Recomandare Instalatie GPL
Collapse
X
-
vad ca multi dintre voi vorbesc de tomasetto stag 300 , cei de la service recomanda stag 200 ,deoarece stag 300 este pentru motoare puternice si pentru cele cu euro 5 , si nu sunt adaptate la logan euro 4 , cum explicati acest lucru ? cat mai detaliat daca se poate ? astept parerile voastre
Comment
-
Originally posted by sympi View Postvad ca multi dintre voi vorbesc de tomasetto stag 300 , cei de la service recomanda stag 200 ,deoarece stag 300 este pentru motoare puternice si pentru cele cu euro 5 , si nu sunt adaptate la logan euro 4 , cum explicati acest lucru ? cat mai detaliat daca se poate ? astept parerile voastre
,,DE_TOATE,,
Comment
-
Cum s-a mai zis parca pe acest topic. E foarte important sa pui o instalatie pentru care ai "suport" bun in zona de rezidenta. Adica serviceul/montatorul sa se priceapa la setat si serviceat acea instalatie.
Astfel daca nu ai tu batai de cap, totul va fi foarte OK.
Eu stiu si persoane care nu sunt prea multumiti de STAG. Evident dupa convorbiri am concluzionat ca de fapt nemultumirea se datoreaza serviceului.
Comment
-
pentru a vedea diferenta dintre stag 200 si stag 300 intrati pe stag.pl...si consultati data sheeturile.Cine vorbeste de stag 300 ca este adaptativ greseste..este valabil numai la stag 300 premium, de care agromul (distribuitorul lor in romania) nu a auzit (am intrebat personal si au zis ca nu importa ca este prea scump)
Comment
-
stag 300 premium are in plus fata de 300 plus doar interfata OBD, asta o zice tot agrom. si cred ca stiu ei la ce se refera. pachetul premium mai are in plus si alt tip de rampa injectie (valtek 34), dar se poate lua valtek 30 1ohm (cele galbene) in loc de banalele valtek 30 3 ohm ( alea rosii). diferenta intre stag 200 cu butelie cilindrica 42 litri si ce am eu (300 plus, injectoarele galbene, toroidal 52) e aproape 8 milioane. agrom evidenta recomanda varianta cea mai ieftina (2100 ron) dar cand veti intreba de varianta cea mai buna, ajungeti cam la ce am eu.
Comment
-
bun...dar spune-mi te rog unde scrie de adaptativitate, ca eu in data sheeturi nu am gasit asta la 300, numai la 300premium. si da, interfata odb, plus sonda lambda si mai sunt cateva plusuri de unde rezulta ca isi poate lua informatiile necesare ptr gaz din calc de benzina atunci cand nu se mai potrivesc hartile si nu cu ajutorul multiplicatorului cum o face stag 200, respectiv 300. Eu sincer nu m-am lamurit din data sheeturi ca ar fi mari diferente la modul cum se construieste harta, ca are alte injectoare...ok, iar apropo de valoare lor in ohmi, aceasta este pentru masinile care au f multa electronica iar curentul care circula prin cablurile de comanda este mai mic (este o alta poveste..eu am redat-o mai pe scurt).
Daca stii mai multe despre stag 300 (mai mult decat scrie in data sheeturile de la ei de pe site) as fi bucuros sa aflu, nu de alta dar e o mare enigma ptr mine ce scrie in data sheeturi si ce afirma toata lumea pe aici
Comment
-
Stag 300 fata de 200 are si harta in 3D, deci precizie mai buna la reglajele manuale. Si chiar daca razvanamza nu vrea sa recunoasca, adaptivii lui 300 premium ar insemna ca nu trebuie sa refaci calibrarea la 1000 km dupa montaj sau la fiecare revizie. Sau ca poti fi doar utilizator de instalatie, nu tre sa ai si interfata si sa stii ce fac multiplicatorii. Insa si costa de rupe fata de varianta economy (stag 200)
razvan, de ce anume sunt mai bune injectoarele de 1 ohm fata de alea de 3? Ca de mult le lauzi, dar din prisma functionarii nu vad avantajul.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Injectoarele de 1 Ohm sunt mai "rapizi" la inchidere si deschidere fata de cele cu 3 Ohmi. Adica pot fi folosite corect si la timpi de deschidere foarte mici, respectivi la turatii mari, adica motoare puternice.
Sincer nu vad ce ar aduce in plus la motoarele montate pe logan.
Comment
Comment