cele italiene sunt cele mai bune oricum italieni toti sunt cu gazu
Recomandare Instalatie GPL
Collapse
X
-
Originally posted by alexys View PostPE SCURT: Ce ai tu, NU ESTE ACELASI LUCRU CU CE SE MONTEAZA OEM NICI MACAR CU NUMELE - ai Landi da' fara Renzo, doar banii se duc in buzunarul acelorasi actionari.
Originally posted by ssandulescu View Postcele italiene sunt cele mai bune oricum italieni toti sunt cu gazuo/____\o
(i)
.........
Comment
-
-
va postez aici un link cu un alt importator/distribuitor in RO ,autorizat pentru montaj ,piese si intretinere instalatii GPL diferite marci, inclusiv Landi Renzo .
Last edited by adonis33; 7 February 2012, 22:05."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Originally posted by adonis33 View Post
Pentru cei care au probleme cu instalatia de gpl sau vor sa-si comande piesele instalatiei gpl originale Landi Renzo montate de uzina Dacia postez aici site-ul singurului importator si service autorizat Landi Renzo din Romania.
SC Proeco Gas Systems Srl
Pitesti
Nu cred ca masinile Dacia Logan cu instalatie gpl venite din uzina au ceva special modificat la chiuloase si pistoane.....Nu cred ca exista o banda de productie speciala, pentru fabricarea motoarelor,altfel, decat sunt cele de serie... Toata lumea stie faptul ca montajul instalatiilor de Gpl se face in afara uzinei de catre o firma de apartament.....
Cu exceptia schimbului de filtre de gpl service-urile Dacia in garantie si postgarantie nu iti poate repara instalatia de GPL.
Am o sesizare facuta catre "Vocea Clientului" de 2 ani de zile la care nu mi sa raspuns nici pana in ziua de azi.....
1) Landi renzo romania se numesc aia de monteaza gpl pe loganuri OEM si e o hala IN uzina de la Mioveni, nu in curtea casei . NU se ocupa insa de piese aftermarket (aia sunt proeco). http://www.landi.it/layout.jsp?idz=1...at=Romania&t=R
2) Am repetat de vreo 27 de ori pe forum care sunt diferentele intre loganul benzina si cel cu gpl de fabrica, s-a postat si raspuns de la VC pe forum.
3) Serviceurile dacia au si autorizatie GPL, pot inlocui injectoare sau vaporizatoare si polivane. Or fi si exceptii, insa sa nu generalizam.
4) Tomasetto fac multivane (au fost cumparati de Landi parca), nu injectoare. Ia arata-ne tu aici ce injectoare face tomasetto!
Nu ai habar de subiect dar perorezi cu o habotnicie fantastica.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Eu am auzit de curand de o marca de GPL de care nu stiu nimic, decat ca sunt foarte ieftine in comparatie cu pretul mediu pe piata al unui kit GPL.
Este vorba de http://www.gplnlp.ro/ asta.
Stie cineva daca aceste instalatii sunt bune de ceva?
Comment
-
Fiecare spune ce aude, mai rau ca cei ce lucreaza in Renault-Dacia sau furnizori ai lor, sunt indoctrinati cu tot felul de minciuni. Nu cred ca cineva de la Vocea Clientului se va duce pe banda sa vada diferenta intre motorul de GPL si cel de benzina. Va spune intotdeauna ce "trebuie", ca d-aia sunt platiti. Am si eu "cunostinte" in "retea" si fiecare imi spune ce a auzit. Cand s-a pornit montajul (in Cladirea Galbena chiar asa i se spune - era in centrul pistei de incercari se faceau retusari acolo pe vremea lui 1300), sunt sigur ca nu existau motoare pregatite special.
Atata timp cat am reglat la 50 000 km culbutori la Logan PH2 cu GPL OEM si a mai trebuit sa-i schimb si injectoarele, de fata cu un client care lucreaza la RTR Bucuresti si care sustinea ca nu-s probleme, ca motorul este altul. bla, bla, din punctul meu de vedere au schimbat ce nu a trebuit atata timp cat problema persista (avea role ca motorul de solenza, dar alea chiar nu aveau problema jocului termic).
Nu am auzit de supape arse, intrebati la cei care se ocupa de chiulase, toti vor spune acelasi lucru: migreaza cu totul, nu scaunul e de vina, interesant ca cei de la o reprezentanta Nissan au spus destul de corect ce ar trebui schimbat la motorul Renault, poate ca lor li se spune realitatea ...
Si pentru cei care se intreaba ce instalatie sa isi monteze, nu pot sa iau partea nimanui atata timp cat montez sisteme GPL. Insa exista cateva care nu am montat niciodata, doar repar (ca sa nu se creada ca evit ce nu cunosc). Cereti montatorului sa va arate piesele principale, injectoare, reductor, ECU, care arata mai bine sunt chiar de calitate, cele facute in bucatarie se cunosc de la distanta, evitati piesele cu aspect fragil sau reductoarele luate la pila....
P.S.: Evitati firmele fantoma, care nu au nici macar o adresa sau un numar de telefon fix functional, intrati pe: http://www.rarom.ro/RO/article--Atel...0GPL--141.html si vedeti daca este omologat nlp-ul ala in Romania, eu nu cred ca este, as fi auzit de ei...Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...
Comment
-
Prietene (einstein1984 ) de ce esti "tati" asa suparat....?!
Eu nu fac altceva decat sa informez corect "nu sa dezimformez"
Ia sa ma convingi "tehnic" cum anume sunt "modificate atat de special" motoarele Dacia cu GPL la chiuloase si pistoane pe linia de montaj-motoare ?
Ca exista o hala de montaj a instalatiilor de gpl langa hala de productie a DACIA la Mioveni nimeni nu contesta, ...dar sa afirmi ca "motoarele cu gpl din fabrica sunt speciale" nu o sa ma convingi niciodata, din simplul motiv ca fratele meu a facut parte din echipa tehnica a RAR Bucuresti care a testat/aprobat Loganul cu instalatie GPL in RO!
Stiu cate compromisuri au facut cei de la RAR pentru ca "uzina sa produca masina minune cu instaltie gpl Landi Renzo"
Si ar fi bine sa nu-i dezimformezi pe oameni aici facand afirmatii de genul "motoare speciale "
Experienta mea cu service-urile Dacia este una concreta si fara echivoc.
Ceea ce afirm eu aici imi apartine in totalitate si exprima punctul meu de vedere.
Pe forum posteaza fiecare ceea ce "crede,stie sau a avut ca experienta proprie in service-urile DACIA si nu inteleg de ce te deranjeaza.....
Te rog suna la service-urile Dacia din Craiova,Caracal,Slatina,Alexandria etc etc
Toate vor spune ca iti repara instalatia de GPL fara probleme dar cand ajungi la ei dau din colt in colt...si gasesc tot felul de scuze hilare ...cele mai des intalnite scuze fiind acele... ca "n-au programul de diagnoza al producatorului Landi Renzo".
Dk vrei piese pentru instalatie nici o problema "te servesc baieti rapid" ...... dar la preturi de iti taie rasuflarea ...
Altfel cum iti explici ca majoritatea celor ce posteaza pe forum au montat/reparat instalatiile de gpl in afara unitatilor de service Dacia si cauta fiecare sa cumpere mai "ieftin" piesele necesare ?
Nu vreau sa am o polemica pe aceasta tema cu nimeni ,dar ,cred ca pentru corecta informare a prietenilor nostri de pe forum ,(nu sunt atat de "novice" in ale tehnici dupa cum poate ai falsa impresie -einstein1984 ) ....ridicarea in slavi a service-urilor Dacia si falsa impresie ca "motoarele Dacia cu gpl " sunt ceva cu totul special.... ma face sa cred ca "deranjeaza" tot ce tine de "afacerea,montajul si calitatea indoelnica a instalatiei de gpl.
Profesionalismul slab al mecanicilor, servicii foarte scumpe si dotarea proasta , cu soft/tehnic , pentru o diagnoza/reparatie corecta a instaltiiilor Landi Renzo, in reteaua de service-uri DACIA este o concluzie generala ce se observa usor aici pe forum......
Alexys ai dreptate !Last edited by adonis33; 8 February 2012, 00:24."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Oricine are un Dialogys poate vedea ca chiulasa pentru GPL are alt cod decat cea pentru benzina. A 28-a oara cand zic asta. Insa bineinteles ca voi stiti mai bine decat producaorul ce se pune in motoarele alea.
Te rog suna la service-urile Dacia din Craiova,Caracal,Slatina,Alexandria etc etc
Si cand vorbesc de "motoare speciale" fac asta cu argumente, nu afirmand ca " stiu eu ca le e lene ca nu e posibil" ca distinsii mei anteaberatori.
P.S. N-am zis nicaieri ca instalatia GPL Landi de origine e geniala. dar e inclusa in cei 3 ani de garantie ai masinii, spre deosebire de cei 2 ani de la cele OEM unde nu ai garantie pe motor.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by adonis33 View PostPrietene (einstein1984 ) de ce esti "tati" asa suparat....?!
Eu nu fac altceva decat sa informez corect "nu sa dezimformez"
Ia sa ma convingi "tehnic" cum anume sunt "modificate atat de special" motoarele Dacia cu GPL la chiuloase si pistoane pe linia de montaj-motoare ?
Ca exista o hala de montaj a instalatiilor de gpl langa hala de productie a DACIA la Mioveni nimeni nu contesta, ...dar sa afirmi ca "motoarele cu gpl din fabrica sunt speciale" nu o sa ma convingi niciodata, din simplul motiv ca fratele meu a facut parte din echipa tehnica a RAR Bucuresti care a testat/aprobat Loganul cu instalatie GPL in RO!
Stiu cate compromisuri au facut cei de la RAR pentru ca "uzina sa produca masina minune cu instaltie gpl Landi Renzo"
Si ar fi bine sa nu-i dezimformezi pe oameni aici facand afirmatii de genul "motoare speciale "
Experienta mea cu service-urile Dacia este una concreta si fara echivoc.
Ceea ce afirm eu aici imi apartine in totalitate si exprima punctul meu de vedere.
Pe forum posteaza fiecare ceea ce "crede,stie sau a avut ca experienta proprie in service-urile DACIA si nu inteleg de ce te deranjeaza.....
Te rog suna la service-urile Dacia din Craiova,Caracal,Slatina,Alexandria etc etc
Toate vor spune ca iti repara instalatia de GPL fara probleme dar cand ajungi la ei dau din colt in colt...si gasesc tot felul de scuze hilare ...cele mai des intalnite scuze fiind acele... ca "n-au programul de diagnoza al producatorului Landi Renzo".
Dk vrei piese pentru instalatie nici o problema "te servesc baieti rapid" ...... dar la preturi de iti taie rasuflarea ...
Altfel cum iti explici ca majoritatea celor ce posteaza pe forum au montat/reparat instalatiile de gpl in afara unitatilor de service Dacia si cauta fiecare sa cumpere mai "ieftin" piesele necesare ?
Nu vreau sa am o polemica pe aceasta tema cu nimeni ,dar ,cred ca pentru corecta informare a prietenilor nostri de pe forum ,(nu sunt atat de "novice" in ale tehnici dupa cum poate ai falsa impresie -einstein1984 ) ....ridicarea in slavi a service-urilor Dacia si falsa impresie ca "motoarele Dacia cu gpl " sunt ceva cu totul special.... ma face sa cred ca "deranjeaza" tot ce tine de "afacerea,montajul si calitatea indoelnica a instalatiei de gpl.
Profesionalismul slab al mecanicilor, servicii foarte scumpe si dotarea proasta , cu soft/tehnic , pentru o diagnoza/reparatie corecta a instaltiiilor Landi Renzo, in reteaua de service-uri DACIA este o concluzie generala ce se observa usor aici pe forum......
Alexys ai dreptate !
Comment
-
Prietenul meu " einstein1984" cand masina ta are maxim 5000-10.000 km rulati intr-un an cu functionare pe gpl trebuie sa recunosc ca instalatia de GPL nu se va defecta nici in 5 ani...Producatorul poate prelungi garantia linistit de la 3 la chiar 7 ani din ratiuni comerciale sa zicem....
Ce te faci cand rulezi 5000 km/luna si dupa 6 luni constati ca 2-3 injectoare Landi Renzo au cedat.
La service cu tot cu reparatie ajungi la 1200 lei....in plus service-ul bajbaie sa-ti regleze instalatia gpl...si dupa ce iti regleaza ,sa zicem, tacheti te mai cheama de 2-3 ori ca baiatul cu diagnoza hambar nu are sa citeasca un grafic pe laptop si motorul tremura ca piftia in ziua de anul nou ?
Daca o instalatie gpl Landi Renzo noua cu montaj ajunge undeva la 2100 lei si dupa 6 luni ajungi sa platesti 50 % pe o reparatie , unde este ratiunea economica a functionari masini pe GPL ? Tot ce economisesti la 10.000 km rulati pe gpl ...faci praf pe reparatia instalatiei in unitatile service DACIA.....
Concluzie....
Unitatile service Dacia practica jecmaneala la buzunarul clientilor.....
Te ai intrebat vreodata de ce taximentristi si cei care au o medie de peste 5000 km/luna rulati pe gpl nu repara instalatiile de gpl in service-urile Dacia ?
Nu evident.....
Din propria experienta va sfatuiesc sa nu incercati sa reparati instalatia de gpl in unitatile Dacia....ve ti fi jecmaniti de a dreptul si o sa va ia amenteala cand o sa vedeti devizul de piese si manopera......
Functionarea masini cu instalatie de gpl Landi Renzo este ireprosabila atata timp cat injectoarele functioneaza in parametri normali.
Incercati sa reparati instalatia la baieti/unitatile care au bunul simt sa iti ofere un raport onorabil intre calitate ,raspundere si profesionalism .
Niciodata o unitate care monteaza si repara instalatii gpl nu isi va permite sa va trateze superficial.....
Ve-ti avea posibilitatea sa alegeti instalatia de gpl in functie de cat va permite buzunarul cu intretinerea cea mai ieftina.....sau cea mai scumpa dar cu defectiuni mai rare....
Eu astept sa se incalzeasca putin si am sa ma duc la prietenul nostru de aici de pe forum.
Nu i dau numele pentru ca nu vreau sa creada ceilati baieti ca-i fac reclama dar.... a fost singura persoana care mi a explicat si oferit un raport calitate/pret rezonabil.....
Codurile de chiuloasa diferite de gpl si benzina sunt vaks in ploaie....
Cum pot ei trata diferit subansamblele motorului de gpl si pe cel de benzina clasic cand este bine cunoscut ca nici un producator auto nu creeaza stocuri decat in limita presupusa a cererilor.
La o medie de productie de 1500 masini/ zi ,Dacia , ar trebui sa ghiceasca cate vor fi pe gpl si cate pe benzina.Bataie de cap in plus, chiar daca ei au studii care reflecta in mare cererea de motorizare pe piata ....Insa de multe ori asta se modifica rapid in functie de pretul benzinei si motorinei .....
Nu crezi ca este mai simplu sa produci motoare pe benzina clasice si in functie de cerere sa le adaptezi pe gpl?
Eu zic ca da....."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Originally posted by adonis33 View PostDin propria experienta va sfatuiesc sa nu incercati sa reparati instalatia de gpl in unitatile Dacia....ve ti fi jecmaniti de a dreptul si o sa va ia amenteala cand o sa vedeti devizul de piese si manopera......
...Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
einstein1984 nu cred ca am recomandat eu injectoarele Tomasetto ! Citeste mai bine ceea ce am scris prietene !
Am intrebat pe cei ce se pricep mai bine pe forum de raportul calitate/pret.
Alt tip de injectoare decat cele de Landi Renzo... N-am recomandat nimic....Spre deosebire de tine eu am incercat sa ma informez de la cei care au alte instalatii gpl si care au facut modificari la instalatia de GPL avand ca baza LANDI RENZO....
Am impresia ca din pacate n-ai inteles nimic !
Ma refer doar la GPL ! Unitatile service Dacia reparara destul de bine defectiunile ce tin de Dacia in general , dar la pret/manopera fff mare !
Dk esti multumit dute 'tati' la unitatile Dacia sa-ti repare instalatia de gpl....dar concluzia generala este aceia ca majoritatea de aici nu o fac...."Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Originally posted by adonis33 View Posteinstein1984 nu cred ca am recomandat eu injectoarele Tomasetto ! Citeste mai bine ceea ce am scris prietene !
....Originally posted by adonis33 View PostVreau sa pun injectoare gpl de la BRC sau Tomasetto .Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment