Originally posted by MumuJack
View Post
Recomandare Instalatie GPL
Collapse
X
-
Originally posted by jagoman View PostInjectoarele de 1 Ohm sunt mai "rapizi" la inchidere si deschidere fata de cele cu 3 Ohmi. Adica pot fi folosite corect si la timpi de deschidere foarte mici, respectivi la turatii mari, adica motoare puternice.
Sincer nu vad ce ar aduce in plus la motoarele montate pe logan.
A intrebat cineva de kitul tomasetto luxury (stag 300 premium cu inj Valtek 34) si au zis 3900 de lei cu toroidal de interior pentru logan berlina.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Cum rezistenta e mica curentul ce trece prin bobina este mai mare...
E o lege simpla, se numeste legea lui Ohm.
Daca nu crezi intreaba si tu de la fabricant, daca cei de la service nu-ti pot oferi explicatie corecta.
In termeni simplii: timpii "morti" ai injectorului cu impedanta mica sunt mult mai mici. Si la turatii mari conteaza mult (peste 6000 rpm).
Comment
-
logan pe gpl
daca voi credeti ca motoarele de logan de fabrika sunt modificate va inselati sigur nu eczista asa ceva e identik si la fel unde lucrez eu sunt 200 de loganuri si am vazut si pe gpl si fara sunt identice
ce am auzit eu ca se poate face sa ti cumperi supape speciale si sa faci chiuloasa cu scaune speciale din materiale speciale
daca ar fi loganurile gpl din fabrika in alt fel nu sar mai regla tacheti din 20000 in 20000
si daca ai avea supape din ce stiu eu ce materiale ar fi mai fiabile duar in mentinerea distantei de deschidere inchidere atat deci reglezi tacheti mai rar
)
asa ca romanu e tot roman te prosteste ca e altfel de fapt in fabrika sunt sigur ca daca iti comanzi o masina pe gpl iti vine masina de pe linie ce culare vrei tu si iti monteaza gpl atat simplu si concis nuti schimba nici o supapa
asat stiu sigur de la cineva care a lucrat in hala de montaj a gpl din fabrica
dar in fine dacia pe site-urile ei de specialitatea nu spune asa ceva ca face modificari la supape etc etc
deci sunt povestiri isoriceLast edited by mytyca545; 10 April 2011, 00:18.
Comment
-
), de unde stii? eu azi am sunat la vocea clientului si mi-au zis motorizarile ,notandu-le m-am uitat pe site si surpriza..erau chiar cele de pe site...de unde pana unde ai tu informatia de mai sus? (cei drept am intrebat numai de logan).
P.s. as dori sa-mi spuna unul din cei care au logan de fabrica cu gpl daca tipul motor de la ei din talon e altul decat cel de pe siteul dacia...Last edited by the_niger2000; 11 April 2011, 17:13.
Comment
-
salut
Mi-am pus si eu acum 2 zile instalatie GPL tomasseto stag 200, rezervor toroidal de 52l. Am facut plinul de gaz... si am plecat la drum cu ea. Am facut un drum de 130 de km, mers 90-100Km/h , 80% extraurban. Cand am ajuns acasa am fost inapoi acasa, am fost la aceeasi pompa sa imi faca plinul din nou sa vad cat a consumat.. si am fost uimit sa observ ca mi-a bagat 15,7l gpl (mentionez ca acest drum il faceam cu 8 l de benzina maxim). Is incepator in ceea ce priveste GPL, insa eu ma asteptam sa am un consum cu 10% mai mult. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? sa merg la service sa o mai regleze? sa astept sa treaca 1000km ? ( ink o problema ar fi ca mi se pare ca consuma cam multa benzina). Cine se pricepe mai bine , va rog sa ma ajutati si pe mn sa inteleg ceva!
Comment
-
trebuia sa alimentezi mai putin de la inceput
nu intra intoadeuna aceasi cantitate de gpl
cele 2 alimentari au fost la diferente mari de temperatura adica ziua+noaptea sau dimineata+pranz
consuma tot si alimenteaza 10 litri la aceasi ora aceasi pompa aceasi presiune 8-10bari
ai mers ciudat(forja sau subturat)pe benzina inainte de a pune instalatia pe masina
tine-o sub observatie o perioada si apoi tragi concluzii
si pe viitor fa-ti interfata ca sa te linistesti.
,,DE_TOATE,,
Comment
-
Salut.
Interfata este un cablu de legatura intre ecu-gpl si pc[soft diagnoza].
Cu aceasta interfata poti modifica,vizualiza parametrii de functionare ai masinii.
Nu e necesara dupa un anume nr. de km.Ci atunci cind vrei sa modifici parametrii sau doar un control de rutina
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
Comment