Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am pe Logan MCV 1,6 mpi instalatie Landi Renzo din fabrica ...am facut aproape 85000 k dupa care 1 sau 2 injectoare mi au facut probleme si am hotarat sa merg pe benzina.... Acum pretul benzinei sa dus mult in sus si am sa trec din nou pe gpl dupa ce voi schimba injectoarele gpl.....problema ...

    Vreau sa pun injectoare gpl de la BRC sau Tomasetto pentru ca cele originale de Landi Renzo sunt mult mai scumpe si din proprie experienta va zic ca sunt si foarte proaste avind orificiul pe unde vine gpl foarte mic ceea ce in timp duce la infundarea injectorului cu pulberea de grafit pe care o contine tot gpl din Romania.
    Acum asi vrea sa stiu daca vreunul din voi a pus alt tip de injectoare la instalatia de Landi Renzo.

    Pentru cei care au probleme cu instalatia de gpl sau vor sa-si comande piesele instalatiei gpl originale Landi Renzo montate de uzina Dacia postez aici site-ul singurului importator si service autorizat Landi Renzo din Romania.

    SC Proeco Gas Systems Srl
    Pitesti



    Nu cred ca masinile Dacia Logan cu instalatie gpl venite din uzina au ceva special modificat la chiuloase si pistoane.....Nu cred ca exista o banda de productie speciala, pentru fabricarea motoarelor,altfel, decat sunt cele de serie... Toata lumea stie faptul ca montajul instalatiilor de Gpl se face in afara uzinei de catre o firma de apartament.....
    Cu exceptia schimbului de filtre de gpl service-urile Dacia in garantie si postgarantie nu iti poate repara instalatia de GPL.
    Am o sesizare facuta catre "Vocea Clientului" de 2 ani de zile la care nu mi sa raspuns nici pana in ziua de azi.....
    Last edited by adonis33; 29 January 2012, 17:18. Reason: Automerged Doublepost
    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

    Comment


    • 1. Vezi ca doar injectoarele gen Tomassetto sunt acceptate de ECU, cu bobina de 1 Ohm, dar se vor strica repede din acest motiv (15000 - 45000 km se va distruge garnitura de amortizare), mai sunt compatibile Keihin (scumpe rau).
      2. Nu din cauza nu-stiu-carei-gauri se strica, efectiv se rupe ceva in ele si incep sa scape prea mult gaz.
      3. Probabil ti-au promis o reducere, daca le faci reclama, dar cum tot aceleasi injectoare sunt, cred ca vor avea aceiasi soarta.
      4. In afara de a schimba injectoarele, ar mai trebui facute unele modificari pentru ca motorul sa ruleze corect pe GPL cu alt model de injectoare.
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment


      • confirm punctul unu .
        se distruge garnitura din capul pistonului care se manifesta la inceput cu un zgomot mult mai tare decat normal , apoi se blocheaza arculetul datorita bavurii care se face la gaura din pistonas (recent am mers in 3) se pot repara dar acolo au un reglaj de cursa care trebuie respectat(se face pe banc de probe) deci ce pui pt atenuare se modifica si cursa pistonasului deci...

        ,,DE_TOATE,,

        Comment


        • Prietenii mei, nu fac reclama la nici un producator de instalatii Gpl , am vrut doar sa informez pe cei care doresc sa foloseasca piese originale de instalatie Landi Renzo...

          Pe site-ul oficial al fabricantului de instalatii Landi Renzo exista doar SC Proeco Gas Systems Srl-Pitesti ca distribuitor autorizat in Romania si de aceeia m am gandit sa pun aici un link.....Unde, da norocul peste mine , sa imi faca astia de la SC Proeco Gas Systems Srl-Pitesti sau astia de la BRC sau Tomasetto o reducere la repararea instalatiei de Gpl , ca le fac eu reclama aici !!!! Doamne Ajuta !!!

          Eu, speram ca , fac o afacere mai buna daca schimb injectoarele de Gpl Landi Renzo cu BRC sau Tomasetto. Vroiam sa fac chestia asta in primul rand pentru pretul mai accesibil al injectoarelor......Adevarul este ca pana sa se strice 1 sau 2 ( deocamdata nu stiu sigur ,dar ,dk incerc sa merg pe GPL am impresia ca imi sare motorul in brate cu tot cu planetare ) injectoare masina a mers perfect pe GPL......

          Poate ca sunt si eu de vina ca n-am schimbat decat o sigura data filtrele de gpl in 85000 km....acum ma doare un pic inima cand ma gandesc sa schimb cine stie ,4 injectoare !!! Si daca ar fi doar atat ar fi bine dar , ....de cand masina nu a mai mers pe GPL si am trecut-o pe benzina , adica de vre-o 47000 km , martorul acela de poluare nu sa stins decat cu mici exceptii....sper sa nu apara si altceva mai grav desi masina merge perfect pe benzina!!!!

          In fine.....acum ca tot a venit iarna peste noi nu ma gandesc sa repar instalatia de GPL, ma multumesc ca nu fac foarte multi km, dar peste 1-2 luni trebuie sa fac reparatia pentru ca in medie parcurg 3-4000 km lunar.

          Sper ca un prieten de pe forum sa ma lamureasca mai bine ce anume ar trebui sa fac ...sa raman la injectoarele Landi Renzo sau sa le schimb cu BRC sau Tomasetto.....

          La Pitesti majoritatea taximetristilor ce au instalatii Landi Renzo au schimbat injectoarele originale cu BRC sau Tomasetto....problema mea este sa gasesc si service-ul care sa faca schimbarea injectoarelor ....dar cu garantie , ca altfel , si eu pot schimba injectoarele.....
          Last edited by adonis33; 30 January 2012, 20:16.
          "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

          Comment


          • Injectoare GPL

            In ceea ce priveste injectoarele, desi ma repet, cele de BRC nu sunt compatibile cu softul (nu poti schimba impedanta si in plus se sesizeaza circuit deschis injectoare, ECU GPL comuta pe benzina) deasemeni nu se vor deschide la timp sau deloc decat cu mari batai de cap, nu se gasesc mufe de injectoare si in plus au un pret marisor.
            Singurele rezultate acceptabile in privinta pretului initial si a intretinerii ulterioare este montarea unei rampe de 1 Ohm, Rail, Valtek, Keihin (astea din urma sunt mai bune decat orice, personal am asa ceva si chiar functioneaza ireprosabil dar nu intra la categoria pret initial mic).
            Luni a fost ziua de schimbat rampe pentru L.R. (1 Clio L.R. aftermarket, 2 Logan cu GPL OEM - unul la 75 000 km reali si altul la 47 000 km - in realitate de atata timp nu mai functiona). In plus au mai fost 2 Logane OEM cu injectoarele distruse (uneori am impresia ca asa se fabrica, foarte putine se incadreaza in parametrii initiali si asta pana in 20 000km) dar care au scapat deocamdata prin recalibrare.
            Daca ai drum prin Pitesti, poti sa-mi dai un PM...
            Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

            Comment


            • pai sa puna cineva un link cu injectoare gen tomassetto dar: IEFTINE.

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • recomand landi dar nu montat la prosperanta pitesti ca o sa tragi de ei cu garantia si la fel ca sa te bage in seama cu vreo problema

                Comment


                • daca-mi zici de ce is superioare instalatiile landi renzo fata de tomasetto sau brc sau oricare te cred ...

                  dupa ce-o sa schimbi injectoarele landi sa-i mai recomanzi.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • Baieti de la "Prosperanta" o gluma proasta ,o firma lipsita de profesionalism- cred ca astia si au ales numele firmei asa in ideea ca " toti cei care au instalatii montate de ei pe masini, sai priveasca ca pe ceva divin.... sa se roage si sa faca matanii pentru o garantie serioasa . Atunci cand faci un serviciu (service) bani clientilor sunt prioritari pentru afacerea ta.

                    Instalatiile GPL - de pe Logan din fabrica daca nu ma insel chiar ei le monteaza.
                    Nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca versiunea de instalatie Landi Renzo de pe Logan este mai de graba o chinezarie ieftina ! O corcitura intre o mama italiana si un chinez mic si pricajit-montata ca optiune- pentru un pret astronomic de mare , altfel nu imi explic de ce la majoritatea instalatiilor gpl le cad injectoarele pana in 5-60.000 km.

                    Atunci cand am cumparat masina in 2007 (Decembrie) pretul a fost la versiunea Laureat+GPL de 11.700 euro.

                    Acum la bani astia iti cumperi VW,Audi,Skoda etc,etc

                    Concluzia este ca cei de la Renault probabil pot lasa aici toata uzina "gratis" statului roman la cat profit au facut in 5 ani si nu este de mirare daca la anul vor inchide portile aici...altfel nu se explica de ce au facut in Maroc cea mai mare si tehnologizata fabrica din grupul Renault.....in fine

                    CONCLUZIE !!!!

                    Probabil voi monta din nou injectoare originale Landi Renzo ,filtre, si tot ce va mai trebui pe la masina...dar daca se vor strica din nou peste 3-60.000 km promit sa scot toata instalatia italiana cu samanta chinezeasca si sa -i dau foc.....macar asa ma racoresc la cati nervi mi a facut.....
                    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                    Comment


                    • @kti, defineste care este limita dintre ieftin si scump, eu zic ca la jumatate de pret fata de injectoarele landi originale si incluzand revizie reductor, schimbare filtre, reglaj in mers cu verificare corectii OBD, am destui clienti pt ele...
                      @biancamarius5, beneficiezi de garantia sistemului GPL la orice service din lista atelierelor autorizate, service-ul montator nu este decat un reprezentant al importatorului. Deasemeni, ti-am oferit posibilitatea in celalalt topic sa reglezi instalatia gratuit astfel incat sa-ti porneasca si pe benzina, nu inteleg de ce cand unele ateliere regleaza prost, sa generalizam ca peste tot daca se monteaza GPL, asa se va intampla.
                      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                      Comment


                      • alexys....fii ma explicit te rog.....n am inteles f bine ce injectoare montezi...la ce pret...si toate amanuntele legate de service ....locatia atelierului tau...

                        merci
                        Last edited by adonis33; 31 January 2012, 22:08.
                        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                        Comment


                        • eu am afirmat ceva despre firma montatoare.eu recomand landi pentru ca ce e original si gandit pentru acea masina e cel mai bun.asqa se spunea si de cielo la inceput ca o sa cada motoroale cu gaz imediat dar nu a fost asa si a fost din contra o surpriza placuta

                          Comment


                          • e original ? landi e gandit pt logan in special ? da...

                            si restul is gandite pentru masini adevarate nu ? ca-s mai bune ...

                            zi-mi de ce landi is mai bune decat altele in speta tomasetto sau brc. ca s-au gandit sa puna landi pe echiparea din fabrica e altceva. au ales ce-i mai ieftin sa faca si ei profit cat mai mare. la fel cu sistemul de injectie delphi de pe dci-uri.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • Imi aduc aminte ca-l iubeam pe tovaras si partidul

                              @biancamarius5, deci pana la urma si coreeni aia erau oameni ca si noi, de vina sunt cei care i-au indoctrinat...
                              Poti sa redai aici textele cu care ai fost convins ca Landi Renzo este cea mai buna pentru Dacia Logan? A fost si expresia: "Daca Renault a ales Landi Renzo nu de prosti au facut asta, logic au vazut ca e cea mai buna, noi tot asta va recomandam"?
                              Ar fi insa de specificat ca primul model Landi Renzo avea:
                              - electronica produsa de AEB Italia,
                              - injectoare MED Italia -( elemente din teflon, fiabilitate testata in conditii extreme si care chiar functionau indiferent daca schimbai filtrele sau nu),
                              - reductor vaporizator produs de Landi Renzo (IG1) altceva decat LI02 produs atunci in Italia si acum in China, de-l gasesti la vanzare la orice firma din mainland la cativa euro.
                              Ce se monteaza pe Logan OEM, este diferit (LI02 reductor - China, ECU initial produs de Biron Industries Italia si apoi de LR China, injectoare cu plastic in loc de teflon care se rup indiferent daca schimbi filtrele sau nu, etc...
                              In plus chiar daca ce se monteaza pe Logan OEM ar fi superstralucit de bun, nu are nici o legatura cu ce ti-ai montat tu pe masina, injectoarele tale sunt produse de Lovato (sa zici merci ca nu-s facute in China) iar ECU GPL desi are sanse sa fie produs tot in China, are un procesor mai lent (demonstrabil in meniurile de achizitie, viteza de comunicare cu PC-ul, viteza de reactie la semnalele senzorilor) insa are partea de diagnoza exagerat de dezvoltata (probabil fiindca este chiar necesara).

                              PE SCURT: Ce ai tu, NU ESTE ACELASI LUCRU CU CE SE MONTEAZA OEM NICI MACAR CU NUMELE - ai Landi da' fara Renzo, doar banii se duc in buzunarul acelorasi actionari.
                              Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                              Comment


                              • Salut.
                                Eu am montat la prosperanta si nu am avut probleme.
                                Numai bine.
                                Un Logan----YNG-----
                                Numai bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google