milano. consum mediu 8-8.5, pe motor de 1.6.
Recomandare Instalatie GPL
Collapse
X
-
Originally posted by pitrocu View Postok ms si asa o sa fac imi fac o programare la autogaz bucuresti sa vad ce are
Dar daca rezolvi(trebuie sa rezolvi )ne spui si noua cum ai rezolvat.
posibilitati sunt multe:
-presiune insuficienta
-temperatura poate prea mare si nu trece pe gaz
-senzorul de temperatura din compartimentul motor sa nu mai fie bun
-oare o fi schimbat la timp filtrele?!
-sau din soft ceva
Oricum daca mergi la centru specializat,vor vedea ce si cum.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
-
am mers acum cu masina si vad ca sia revenit
nuj ce o fi avut dar merge o sa vad daca mai face si o duc la reprezentanta
instalatya este landini
a avut si filtrul de gaz infundat azi dar cred ca aia a fost problema si de la releul ala cred ca am facut scurt si sa blocat calc de gaz ca lam resetat si a luat-o
Comment
-
cum sunt foarte interesat sa trec pe GPL datorita pretului scazut am mai aflat unele chestii care pot fi interesante pt toti.
In mersul pe GPL cele mai solicitate sunt supapele si scaunele de la supape. gazul fiind mai uscat nu asigura acceasi lubrifiere ca benzina la contactul dintre scaun si supapa si de accea scaunele de la supape incep sa se distruga pana se duc de tot si ai un ralenti de autobuz pe urma.
Fabrica tratteaza special supapele si scaunele masinilor predestinate echiparii cu GPL tocmai ca sa tina 100 K km ssau 4 ani, cat este garantia. pe urma d zeu cu mila.
Si in varianta pe benzina aceasta uzura exista dar mai putin.
Pana aacum cei care ati facut peste 50 K pe gaz aveti vreo remarca de facut?JIJI
Comment
-
DA.....Supapele sunt tratate cu multa indiferenta de producator.Asta face parte din capitolul:basme populare romanesti.
Nu gazul distruge supapele ci un amestec sarac indiferent pe ce merge masina gaz sau benzina fara plumb.Am prieten cu masina in taxi si are 300.000 km pe gaz aftermarket Tomasetto cu Stag 200 si nu a fost data chiulasa jos.Merge perfect si nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb.Doar reglare culbutori la 60 K in rest...talpa.
Comment
-
Originally posted by gigibecali View Postcum sunt foarte interesat sa trec pe GPL datorita pretului scazut am mai aflat unele chestii care pot fi interesante pt toti.
In mersul pe GPL cele mai solicitate sunt supapele si scaunele de la supape. gazul fiind mai uscat nu asigura acceasi lubrifiere ca benzina la contactul dintre scaun si supapa si de accea scaunele de la supape incep sa se distruga pana se duc de tot si ai un ralenti de autobuz pe urma.
Fabrica tratteaza special supapele si scaunele masinilor predestinate echiparii cu GPL tocmai ca sa tina 100 K km ssau 4 ani, cat este garantia. pe urma d zeu cu mila.
Si in varianta pe benzina aceasta uzura exista dar mai putin.
Pana aacum cei care ati facut peste 50 K pe gaz aveti vreo remarca de facut?
daca ceri o supapa sau o chiuloasa la magazin sau reprezentanta te intreaba daca-i cu gpl ? te-ai gandit la asta ?o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by alxoo7 View PostLa Verbita Arad au aparut ceva instalatii pe gaz DTGAS SEQV. Si-a montat cineva? Cum se prezinta? Cat este manopera? Ms!
Comment
-
Originally posted by gigibecali View Postgazul fiind mai uscat nu asigura acceasi lubrifiere ca benzina la contactul dintre scaun si supapa si de accea scaunele de la supape incep sa se distruga pana se duc de tot si ai un ralenti de autobuz pe urma.
1 de admisie - lasa aerul sa intre
2 de evacuare - lasa gazele arse sa iasa
lubrefierea supapelor nu are nici o legatura cu gazul , benzina sau motorina. depunerea de calamina e problema la supape sau/si explozia prea puternica sau slaba datorata amestecului prea puternic sau prea sarac. o instalatie bine reglata nu afecteaza deloc supapele sau scaunele de supape. nu ?
@ pitrocu - pune-o pe un tester
pot fi multe. un injector de gpl , cablaje intrerupte , probleme din soft ...o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment