costa ? 2-300 de euro maxim.

          despre motoare cu nu stiu ce indice din fabrica nu te pot contrazice pentru ca nu stiu , dar raspunde-mi la o intrebare:
          daca unui logan cu gpl din fabrica i se duce chiuloasa sau supapele (ca de exemplu se rupe cureaua distributie in garantie , etc ) sunt coduri diferite pentru comanda fata de altul fara gpl ?
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Exact. .

            Eu nu ii cunosc pe aia cu 300 000 km pe gpl, in schimb vad ca DACIA cere reglaj de culbutori la fiecare revizie numai la alea pe GPL, la alea pe benzina niciodata. Oare de ce?
            Pentru info, scunele de supapa se duc din cauza temperaturilor, adica la functionarea la sarcini mari (acclerari, urcat dealuri etc), nu la ralenti.
            Last edited by einstein1984; 8 March 2011, 16:04. Reason: Automerged Doublepost
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • si la functionarea cu amestec sarac (mers la consum ca mortu', reglaj prea gatuit....). daca-i dai talpi si pui gaz bun n-are nici pe

              Comment


              • eu pe unde am cautat n-am gasit 2 coduri diferite pt chiuloasa . nici pentru supape. repet ca nu ma contrazic cu dumneavoastra care poate lucrati in uzina , dar la reprezentante nu se comanda aceste piese diferit cu sau fara gpl din fabrica.

                si defapt cat poate tine un motor de logan benzina ? vor curge tablele de pe caroserie cand se duce motorul si trebuie altul. diferenta va fi daca ai mers cu masina sau ai tinut-o bibelou in fata blocului.

                socotind diferentele benzina-gaz , daca masina face mai mult de 30.000 km anual se merita din plin o instalatie. parerea mea .
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • stai linistit costi-bc...referitor la coduri. am gasit alte produse pentru logan, inclusiv consumabile care au 2 coduri diferite.
                  am fost sa-mi iau un filtru de habitaclu cu un cod luat de aici de pe net. la primul magazin a gasit dupa cod la 60 lei. la al doilea magazin nu gasea codu de nici o culoare. a cautat dupa filtru fara cod si a gasit...si acu am doua coduri pentru filtru. nu e singura data cand patesc asa ceva.

                  Comment


                  • Costi, daca cauti in dialogys (ca oricum e disponibil piratat) o sa gasesti un cod pentru chiulasa de K7M 710 si alt cod pentru chiulasa de K7M 714 a motarelor cu GPL (idem pentru supapele de evacuare), desi tot motoare de 1,6 8V sunt amandoua; Pentru VINul masinii tale e normal sa gasesti un singur cod de piesa.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • si cat costa o astfel de chiuloasa sau supapele aferente?

                      Comment


                      • Salut

                        Nu stiu care e treaba cu codurile de chiulasa dar eu am gpl Tomasetto de 85678km (masina are 128500km)si nu am schimbat filtre gpl sau alte chestii(reglat supape,filtre gpl ....fac naveta 60km/zi )
                        Recomand gpl celor care nu au prejudecati(miros gaz,butelie care incurca te miri ce prin porbagaj...etc)

                        Comment


                        • Salut.
                          Cheltuieli cu ,chiuloasa poti avea si cind se rupe distributia[neschimband-o la timp sau mai stiu eu ce cauza]asa ca nu poti stii niciodata cum e mai bine,daca nu incerci.
                          Eu recomand gpl-ul.Eu am pus cind aveam 27703[iunie 2010] acum am 40200km ,fara nici o problema.
                          Asta iarna,singura chestie[fiind foarte frig afara(pe 5 ianuarie cind sa spart si luneta de frig)nu mai trecea pe gaz(aveam gaz,dar bipuia si nu vroia sa treaca pe gpl),desi mersesem cu gpl circa 5km.Am oprit masina si dupa pornire a trecut pe gpl fara nici o problema.
                          In rest,e foarte bine.Nu am avut alte probleme.Si nici nu doresc la nimeni.
                          Numai bine.
                          ps:gpl-ul merita fiecare banut
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • augustin
                            la tine la landi se mai intampla asa ceva la frig si nu numai pt ca softul la landi este mai complex in setari si trb. bine bibilit fin eu la multi am inteles ca au probleme cu ea daca nu este bine reglata de la inceput binenteles ca nici meseriasi nu sunt toti montatorii mai ales la alte marci de masini straine de logan.
                            la tomassetto este simplu de modificat asta fiind unul din motive pt care eu recomandam aceasta instalatie pe forum plus ca este ieftina si nu numai.

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • Salut.
                              Asta sa intamplat o singura data.Acum stiu cum sa remediez problema.Opresc masina ,opresc motor si-l repornesc si merge nornal dupa aceasta manevra.
                              Numai bine.
                              Un Logan----YNG-----
                              Numai bine.

                              Comment


                              • da dar vezi ca tu ai setarile pt pragurile de siguranta plus trecerile pe benzina
                                seteazale la valori care crezi tu ca teoretic nu vor fi atinse practic.
                                mai ales ca tu ai temperaturile alea pe minus grade celsius care fac mai mult probleme decat bine , jongleaza cu ele.
                                am inteles de la tine ca licenta pt soft nu mai este valabila daca schimb windosul la laptop pt ca merge greu si trebuie reinstalat si zici ca trb sa fac alta ?

                                ,,DE_TOATE,,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google