Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @alexys:Evident cate "bordeie atatea obiceie".Personal nu am dorit ca la masinile mele trecerea sa se faca sub 40 grade.Masina isi mai aduce aminte si de mersul pe benzina.

    Comment


    • Deci e mai bine ca trecerea sa se faca la temperatura mai mare, trecerea la temperatura mai mica dauneaza motorului daca am inteles bine ?? Sa ma corecteze cineva daca gresesc

      Comment


      • Nu in mod direct, motorul nu se strica, doar ai sansa sa consumi mai mult, plus reparatii la reductor, furtune, injectoare, mers prost, corectori zapaciti (daca motorul se incalzeste functionand in close loop si gazul ramane inghetat). Limita e greu de ghicit, de testat doar acasa e rece, daca ai interfete e ok.
        Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

        Comment


        • Reglajul super corect functie de temp, cu motorul rece, e destul de greu de facut.
          Sonda nu lucreaza la inceput, ECU benzina teoretic are o "strategie" pt pornirea la rece care teoretic variaza functie de temp si altele...
          Asta pe langa ce spune Alexys...membranele de cauciuc lucreaza nasol cand sant reci, injectoarele la fel etc...
          Nici un montator nu cred ca se streseaza sa faca asta...si nici nu e recomandat...
          Singura chestie e de comparat temp real de pe motor cu cea de pe vaporizator, daca e diferenta mare atunci se poate corecta trecerea...in rest...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Dupa 360 km parcursi cu un plin de aproximativ 30 l mi-a iesit un consum de 9.1...mie personal mi se pare mare, am alimentat la Lukoil si nici nu am fortat masina, nu e stilul meu, majoritatea km sunt facuti in afara localitatii, proportia e cam de 60% afara, 40% in oras.....maine merg la montator sa vad ce e de facut.....

            Comment


            • Landi de la fabrica Dacia

              regulator de presiune LI-02 comutare temperatură 40°
              regulator de presiune LI-10 comutare temperatură 20°

              Comment


              • eu am landiul meu setat la 40 grade si este ok asa

                Comment


                • Ai uitat sa spui ca la max nu se poate da temperatura de trecere sub 40 grd, indiferent de licenta, asa ca e normal ca-ti place asa, oficial doar 40 grd. C. Prietenii stiu de ce). Exista insa solutii, cum ar fi incalzirea cu bricheta. Le ce zici tu ca ai, ar trebui si 2l de benzina.
                  Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                  Comment


                  • Originally posted by alexys View Post
                    Ai uitat sa spui ca la max nu se poate da temperatura de trecere sub 40
                    tu putea când tu ar dori reduce

                    39.jpg 20.jpg 15.jpg

                    LI-10 = 140kW/40°
                    Logan 1600 = 62kW must cu 20° opera
                    Last edited by eastcowboy; 14 November 2013, 22:41.

                    Comment


                    • Depinde de firmware, a trebuit sa redefinesc foarte multi senzori ca sa scap de limitarea de 40, daca era asa simplu, nu mai ii aveam de clienti, ii rezolva cine i-a montat. In afara de asta, noi nu avem injectoare MED in aftermarket, iar pornirea directa a aparut tarziu -fw110 si a functionat si mai tarziu -fw124.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • @vitriol
                        cati km ai facut cu masina pana acum?
                        se simte vre-o diferenta?
                        cat consuma?

                        Comment


                        • Am facut ~1400km, iar din calculul bonurilor de alimentare imi rezulta un consum de 9.5 l/100km. ~500km sunt facuti in afara orasului, iar restul de ~900km sunt in Bucuresti.
                          Diferenta se simte in pretul pe suta de km. Pe GPL este 9.5 x 2.9 = 27.55 lei/100km, iar pe benzina ar fi fost 8.5 x 5.55 = 47.17 lei/100km.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Originally posted by alexys View Post
                            Depinde de firmware,
                            testat cu vehiculul funcționează 20 ° numai 1x

                            atunci GPL finite - ecu din nou înapoi la 40 °

                            gpl start.jpg

                            opțiune taxi - 0 secunde întârziere - funcționează în mod constant

                            Comment


                            • vitriol
                              cred ca este un consum ok mai ales ca 2/3 din km i-ai facut in bucuresti

                              Comment


                              • La multi ani in primul rand, ca vad ca nu a mai postat nimeni din 2013 .
                                Eram curios daca si-a facut cineva "curaj" sa-si monteze Tomasetto 300 Premium si cum se comporta aceasta instalatie?
                                Ma intereseaza daca merita efortul financiar in plus, mai exact faimoasa functie de auto-adaptare...se scapa de buba decalibrarii ECU benzina/Gpl si de toate problemele aferente, sau e doar marketing? Aaa, si un pret exact pentru Logan cunoaste cineva, din cate am inteles e in jur de 3.500 lei? Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google