If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vreau sa montez pe 1.4mpi o instalatie GPL si am ajuns la urmatoarele:
Landi Renzo - 2500lei
Tomasetto stag200 - 2500lei
Tomasetto stag 4 - 2500 lei
toate trei cu rezervor toridal de 52l (rulaj anual ~20 000km, mers normal)
Ma intereseaza sa fie cat mai fiabila instalatia, sa pot sa o reglez usor (intrefata cat mai "friendly") si consumabile ieftine. Nu vreau sa depind de service decat in perioada garantiei, dupa ... vreau sa ii fac eu reviziile si dupa caz reglajele.
Credeti ca Stag 4 ar fi o solutie? (injectoare Valtek30, unitate centrala metalica, coturi apa metalice).
Pai destul de simplu, nici dracu nu stie care e diferenta intre stag 200 si stag 4 ). Adica va fi reglata la fel, fara sa se foloseasca harta turatie-timpi injectie. Am vazut asta si la 300 ISA. Se spune ca 200 e mai fiabila, dar tinand cont ca stag 4 este etansa si poate fi reglata mai finut, plus ca ai sa gasesti filtre peste tot...
De la L.R. ia-ti gandul ca o vei regla tu.
Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Pare-se că cel mai mare rezervor toroidal e de 59 de litri şi încap 47 litri de GPL. Oricum, plinul e de 43 litri, fiindcă 4 litri rămân "de control". La mine atunci bâzâie a gol instalaţia.
Poţi alege absolut ce instalaţie doreşti, toate îşi fac treaba de minune. Eu am plecat să montez BRC şi am venit cu Landi Renzo. La sugestia celor de la Verneşti-Buzău, care mi-au explicat că voi face economie atât la instalare (BRC era cu 4 mil. mai scump) dar şi postgaranţie (întreţinere mai ieftină). Loganul nu e o maşină pretenţioasă şi funcţionează cu orice instalaţie adecvată (secvenţială). Ca fiabilitate se pare că aceste instalaţii low end, să le zicem, sunt pe-acolo, toate. Aşa că alege după criteriul economic.
Baftă!
Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment