Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bravo D-FENS. Unde? Cati Km ai?

    Comment


    • @kissfm
      parca si tu ai tot un landi renzo nu?
      unde ziceai ca ti-ai montat gazul?

      Comment


      • recomand brc pentru fiabilitate sau tomasetto pentru costuri reduse.

        Comment


        • dar de ce nu si landi renzo after market
          nu este nici foarte scumpa si am auzit ca este si fiabila(eu pana acum nu am avut nici o problema)

          Comment


          • Originally posted by razvanamza View Post
            recomand brc pentru fiabilitate sau tomasetto pentru costuri reduse.
            ce recomanzi tu ? fi mai explicit.

            Comment


            • Omul are dreptate...
              BRC este ceva mai fiabila, sau asa vorbeste lumea care si-a montat asa ceva...
              Daca optezi pt varianta ceva mai scumpa cu injectoare BRC nu cu RAIL ...
              Daca se strica costurile sant ceva mai mari...
              Tomasetto e ceva mai putin fiabila din start, ma refer la rampa de injectoare in rest e super ok...dar in schimb e mai ieftina la intretinere/reparatii...
              Inca un avantaj pt cei ce dau peste montator dobitoc, gasesti tot ce iti trebuie sa o reglezi bine singur...bineinteles daca nu esti atehnic, nu stii engleza, nu ai minute sa suni, rabdare sa citesti...
              LandiRenzo e undeva la mijloc intre cele 2...
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • landi renzo este bunicica, dar nici foarte fiabila, nici foarte ieftina la consumabile, mai greu cu interfata, etc.

                tomasetto este "loganul" instalatiilor GPL. brc este ceva mai exclusivist, ceva mai scump la revizii si piese, nu se gaseste "soft" pe toate gardurile, putini stiu s-o regleze cum trebuie.

                Comment


                • Ma... !!!! \Nu stiu cum dracu reusiti voi sa calculati ca instalatia x este mai buna decat y...

                  Nici o instalatie GPL nu este buna daca faci intre 500-5000 km pe an !

                  Nu stiu cat de fiabila sau proasta este L.R de fabrica dar in ceea ce ma priveste pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu aceasta pana nu mi-au 'cazut' injectoarele la 90.000 km.... mers numai pe GPL ...fara schimb de filtrelegpl sau vre-o revizie a instalatiei pana la acesti km.....

                  La 90.000 km am schimbat injectoarele originale cu Veltek cost total inclusiv filtre si revizie completa (curatare + schimbat toate mebranele de cauciuc ) 700 lei la atelierul lui Alexys de la Pitesti.

                  Daca impart 700 lei la 90.000 km parcursi rezulta = 0.007 bani pe km pentru revizie.....

                  Concluzia o trageti singuri....

                  Dupa ce vor cade si injectoarele veltek ( am parcurs deja 20.000 km cu ele si nu ma astept sa ma tina mai mult de 40.000 km ) sunt hotarat sa fac o noua revizie a instalatiei gpl, voi cumpara injectoare LR originale si va asigur ca ma astept sa depasesc 120.000 km cu ele fara probleme !
                  Last edited by adonis33; 11 April 2013, 22:43.
                  "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                  Comment


                  • Nu ma provoca sa le laud prea tare, macar sa-ti tina motorul cat vor tine injectoarele daca schimbi filtrele la timp. La modul cum sunt solicitate pe masina aia, eu cred ca primul kit de reparatie (set pistonase) va fi la cel putin 150 000 km, asa ca nu-mi mai fa publicitate negativa ) ca nu-i nimeni cu Valtek pe aici care sa se vaite ca le-au cazut injectoarele, atentie!- modelul tau - bobine 3 ohmi, nu 1 ohm.
                    Si la momentul respectiv cred ca vei prefera sa dai de 7-8 ori mai putin sa le reconditionezi pe astea decat sa risti cu "originale" care o vor lua razna indiferent de revizii.
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • Poate suna aiurea,dar trebuie neaparat sa pun sticker-ul ala verde cu "GPL" in parbriz?
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • Originally posted by alexys View Post
                        Nu ma provoca sa le laud prea tare, macar sa-ti tina motorul cat vor tine injectoarele daca schimbi filtrele la timp. La modul cum sunt solicitate pe masina aia, eu cred ca primul kit de reparatie (set pistonase) va fi la cel putin 150 000 km, asa ca nu-mi mai fa publicitate negativa ) ca nu-i nimeni cu Valtek pe aici care sa se vaite ca le-au cazut injectoarele, atentie!- modelul tau - bobine 3 ohmi, nu 1 ohm.
                        Si la momentul respectiv cred ca vei prefera sa dai de 7-8 ori mai putin sa le reconditionezi pe astea decat sa risti cu "originale" care o vor lua razna indiferent de revizii.
                        Ce sa zic ....? Nu te contrazic ca doar tu esti "Dr" in GPL si stii mai bine ce faci la instalatiile astea de uzina L.R si la toate celelalte marci de instalatii de GPL ....

                        Pana la urma nu cred ca-i chiar asa de rau sa le zic baietilor de pe aici pe cine sa caute sa le repare instalatiile de GPL ..... Sunt destui "priceputi" in GPL care isi dau cu presupusul si pe forum si prin atelierele de montaj dar care habar nu au sa regleze o instalatie... sau si mai grav ,ti-o monteaza o softeaza o suceste ....o smuceste ......dar nu porneste .....sa fie treaba ,treaba si clientul multumit !
                        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                        Comment


                        • Am si eu o intrebare.....
                          Unii prieteni mi-au recomandat LR altii toma... cu diferite calculatoare.....
                          Avand in vedere ca eu fac cam 20-25k km pe an, ce recomandati sa pun?
                          Legat de calutatea GPL-ului, o sa va rog sa va abtineti, deoarece lucrez in domeniu. Deci strict ca instalatie, ce recomandati avand in vedere si km efectuati anual.
                          Nu ma intereseaza o instalatie ieftina ci mai degraba una cu costuri mici de intretinere.

                          Sent from my LG-P700 using Forum Runner

                          Comment


                          • eu raman la recomandarea mea, brc sau toma, in functie de preturile pe care le vei gasi la montatorii de zona. cel mai bun sfat este sa te duci la cel mai bun montator, chiar daca e mai scump decat "nea gigi de la colt, care pune gpl de cand lumea".

                            Comment


                            • Originally posted by D-FENS View Post
                              Poate suna aiurea,dar trebuie neaparat sa pun sticker-ul ala verde cu "GPL" in parbriz?
                              Cand intra masina in atelier prima data cei care lucreaz acolo sunt obligati sa iti lipeasca in geam simbolul GPL ca asa zice leagea spun ei,dar eu nu i-am lasat sa imi lipeasca nimica in geam iar cel de acolo mi-a zis cum vret dar eu am obligatia sa le lipesc si mi le-a dat in mana .

                              Comment


                              • Eu am de 3 ani tomaseto stag 300 pe doua masini si merg amandoua fara probleme. In plus pot sa le accesez cu calculatorul si sa ma uit sau sa modific parametrii din ele. Filtrele se gasesc pe site-uri in domeniu si sunt ieftine iar injectoarele pot fi demontate sa le schimbi pistonasele daca se uzeaza.

                                De restul instalatiilor iti pot da informatii cei in specialitate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google