Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MumuJack View Post
    Cat costa stag 300 cu tot cu montaj pt un logan 1.4 mpi?
    tomasetto stag 200 , vezi oferta praktiker , 1999 lei , rezervoare cilindrice, 2999 lei rezervor toroidal

    Comment


    • Originally posted by jagoman View Post
      Injectoarele de 1 Ohm sunt mai "rapizi" la inchidere si deschidere fata de cele cu 3 Ohmi. Adica pot fi folosite corect si la timpi de deschidere foarte mici, respectivi la turatii mari, adica motoare puternice.

      Sincer nu vad ce ar aduce in plus la motoarele montate pe logan.
      Timpi de injectie mici ai la turatii mici. La turatii mari ai timpi de deschidere mari. Insa sincer sa fiu, nu vad ce diferenta are impedanta bobinei in viteza de deschidere dar ma rog.
      A intrebat cineva de kitul tomasetto luxury (stag 300 premium cu inj Valtek 34) si au zis 3900 de lei cu toroidal de interior pentru logan berlina.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Cum rezistenta e mica curentul ce trece prin bobina este mai mare...

        E o lege simpla, se numeste legea lui Ohm.

        Daca nu crezi intreaba si tu de la fabricant, daca cei de la service nu-ti pot oferi explicatie corecta.

        In termeni simplii: timpii "morti" ai injectorului cu impedanta mica sunt mult mai mici. Si la turatii mari conteaza mult (peste 6000 rpm).
        Interfete instalatii GPL

        Comment


        • Si ce treaba are curentul cu viteza? Un injector de diesel poate avea si 100 ohmi si te asigur ca se ridica mai repede de pe sediu acul decat injectorul tau de gaz (si de vreo 5 ori pe ciclul motor).
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • logan pe gpl

            daca voi credeti ca motoarele de logan de fabrika sunt modificate va inselati sigur nu eczista asa ceva e identik si la fel unde lucrez eu sunt 200 de loganuri si am vazut si pe gpl si fara sunt identice
            ce am auzit eu ca se poate face sa ti cumperi supape speciale si sa faci chiuloasa cu scaune speciale din materiale speciale
            daca ar fi loganurile gpl din fabrika in alt fel nu sar mai regla tacheti din 20000 in 20000
            si daca ai avea supape din ce stiu eu ce materiale ar fi mai fiabile duar in mentinerea distantei de deschidere inchidere atat deci reglezi tacheti mai rar
            )

            asa ca romanu e tot roman te prosteste ca e altfel de fapt in fabrika sunt sigur ca daca iti comanzi o masina pe gpl iti vine masina de pe linie ce culare vrei tu si iti monteaza gpl atat simplu si concis nuti schimba nici o supapa
            asat stiu sigur de la cineva care a lucrat in hala de montaj a gpl din fabrica
            dar in fine dacia pe site-urile ei de specialitatea nu spune asa ceva ca face modificari la supape etc etc
            deci sunt povestiri isorice
            Last edited by mytyca545; 10 April 2011, 00:18.

            Comment


            • La modelele pe GPL, sunt chiulasele schimbate. In rest este acelasi motor.

              Comment


              • si atunci de ce Dacia anunta abia acum ca o sa scoata motorizare pe gaz? (daca o au deja) si anuntul e oficial...era un link si intr-un thread pe aici.

                Comment


                • Punem pariu ca pana si cablajul motor difera? Sau ai tu vedere cu raze x si ai vazut scaunele de supapa fara sa demontezi motorul? Loganul GPL e K7J/M 718, ala pe benzina e 710, Sandero GPL e K7J 714.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • ), de unde stii? eu azi am sunat la vocea clientului si mi-au zis motorizarile ,notandu-le m-am uitat pe site si surpriza..erau chiar cele de pe site...de unde pana unde ai tu informatia de mai sus? (cei drept am intrebat numai de logan).
                    P.s. as dori sa-mi spuna unul din cei care au logan de fabrica cu gpl daca tipul motor de la ei din talon e altul decat cel de pe siteul dacia...
                    Last edited by the_niger2000; 11 April 2011, 17:13.

                    Comment


                    • Daca ai dialogys poti verifica. Cand vrei sa afli codul de piesa al chiulasei te intreaba daca are GPl sau nu.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • nu, nu am softul de aflare a pieselor, am dat telefon deoarece eram curios de noua motorizare GPL anuntata, oricum sunt curios daca cele existente pe GPL din fabrica au acelasi cod de motor

                        Comment


                        • salut
                          Mi-am pus si eu acum 2 zile instalatie GPL tomasseto stag 200, rezervor toroidal de 52l. Am facut plinul de gaz... si am plecat la drum cu ea. Am facut un drum de 130 de km, mers 90-100Km/h , 80% extraurban. Cand am ajuns acasa am fost inapoi acasa, am fost la aceeasi pompa sa imi faca plinul din nou sa vad cat a consumat.. si am fost uimit sa observ ca mi-a bagat 15,7l gpl (mentionez ca acest drum il faceam cu 8 l de benzina maxim). Is incepator in ceea ce priveste GPL, insa eu ma asteptam sa am un consum cu 10% mai mult. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? sa merg la service sa o mai regleze? sa astept sa treaca 1000km ? ( ink o problema ar fi ca mi se pare ca consuma cam multa benzina). Cine se pricepe mai bine , va rog sa ma ajutati si pe mn sa inteleg ceva!

                          Comment


                          • trebuia sa alimentezi mai putin de la inceput
                            nu intra intoadeuna aceasi cantitate de gpl
                            cele 2 alimentari au fost la diferente mari de temperatura adica ziua+noaptea sau dimineata+pranz
                            consuma tot si alimenteaza 10 litri la aceasi ora aceasi pompa aceasi presiune 8-10bari
                            ai mers ciudat(forja sau subturat)pe benzina inainte de a pune instalatia pe masina
                            tine-o sub observatie o perioada si apoi tragi concluzii
                            si pe viitor fa-ti interfata ca sa te linistesti.

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • multumesc pentru sfaturi! inca o intrebare ar mai fi... si in ce consta aceasta interfata si la cati kilometri ar trebui sa o fac?

                              Comment


                              • Salut.
                                Interfata este un cablu de legatura intre ecu-gpl si pc[soft diagnoza].
                                Cu aceasta interfata poti modifica,vizualiza parametrii de functionare ai masinii.
                                Nu e necesara dupa un anume nr. de km.Ci atunci cind vrei sa modifici parametrii sau doar un control de rutina
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google