Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by einstein1984 View Post
    Injectoarele de gaz sunt separate de alea de benzina, vin impreuna cu rezervorul, vaporizatorul, caklculatorul de gaz si cablajul. Din ce zice lumea pe aici, ar trebui sa ceri o instalatie tomasetto cu calculator stag sau una BRC.
    da uite unele aici


    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • vad ca multi dintre voi vorbesc de tomasetto stag 300 , cei de la service recomanda stag 200 ,deoarece stag 300 este pentru motoare puternice si pentru cele cu euro 5 , si nu sunt adaptate la logan euro 4 , cum explicati acest lucru ? cat mai detaliat daca se poate ? astept parerile voastre

      Comment


      • e ca si cum ai pune un calculator de ultima generatie la un monitor CRT din 1900 toamna

        Comment


        • Originally posted by sympi View Post
          vad ca multi dintre voi vorbesc de tomasetto stag 300 , cei de la service recomanda stag 200 ,deoarece stag 300 este pentru motoare puternice si pentru cele cu euro 5 , si nu sunt adaptate la logan euro 4 , cum explicati acest lucru ? cat mai detaliat daca se poate ? astept parerile voastre
          este corect ce au spus dar problema este ca ce rost are sa pui stag300 pe logan cand stag200 este exact ce-i trebuie si suficient de bun.

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • asa o sa si fac,o sa pun tomasetto stag 200,dar mi-am pus intrebarea asta pentru ca am vazut ca cei de aici toti zic ca si-au pus stag 300

            Comment


            • stag 300 permite reglaje mai fine, este metal exterior (vs plastic), nu intra apa (waterproof, 200 nu este), si stiind euro 5, consumul este putin mai mic fata de stag 200. are si comportament adaptativ. 200-le este ceva mai fix, se adapteaza mai greu.

              Comment


              • sunt de acord cu tine stag300 il incadrez la complexitate si asta ma nelinisteste, personal prefer intoadeuna cea mai simpla varianta asa gandesc eu cu cat mai simplu cu atat mai bine.

                ,,DE_TOATE,,

                Comment


                • eu am stag 200. carcasa de metal. acum nu stiu daca e "waterproof" dar nu am avut probleme mari in 3 ani si 115.000 km. isi face treaba , ca si loganul in general.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Cum s-a mai zis parca pe acest topic. E foarte important sa pui o instalatie pentru care ai "suport" bun in zona de rezidenta. Adica serviceul/montatorul sa se priceapa la setat si serviceat acea instalatie.
                    Astfel daca nu ai tu batai de cap, totul va fi foarte OK.

                    Eu stiu si persoane care nu sunt prea multumiti de STAG. Evident dupa convorbiri am concluzionat ca de fapt nemultumirea se datoreaza serviceului.
                    Interfete instalatii GPL

                    Comment


                    • pentru a vedea diferenta dintre stag 200 si stag 300 intrati pe stag.pl...si consultati data sheeturile.Cine vorbeste de stag 300 ca este adaptativ greseste..este valabil numai la stag 300 premium, de care agromul (distribuitorul lor in romania) nu a auzit (am intrebat personal si au zis ca nu importa ca este prea scump)

                      Comment


                      • stag 300 premium are in plus fata de 300 plus doar interfata OBD, asta o zice tot agrom. si cred ca stiu ei la ce se refera. pachetul premium mai are in plus si alt tip de rampa injectie (valtek 34), dar se poate lua valtek 30 1ohm (cele galbene) in loc de banalele valtek 30 3 ohm ( alea rosii). diferenta intre stag 200 cu butelie cilindrica 42 litri si ce am eu (300 plus, injectoarele galbene, toroidal 52) e aproape 8 milioane. agrom evidenta recomanda varianta cea mai ieftina (2100 ron) dar cand veti intreba de varianta cea mai buna, ajungeti cam la ce am eu.

                        Comment


                        • bun...dar spune-mi te rog unde scrie de adaptativitate, ca eu in data sheeturi nu am gasit asta la 300, numai la 300premium. si da, interfata odb, plus sonda lambda si mai sunt cateva plusuri de unde rezulta ca isi poate lua informatiile necesare ptr gaz din calc de benzina atunci cand nu se mai potrivesc hartile si nu cu ajutorul multiplicatorului cum o face stag 200, respectiv 300. Eu sincer nu m-am lamurit din data sheeturi ca ar fi mari diferente la modul cum se construieste harta, ca are alte injectoare...ok, iar apropo de valoare lor in ohmi, aceasta este pentru masinile care au f multa electronica iar curentul care circula prin cablurile de comanda este mai mic (este o alta poveste..eu am redat-o mai pe scurt).
                          Daca stii mai multe despre stag 300 (mai mult decat scrie in data sheeturile de la ei de pe site) as fi bucuros sa aflu, nu de alta dar e o mare enigma ptr mine ce scrie in data sheeturi si ce afirma toata lumea pe aici

                          Comment


                          • Stag 300 fata de 200 are si harta in 3D, deci precizie mai buna la reglajele manuale. Si chiar daca razvanamza nu vrea sa recunoasca, adaptivii lui 300 premium ar insemna ca nu trebuie sa refaci calibrarea la 1000 km dupa montaj sau la fiecare revizie. Sau ca poti fi doar utilizator de instalatie, nu tre sa ai si interfata si sa stii ce fac multiplicatorii. Insa si costa de rupe fata de varianta economy (stag 200)
                            razvan, de ce anume sunt mai bune injectoarele de 1 ohm fata de alea de 3? Ca de mult le lauzi, dar din prisma functionarii nu vad avantajul.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Cat costa stag 300 cu tot cu montaj pt un logan 1.4 mpi?
                              :sign_war

                              Comment


                              • Injectoarele de 1 Ohm sunt mai "rapizi" la inchidere si deschidere fata de cele cu 3 Ohmi. Adica pot fi folosite corect si la timpi de deschidere foarte mici, respectivi la turatii mari, adica motoare puternice.

                                Sincer nu vad ce ar aduce in plus la motoarele montate pe logan.
                                Interfete instalatii GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google