Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am montat miercuri tomasetto stag4 , toroidal 41 l (32 l gaz) pe logan 1.6 e5 2010, 2550 lei.
    Am facut ieri plinul 32 l si la primul drum Slatina- Bucuresti si retur a mers foarte bine, nu am avut nici o problema.Consum , inca nu am terminat gazul si am 380 km, din care 20 in Bucuresti cu tr.1 si 2.Deci consum 8.4 l/100 km si probabil 8 l/100 va fi consum final.
    Referitor la montatori, cei din Slatina au lucrat repede si eficient.Nici nu este mare lucru si nici riscuri de a strica ceva la masina.
    Am citit multe posturi aici , in special cele cu probleme.Trebuie trasa concluzia ,pentru alti cititori, ca aceste probleme apar la km multi (unii au pus instalatia cand masina avea 100.000 km) si ca la masini relativ noi pe care se pune gpl nu sunt probleme.

    Comment


    • Salutare tuturor
      Eu am instalatie LandiRenzo de fabrica pusa pe masina.

      Referitor la acel "T' mai sus mentionat, fabricantul Landi Renzo livreaza piesa din plastic. La trecerile iarna-vara, rece-cald, acel "T" se dilata si se contracta in functie de anotimp.
      Partea nasoala este ca fabricantul cunoaste aceasta prblema.Daca nu as fii mers la dealer pt aceasta problema cred ca si acum mai ccompletam cu antigel. L-am schimbat si am pus unul din bronz si nu mai am probleme de vreo 2 ani incoace nu mi-a mai scazut nivelul la antigel.

      Bafta in alegerea pe care o faceti

      Comment


      • Originally posted by danelm View Post
        Multumesc de confirmari. Am terminat cu ganditul. masina este programada la Vernesti saptamana viitoare.
        Mi-ai confirmat ca nu am citit pana acum tot forumul si ca deductia mea ca acolo este cea mai buna alegere sta in picioare.

        O sa revin cu detalii despre pret total / model instalatie/ consum dupa montaj.
        - Montaj efectuat: Landi Renzo 2500 Ron rezervor toroidal 58litrila la Vernesti,Buzau (din ce am inteles cam 47litri ar intra maxim la un plin). Am mers pe modelul asta deoarece pe termen lung intretinerea este mai ieftina comparativ cu BRC (mai ales daca pica vreo piesa)
        - durata: 3.5-4h
        - nu am mai facut plinul la benzina la buzau cum planuiam initial (nu de alta dar apoi ramaneam cu prea multa benzina in rezervor inutil)

        Concluzii:
        - prima impresie este buna (nu am sesiszat diferenta de putere);
        - de dimineata cand am plecat spre munca(temp afara era 15-20grade) trecerea pe gaz s-a facut automat pe gaz in sub 1km ;
        - astept sa vad ce consum real am;
        - sunt un pic confuz pentru ca mi-au spus ca ~47litri ar trebui sa intre si eu am alimentat in total 51litri (initial 50ron - 16.6l mers in probe + reglaj si apoi plinul 105ron - 35l). Sa fie 4litri diferenta de la pornire initiala pe gpl, setari + probe( max 20km)?
        - by default cand apesi butonul sa treaca pa GPL daca se indeplinesc conditiile minime de temperatura (parca min 40 grade) trece pe gaz doar cand turatia motorului trece prin 1600. Au modificat setarea de asa natura ca daca temp corespunde cand apas butonul sa treaca pe GPL trecerea este imediata (ma rog...fara trecerea prin 1600rpm).

        Cu consumul final revin la urmatorul plin.
        Last edited by danelm; 21 May 2012, 17:26.

        Comment


        • Originally posted by samy0388 View Post
          De unde si pana unde sa puna o firma de instalare GPL altceva decat le vine in cutii de la producator ? Stati linistit ca un montaj adecvat este suficient si nu pierde antigel din instalatie. Din cateva montate aiurea nu trebuie sa fie general valabil ca T urile din pvc nu sunt bune.
          Ca si completare dupa ce am facut montajul la cei din Vernesti - Buzau:
          - baietii aveau pregatite t-uri metalice in locul celor venite cu kit-ul Landi Renzo. Ei ziceau ca cele originale sunt din teflon si sunt bune dar pe logan e mai bine sa puna din start t-urile metalice (probabil preventiv).

          Comment


          • Apropo de cei de la Vernesti...un amic care a montat BRC la ei m-a sunat deoarece cica a picat rampa de injectoare si i-au trimis o rampa RAIL...
            Mi-a picat fata...ce sa caute rampa Rail in loc de injectoare BRC...el cica a avut Valtek nu BRC... hopa...
            De unde si pina cind Valtek la pachet cu ECU BRC ???
            Pai toata frumusetea la BRC era in componentele fiabile si de calitate...merita sa dai 2-300RON in plus...atit daduse in plus fata de mine cu STAG 300 PLus...
            Trag un mic semnal de atentie la ce primiti oferta...cereti mai multe amanunte si documentati-va...
            Asta general valabil nu numai in caz particular pt Buzau...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • Lasa-ma in pace cu sfaturile tale, ca am avut un client de mai avea putin si ma punea sa-i demonstrez ca 1+1 fac 2. Deoarece nu au mai avut pe stoc sisteme cu INO3 albastre, am cerut sistemul cu INO3 portocalii. Aveam de rezerva sigilate, unele albastre. Prima intrebare:
              - Sunt tot BRC?
              - Da!
              - Tot INO3?
              - Da, normal, nu vezi ca sunt identice?
              - Pai si de fapt, scrie undeva pe ele INO3?
              - Nu stiu, nu mi-a trecut prin gand sa verific, probabil ca scrie - si chiar scria ).
              - Dar rampa nu seamana cu ce am vazut eu pe net, aia era cu muchii ascutite.
              - Pai nici eu nu stiam ca se apuca sa le rotunjeasca (era primul corp de rampa turnat pe rotund primit - probabil se va numi MY12).
              - Dar pe rezervor de ce nu scrie BRC?
              - Fiindca si daca ar exista acum in Romania un rezervor pe care scrie BRC, sistemul nu ar fi omologabil RAR, deoarece nu exista un rezervor cu aceasta marca in Certificatul de Conformitate al instalatiei.
              Si un alt set de intrebari:
              - Scrie ca rezervorul are 52 lt si mi-au intrat doar 41 lt, nu 41,6 lt.
              - De ce nu indica plin imediat si a durat 5 minute sa indice plin?
              - In cartea de garantie lipseste o virgula la pagina .... puteti dumneavoastra sa corectati?
              Daca cineva vrea sa intre in legatura cu respectivul client pentru a se antrena si a se duce la concurenta, promit ca ii voi solicita o intrevedere.
              Si ca sa ma laud, am inteles ca era din Bucuresti si a stat pe ganduri intre a se duce la "cei mai tari" montatori de BRC si a veni la mine. Cum de m-a ales pe mine, nu stiu, dar traiam cu 10 ani mai mult daca nu ma alegea )...
              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

              Comment


              • Alexys, iti inteleg frustrarea apropo de clienti din astia...
                Dar ce legatura are cu ce ziceam eu ?
                Nu e nici o diferenta de calitate fiabilitate intre INNO si IG1 sau Apache ?
                La pret este, iar pe ultimele pe stiu... Nu sint stralucite de loc...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • Daca este sa ne luam dupa definitia fiabilitatii, ar fi ca si cum am compara un Logan si un BMW, este evident ca primul ar trebui sa se strice produsul mai ieftin. Insa ai voie sa schimbi consumabilele, cum ar fi uleiul, filtrele, anvelopele.
                  Partea frumoasa la rampa Apache este ca are consumabile si acestea ar trebui sa fie inlocuite din cand in cand. Apare un cost suplimentar - dar este nesemnificativ. Am montat si cu Apache la taximetristi care au obiceiul sa mearga fara sa schimbe nimic pana cand se strica ceva. Cand s-a blocat ceva, asta este, se curata rampa se schimba elementele mobile si se pun filtre noi. Deocamdata nu a fost cazul sa desfac/curat nici o rampa Apache la BRC. Dar m-am limitat la maxim 30CP/cilindru, oricum peste 25 CP prima mea recomandare este INO3.
                  Si sunt sigur ca oricine va fi bucuros sa dea 2-300 lei si sa aiba rampa ca noua cu filtre cu tot.
                  Cat despre ce stim din experienta cu produsele Rail din alte surse, spre exemplu Johnson Controls fabrica scaune si la 20 euro si la 1000, in functie de client si cred ca VW Phaeton are scaune care nu ruginesc, eu cred ca cel putin 100 000 km tot vor rezista chiar si daca nu se schimba filtrele la timp, fiindca le poti curata. Din pacate nu am vazut insa nici un Logan montat cu L.R. OEM care sa fi trecut de 100 000 km cu injectoarele complet functionale, in ciuda reviziilor care costa mai mult decat o rampa Apache )......
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • Alexys, vreau sa montez o admisie de megane 1.6 8v (sau scenic). trebuie sa dau alte gauri in admisia aia, ai vreo sugestie?

                    Comment


                    • Era mai potrivit pe PM sau in alt topic. Probabil te referi la admisia metalica, poate se potriveste pe chiulasa si normal ca trebuie gaurita daca te referi la stuturile pentru GPL, dar ai in plus de potrivit senzorul MAP, senzorul de temperatura aer,senzorul TPS, motorasul pas cu pas, injectoarele benzina, intrare canistra carbon, circuite gaze carter, vacuum reductor GPL, vacuum servofrana, filtru aer.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • In primul rind spuneam ca pe site-ul celor de la Vernesti n se spune nimic de injectoare Rail...peste tot apar INO...vorbesc de instalatiile BRC...
                        Am ramas oarecum surprins sa vad instalatie BRC cu injectoare ieftine Zavoli/Rail...
                        Cum ai zice ca Prins se apuca de montat Valtek in loc de Keihin...
                        Ca in multe cazuri sint mai ok ieftineli gen Valtek sau Rail, care au kituri de reparatii ieftine, se pot curata destul de repede si bine, asta e alta treaba...
                        Daca tot sintem in aria recomandari...ce injectoare mai bune recomanzi ?
                        Excludem pe cele din categoria Keihin etc...
                        Revenind putin la BRC...daca au schimbat injectoarele, senzorul de presiune/temp gaz se pare putin fiabil (la ~2ani si sub 20k facuti senzorul arata 7grade dupa ce oprise motorul de 10minute)....ramine numai diferenta la soft...
                        Care intradevar pare ca e ceva mai "rafinat" decit STAG-ul...si aici fac comparatie cu ISA2...
                        Dar plusurile la STAG ar fi autoadaptarea, o gramada de injectoare si senzori pe care poti sa-i utilizezi, interfata "user friendly"...corectie manuala dupa temp/presiune/rpm...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Pai aici e o chestiune mai complicata - ma refer la temperatura aia afisata, crede-ma ca daca vrei sa fie afisata corect, exista posibilitatea, dar trebuie mai intai sa intelegi ce senzor este activat, de ce, etc. In cazul respectiv, puteai taia firul (daca exista) ce corespundea la temperatura GPL, tot atat ar fi indicat, deci nu avea nimic senzorul ala, doar nu era folosit.
                          Despre ISA2, iarasi, ce sa zic, dureaza cateva zile in care se regleaza si in plus nu cred ca am garantia unui reglaj corect.
                          Iar ca injectoare, nu inteleg care e faza, fiecare instalatie cu injectoarele ei, ca doar nu o sa pun de BRC pe Landi - nu se potrivesc la mufe, dar suna tentant, oricum Valtek sau Rail am pus pe toate modelele de Landi, pe Bigas, pe BRC, pe Tartarini, OMVL, EMME Gas, Voltran - de fapt pe mai tot ce am intalnit, mai putin pe PRINS.
                          Ca recomandare, daca motorul e ceva mai puternic, mi se pare normal sa se foloseasca injectoare corespunzatoare, din pacate la RAR-OCP se accepta orice configuratie de injectoare in omologare, fara sa te oblige la un test de putere cu ele, este suficient ca in configuratia prezentata sa ia testul. Concret, daca pun pe CX7, un BRC SDI, dar ii schimb injectoarele cu Apache, (nu permite softul - ce-i drept, dar legea da) - se accepta Rail 4 cilindri pe 250 CP.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • Alexys, intimplator am inteles ca e senzorul de temp si presiune GPL fara de care BRC nu merge...fara ala de apa da...si era varianta neagra...
                            Iar senzorul era folosit altfel nu ar fi aratat alta temp dupa ce am pornit motorul...functiona dar arata eronat...
                            Nu stiu ce parere ti-ai facut despre mine..."prost, prost...dar nu incult (tehnic)" vorba unui clasic in viata
                            Sint "incepatator" dar nu cazut din copac...
                            ISA2 daca e reglata corect chiar isi face treaba...asta de pe la versiunea 8.0.1 parca...
                            Oricum nici un soft nu e perfect...
                            Ca exemplu (macar pt atit) dupa alimentare de la Luk s-au infundat injectoarele...si chestia aia de autoadaptare si-a facut treaba...pina la Bucuresti a ajuns la 40% corectie...iar eu am mers linistit si la intoarcere...
                            Din pacate majoritatea merg pe ieftineli STAG200 pe aici...stiu numai vreo 3-4 masini cu ISA2...
                            Apropo de injectoare , ziceam ca la fel ca si Prins , LR etc care au injectoare f bune sau bune asa era si BRC-ul...dar se pare ca acum se inscriu si ei in "mediocritate" cu Rail si Zavoli...
                            Tu ai inlocuit cu Valtek deoarece e varianta la indemina si ieftineala...daca ii ziceai clientului sa dea 100E pe injector de ex , dadea jos instalatia nu o mai repara...
                            Valtekurile si-au facut treaba si pe motor de 3l ...
                            Eu ziceam de fiabilitate, stabilitate in timp etc..
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Originally posted by danelm View Post
                              Concluzii:
                              - prima impresie este buna (nu am sesiszat diferenta de putere);
                              - de dimineata cand am plecat spre munca(temp afara era 15-20grade) trecerea pe gaz s-a facut automat pe gaz in sub 1km ;
                              - astept sa vad ce consum real am;
                              - sunt un pic confuz pentru ca mi-au spus ca ~47litri ar trebui sa intre si eu am alimentat in total 51litri (initial 50ron - 16.6l mers in probe + reglaj si apoi plinul 105ron - 35l). Sa fie 4litri diferenta de la pornire initiala pe gpl, setari + probe( max 20km)?
                              - by default cand apesi butonul sa treaca pa GPL daca se indeplinesc conditiile minime de temperatura (parca min 40 grade) trece pe gaz doar cand turatia motorului trece prin 1600. Au modificat setarea de asa natura ca daca temp corespunde cand apas butonul sa treaca pe GPL trecerea este imediata (ma rog...fara trecerea prin 1600rpm).

                              Cu consumul final revin la urmatorul plin.
                              Revin cu un consum MIXT pt Logan 1.4 cu instlatia Landi Renzo LSI-10 cu rezervor toroidal de 58l :
                              - 45l - 556km (pana cand a inceput sa bibaie ca nu mai are gaz).
                              Eu zic ca e decent.

                              P.S. initial mi-a iesit 10l (dupa 1 alimentare de 50ron=16,6l + pornire instalatie pe gpl + reglaje si a2a alimentare de 105ron=35l (plinul) si 505km parcursi). La al doilea plin au intrat doar 45l si consumul a fost ok.

                              Comment


                              • @moog, am din ce in ce mai mult intarita convingerea ca nu prea exista nimeni in Romania care sa poata spuna ca stie totul despre BRC. Daca te refereai la BRC seqvent24, se foloseste doar un semnal (canal) de temperatura - cealalta valoare se interpoleaza. Anul asta s-a trecut definitiv pe citirea temperaturii de apa. De aia ziceam ca uneori mai poti taia din fire si sa nu se strice nimic. Si chiar daca era ala, mai exista sansa sa nu fie definit corect, sau sa se foloseasca un adaptor de senzor, sau chiar gazul sa fie rece, sau semnalul sa nu fie luat in considerare decat dupa ce se comuta pe GPL, se intampla si la alte variante.
                                Iar de injectoare, crede-ma ca nu ai de ce te plange, am montat la cerere cateva sisteme cu Rail si tot functioneaza mai bine decat celelalte marci enumerate de tine. In plus nu mai poate sa se laude ceilalti ca, desi le consuma sau merg mai prost, ei isi vor putea lua o rampa noua la pretul unui singur injector BRC INO3.
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google