pai uite ce grija mai speciala:
1. filtrul de aer sa fie chiar curat: daca mergi pe praf, schimbat pe la 7-8000km, daca nu macar curatat pe la aceasta valoare (sau maca pana in 10000km).
2. benzina de cea mai buna calitate in rezervor pt porniri si pt a evita depunerile pe injectoare si pompa de benzina din rezervor: astea nu sunt folosite cat timp mergi pe gaz.
3. bujii de calitate, in principiu ar trebui sa fie bune alea din service.
4. calitatea gazului trebuie sa fie cat mai buna, altfel variaza consumul si puterea motorului
5. e o idee buna sa-i dai si o cafea din cand in cand, avand in vedere ca iti baga bani in buzunar la fiecare km parcurs. Dar sa nu i-o bagi in rezervor sau pe la bidonasele de sub capota. De preferat sa i-o arunci in fata (parbriz), dupa care dai cu stergator.
1. filtrul de aer sa fie chiar curat: daca mergi pe praf, schimbat pe la 7-8000km, daca nu macar curatat pe la aceasta valoare (sau maca pana in 10000km).
2. benzina de cea mai buna calitate in rezervor pt porniri si pt a evita depunerile pe injectoare si pompa de benzina din rezervor: astea nu sunt folosite cat timp mergi pe gaz.
3. bujii de calitate, in principiu ar trebui sa fie bune alea din service.
4. calitatea gazului trebuie sa fie cat mai buna, altfel variaza consumul si puterea motorului
5. e o idee buna sa-i dai si o cafea din cand in cand, avand in vedere ca iti baga bani in buzunar la fiecare km parcurs. Dar sa nu i-o bagi in rezervor sau pe la bidonasele de sub capota. De preferat sa i-o arunci in fata (parbriz), dupa care dai cu stergator.
Comment