Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu recomand astfel:
    intradevar este important montajul si tipul de instalatie
    dar cel mai important este REGLAJUL acesteia .
    luati in calcul si posibilitatea de intretinere si reglaj ca daca nu nimeresti pe ,,mana cui trebuie,, este nasol.
    cum recomanda colegii pe alexis , el poate spune mai multe despre astea fiind ,,montator,, gpl.
    personal am un stag200 si sunt f multumit de ea in 80k-km, intradevar se pare ca asta este perioada ei de ,,viata,, a inceput sa ,,bata,, injectoarele,furtunele incep sa ,,crape,, etc...insa dupa 6 ani de functionare v-a trebuii ,,putin bibilita,, pe ici pe colo...
    spor

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • m am interesat si la prosperanta : 2350 LR cu rezervorul cel mai mare. ii lauda lumea insa in afara de tipul care iti spune pretu si oferta nu mi au inspirat multa incredere. O sa merg si la alta firma sa vad ce si cum auto gren exp de exemplu dupa care o sa ma decid. e o decizie importanta.
      Cel mai mult ma intereseaza ca dupa aceasta interventie sa nu raman cu masina in drum.
      Mai ales ca vreau sa o duc mai mult prin strainatate...
      Revin cu informatii.
      JIJI

      Comment


      • Originally posted by gigibecali View Post
        m am interesat si la prosperanta : 2350 LR cu rezervorul cel mai mare. ii lauda lumea insa in afara de tipul care iti spune pretu si oferta nu mi au inspirat multa incredere. O sa merg si la alta firma sa vad ce si cum auto gren exp de exemplu dupa care o sa ma decid. e o decizie importanta.
        Cel mai mult ma intereseaza ca dupa aceasta interventie sa nu raman cu masina in drum.
        Mai ales ca vreau sa o duc mai mult prin strainatate...
        Revin cu informatii.
        nu te du la prosperanta ca nu fac treaba.eu la ei am montat gpl si nu mi-a placut cum a lucrat.firele decat o parte cositorite,gaura direct pe galerie fara acel aspirator iar daca ai o problema o sa fi dat la o parte.eu de cand am gpl de atunci am avut probleme cu masina la pornire.m-au programat de vreo 2 ori ca ar fi aia de vina,apoi altceva,pana la urma au spus ca se las masina in probe si am renuntat sa mai ma duc pe la ei.sa nu mai zic faptul ca daca vrei sa faci revizie sau altceva o sa ai de asteptat pana ce te progrmeaza

        plus ca patronul este foarte zeflemist nu prea te baga in seama.mie incerca sa imi spuna ca masina are defectiune pe benzina si eu am montat gpl ca sa imi repar masina pe bani lor.a masina avea un an si era in garantie
        Last edited by biancamarius5; 25 July 2012, 22:28. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Salut, am o mare întrebare la urma care ar fi clasamentul instalațiilor GPL pentru logan? Si ce injectoare sunt mai fiabile si mai bune? Si ce diferențe sunt intre Stag 200 si Stag 300?
          sigpic
          Asigurari Rca, Casco,Locuinta, Viata,etc...

          Comment


          • Da, ar fi interesant un clasament dar si cu preturi aproximative...

            Comment


            • Salutare. Nu am GPL pe masina (deocamdata)...dar avand in vedere ca in ultimul timp am citit f mult pe aceasta tema pentru ca vreau sa imi montez (am citit tot ce se putea citi pe logan club inclusiv probleme pornire, instalatii recomandate, service uri recomandata etc)+ alte forumuri (kia, vw, opel), va pot spune ca fara doar si poate pe primul loc se afla:
              BRC montat la Vernesti (sau din ce am citit pe Logan club la userul Alexys).
              O singura persoana am gasit sa aiba probleme cu BRC ul- un user de pe Logan club caruia i s-a stricat calculatorul si a fost inlocuit pe garantie (nu scria unde a montat -o).
              In rest: niciun utilizator BRC nu a semnalat probleme.

              Pret: pentru a mea (Kia Ceed)- 2,750 RON rezervor toroidal BRC 24.11 cu injectoare INO3
              Am impresia ca pentru Logan e o promotie la 2,600 ron rezervor toroidal.

              Rog pe cei care nu sunt de acord cu mine sa ma 'contreze' cu argumente viabile- pentru ca si eu sunt f interesat ce instalatie sa imi pun si mai ales unde.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • salut,am instalatie brc cu injectoare ino3.am15000,merge perfect.

                Comment


                • Eu unul m-as orienta spre ISA2...e tot pe acolo ca pret...
                  Avantaj reglaje, autoadaptare...injectoare mai ieftine pe termen lung...
                  Mai ales daca sinteti la distanta mare de montator, sau aveti parte de montator natarau... 90% sanse...
                  Singura recomandare este sa cereti filtre MED in locul celor din kit...
                  Asta ca si recomandare generala , folositi filtre bune...
                  Circula tot felul de trasnai din hirtie igienica si pe net si la montatori...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Pai la BRC nu pica injectoarele. Si 24.11 stie sa mearga si cu alte injectoare
                    Nu stiu care e faza cu autoadaptivitatea la asta.

                    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                    Comment


                    • ok
                      cum sa nu pice?
                      dar si cand pica sa vezi distractie.
                      spune un coleg ca are 15k km si nu are probleme pai sa faca 60-70k si atunci mai vorbim despre injectoare.
                      ideea este ca dupa 50k km sa consideram ca si-au facut treaba si sa acceptam asta.
                      spor

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • pai...nu pica. BRC INNO3 au rata de defectare 0. producatorul insista pe faptul ca au durata medie de functionare 500.000 km

                        Comment


                        • Rata de defectare 0 cam rar...nici firmele de renume nu se lauda in halul asta )
                          BRC nu este o instalatie foarte raspindita...chiar si cei de la Buzau s-au apucat de montat LR si STAG
                          Oarece de ce ?
                          Inca nu v-ati lamurit cu 500.000km ? )
                          Documentati-va inainte de a raspindi trasnai pe forumuri...
                          Dati cu presupusul dar nmeni nu se documenteaza concret si direct de la surse...
                          Autoadaptarea = citire parametri mers pe benzina si adaptarea timpilor de injectie pe GPL sa corespunda cu primii...se intimpla in timp real...
                          Tocmai am mai reglat azi o jucarica din asta...a durat cam 1.5 h dar omul era super multumit de cum mergea masinuta de 100kW pe GPL
                          Dupa cite stiu nu mai exista asa ceva la un pret decent...
                          BRC-ul are varianta cu citire pe OBD a LTFT si STFT ceea ce e mai ok dar costa...
                          Sau varianta STAG Premium dar si asta costa...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • pai eu m am cam lamurit cu BRC ul da....sunt cele mai bune. si asta din ce mi au spus montatorii nu din ce am citit eu.

                            si injectoarele alea da...au rata de defectare 0

                            cum as putea vreo data sa iau Tomasetto la 2400 in loc de BRC cu INNO3 la 2350...cum ?

                            lumea este intoxicata de Tomasetto si LR. imi spunea mie un taximetrist ca BRC sunt turcesti si sunt printre cele mai proaste.

                            hai poare reusim sa ne uitam si utin mai departe de Vernesti si Agrom. sa vedem in ce fel de activitati si cercetari sunt implicati BRC si Tomasetto pe plan mondial.
                            Last edited by alessandro; 5 August 2012, 09:41.

                            Comment


                            • Tomasetto este pentru GPL cum este Dacia pent Autoturism. varianta ieftina si buna, rezistenta, cu piese ieftine, pe care ti-o regleaza decent cam orice montator mai maricel. BRC este mai buna (nu cea mai buna, ca pe acolo dai de Prins, Vialle), mai rara, mai greu de reglat, cu piese ceva mai scumpe, dar mai fiabila. (ca un WV golf sa zicem). BRC nu accepta asa usor sa te joci cu o interfata in soft si sa-ti si iasa ceva, pe cand pentru stag sunt interfete pe tate drumurile si softul e gratuit! rampa de injectoare la stag e 45 de euro+TVA toata! - aia de 1ohm! O fi mai slabut stag-ul la piese, dar nu prea am auzit de nemultumiti cu stag..............
                              autoadaptativii, din cate am vazut pe masina mea, sunt rutine care uniformizeaza amestecul si "calibreaza permanent" harta din egu gaz. stag 300-le meu a resuit performanta sa controleze corect un motor 1.6 cu softul pe care il stia de la 1.4, iar cand am facut recalibrare, nu am constatat cine stie ce diferente! ba chiar haleste ceva mai mult acum...

                              Comment


                              • foarte buna comparatia cu VW Golf. la 300.000 km merge ca Loganu la 50.000

                                si parca prefer o instalatie care nu se deregleaza decat sa am una care oiarzna si sa ma consolez cu gandul ca o reagleaza Dorel in fundul curtii cu sarme legate la pini.

                                niste filmulete cu BRC



                                You can also find and follow me on:- Flickr: http://www.flickr.com/photos/19bozzy92/- Facebook: https://www.facebook.com/19Bozzy92YT- Google+: https://plus...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google