Daca te referi la air fuel ratio ramane acelasi...
La o putere x dezvoltata, motorul va necesita y debit de GPL...debitul e dat de presiune care e constanta si de sectiunea prin care "curge" GPL...
La injectoarele rampa monobloc ai piesa separata , diuza, ce are sectiune z , iar la injectoare individuale gen INNO, Keihin "diuza" e inclusa in injector...
Functie de presiunea recomandata de producator acesta iti da un tabel putere/sectiune(injector) de unde alegi sectiunea corecta...
Dupa cite stiu duce pina la 100kW...de la 100-140kW e altul...
Tu ai 92kW parca...
Mai multe amanunte vezi :
pe la pagina 8-9...
La o putere x dezvoltata, motorul va necesita y debit de GPL...debitul e dat de presiune care e constanta si de sectiunea prin care "curge" GPL...
La injectoarele rampa monobloc ai piesa separata , diuza, ce are sectiune z , iar la injectoare individuale gen INNO, Keihin "diuza" e inclusa in injector...
Functie de presiunea recomandata de producator acesta iti da un tabel putere/sectiune(injector) de unde alegi sectiunea corecta...
Dupa cite stiu duce pina la 100kW...de la 100-140kW e altul...
Tu ai 92kW parca...
Mai multe amanunte vezi :
pe la pagina 8-9...
Comment