Initial a avut numai senzorul de temp/presiune gaz, dupa care anul asta au pus si cel de apa...
Avea "canale separate"...l-am definit corect...initial era "brown" parca si el era negru ...
Prea multe optiuni nu ai...pe nici o varianta nu arata corect...
Adaptorul de senzor baga intirziere nu arata eronat...motorul era la temp de regim, omul venea de pe drum, iar afara mureai de cald, adica si daca statea de o ora, in soare avea mai mult de 17 grade cit aratase initial
Masina mea nu era pornita de 1h si arata 44 gr in compartiment motor...
Si era temp corecta, ~asa arata si senzorul de temp aer ECU...
Gaz rece putin probabil spre imposibil...vaporizatorul nu era congelat, iar furtunul de gaz era cald...daca la mina il simti cald are peste 37 grade
Initial am pus contactul si interfata, sa vad ce arata la "rece", dupa care am pornit motorul, dupa >2 min arata 27 grade
Eu unul decit sa dau 150-200 pe IG1 as prefera de ex sa dau 400 pe HANA...dar aici depinde de "gusturi", buzunar etc...
Avea "canale separate"...l-am definit corect...initial era "brown" parca si el era negru ...
Prea multe optiuni nu ai...pe nici o varianta nu arata corect...
Adaptorul de senzor baga intirziere nu arata eronat...motorul era la temp de regim, omul venea de pe drum, iar afara mureai de cald, adica si daca statea de o ora, in soare avea mai mult de 17 grade cit aratase initial
Masina mea nu era pornita de 1h si arata 44 gr in compartiment motor...
Si era temp corecta, ~asa arata si senzorul de temp aer ECU...
Gaz rece putin probabil spre imposibil...vaporizatorul nu era congelat, iar furtunul de gaz era cald...daca la mina il simti cald are peste 37 grade
Initial am pus contactul si interfata, sa vad ce arata la "rece", dupa care am pornit motorul, dupa >2 min arata 27 grade
Eu unul decit sa dau 150-200 pe IG1 as prefera de ex sa dau 400 pe HANA...dar aici depinde de "gusturi", buzunar etc...
Comment