Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @moog:nu e turbo...
    Am primit o oferta ....Apelez la voi sa ma lamuriti cat de buna este :
    BRC Seqvent 24 Plug and Drive INO3 (produs integral MTM - Italia) - 2700 lei
    Am citit cate ceva pe saitul celor de la Buzau despre asta,dar voi stiti sa explicati in romana

    Comment


    • Originally posted by moog View Post
      Eugen vezi ca omul vorbeste de alta "clasa" de instalatie...nu low-cost-urile ce se vehiculeaza pe aici...
      Nu compara Prins(sau 300 Premium) cu BRC MY11 sau cu STAG 200...
      BRC la 2300...sint curios ce contine...Nu cred ca P&D cu optiunea OBD...

      Am zis mai sus apropo de Vernesti...si eu stiu ca sint foarte BUNI...nu contest...mai ales daca-i compari cu altii...
      Dar sa bagi texte de genul 500.000km si sa pui injectoare ieftine pe o instalatie buna e de porc...
      BRC din puctul meu de vedere era imediat sub Prins...adica CALITATE...
      E ca si cum ai lua un BMW si ai pune motor de Logan...si vinzi BMW la pret mic
      Merge bine de la un semafor la altul dar...
      E pacat ca au scazut preturile dar si calitatea...
      Hai ca ai facut-o si pe asta: ai pus Tomasetto langa Prins! Asta e super tare...
      Tomasetto- acest Logan al instalatiilor GPL dupa cum si tu cred ca ai zis la un moment dat- e doar un 'Duster' - dar tot low cost e prin definitie nu ai ce sa ii faci. Tu il pui langa Mercedesul instalatiilor GPL?
      Iar mai jos zici 'iti trebuie instalatie smechera cel putin Stag 200'.Deci...am ras cu gura pana la urechi, pe bune!

      Si cand zici 'injectoare ieftine' te rog exprima-te mai clar- de ce consideri BRC INO 3 injector prost- in conditiile in care costa 100 EUR bucata.

      @Paladin pune fara grija BRC. Mai citeste si tu site uri de afara, ce pun companiile din fabrica, etc- si ai sa vezi ca BRC e un fel de Audi al BRC ului.
      Baietii de la Vernesti au montat BRC pe toate masinile posibile si imposibile.
      Cine pune BRC din fabrica?
      Pai... Subaru, Kia, Skoda, Opel... doar cateva.
      Cine pune Tomasetto din fabrica? Eu 1 nu am auzit.
      Saab 9-5 Aero

      Comment


      • Subaru pune Vialle, nu BRC.
        Este un sistem care injecteaza gazul sub forma lichida.
        http://www.vialle.nl/home.html?L=1&cHash=42f430268f

        Comment


        • Citesti din 2 in 2 ?
          1. "Ai nevoie de o instalatie buna si "smechera"...cel putin ISA2 de exemplu..."
          Unde ai vazut ca ii recomand STAG 200 ?????????
          Mai intii pune pe cineva sa-ti citeasca corect si dupa aia poti sa rizi...daca ai de ce...
          2. Am comparat 300 Premium cu MY11 si STAG 200...
          Omul se uitase la cele mai bune optiuni de la toate marcile...

          In nici un caz nu am comparat Prins cu STAG si nici cu BRC...
          Nu contest ca INNO3 sint mai bune decit Valtek 30 dar nu se compara cu Keihin...
          Le poti compara cu Valtek 34 de ex...sau cu Lovato de pe LR...
          Pe vremuri BRC-ul venea echipat cu Keihin...atunci intradevar era un "VW al instalatiilor GPL" (pina la Audi mai au)
          S-au apucat de proiectat injector "propriu" si intre timp au pus ieftineli gen Zavoli sau IG1...
          Costa 100euro din cauza adaosurilor nesimtite...la pretul asta cumpar Keihin...
          Daca injectoarele costa 400euro*4.5=1800RON
          Pina la 2300RON mai ramin 500RON...din care:
          100filtrele
          300-400 vaporizatorul
          ECU inca vreo 300-400
          butelia si multivalva 400
          "cablajul si tevile sint bonus din partea casei" (am pus ghilimele poate unii nu se prind)
          iar manopera e munca in folosul comunitatii...
          De senzori nu mai zic ca sint maruntisuri...
          Parca da cu virgula?

          Si inca o chestie de retinut apropo de masini mai pretentioase...pt o functionare "smoothness" trebuie o instalatie ce se adapteaza la variatii de temperatura, regimuri de mers etc...de aia a aparut "optional" conectare pe OBD la ECU masina...sa nu mai zic de motorizari noi ce lucreaza pe plaje de turatie/incarcare etc...
          Iar optiunea asta sigur nu e inclusa in cele 2300RON...
          Acest lucru il gasesti numai la variantele de virf gen P&D&OBD, 300 Premium&OBD etc...
          Mai intii documentati-va si dupa aia comentati...
          Cine pune Prins: Honda,Ford, Cadillac & Corvette, Chrysler, Jeep & Dodge, Toyota, Volvo, Volkswagen...sa mai zic de aplicatiile industriale gen motostivuitoare, camioane, barci cu motor, etc ?
          BRC-ul e un middle range cu variante de low cost...cu exceptia Subaru restul marcilor sint middle class...
          Iar pe zona aftermarket...majoritatea montajelor in vest pe masini serioase sint cu Prins...

          Si ca mai razi cu gura pina la ceafa : "si ai sa vezi ca BRC e un fel de Audi al BRC ului."
          Sa inteleg ca alearga de unul singur si ajunge pe locul 2

          Trecind peste prostioare ...
          Paladin tu ai ASX 1.6 de 117CP MIVEC... ?
          Daca da astia zic ca e turbo si cu VVT:


          Seamana intro mica parere cu Valvetronicul ce era pe BMW...
          Daca da, iti trebuie o instalatie buna nu astea uzuale de pus pe Logan...

          LE: Si daca e sa ne luam dupa Vialle ei pun si pe : Subaru, Kia, Skoda, Opel etc...
          Last edited by moog; 28 August 2012, 15:44. Reason: Automerged Doublepost
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Scuze greseala mea cu Stag 200 am citit in viteza ca sunt la lucru.

            Ai sa razi dar la Deva se monteaza BRC cu injectoare Keihin- in 2,400 ron (eu am dat 2,700 RON la Vernesti)

            Da chiar faceam un calcul cu Alex daca e sa le iei pe bucati:
            ECU GPL 1,400 RON
            4 injectoare 400 EUR
            reductorul vreo 1200 ron
            rezervorul 200 ron

            Mai bine cumperi o instalatie cu totul si o ai de rezerva
            Concluzia: a ta- la piese cred ca au adaos 500%.

            Din moment ce s-a montat BRC pe Audi TT, Porsche etc plus ca cei de la BRC sunt renumiti pentru inovatiile lor in sportul cu masini- nu vad cum low cost Tomasetto ar fi mai bun. Chiar nu vad- poate e doar o parere personala.
            Chiar o sa caut daca exista Tomasetto montate pe Audi TT, BMW X5,madza CX7 sau Porsche Cayenne
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • Nu compar BRC cu STAG...ci cu Prins...
              Chiar si cu 500-600RON in plus se merita diferenta...
              Cu STAG gresesti...PROSTIA mare la montatorii/importatorii romani ca multi alti "afaceristi" de kko este ca aduc marfa ieftina si practica adaosuri nesimtite...
              INNO3 model vechi costa undeva 50-100...de RON
              La noi se vinde cu 79 euro parca...
              Valtek 30 e undeva pe la 200RON
              La montator ajunge la 45-50euro fara TVA...
              Importatorul de STAG tine preturile sus si va pierde...mai ales ca BRC si LR vin cu preturi bune la calitate mai buna...
              Revenind la STAG ar iesi destul de bine ca pret cu injectoare de calitate...fara adaosuri mari...
              Asta e partea slaba la STAG, si diferenta majora intre STAG si BRC...vaporizatorul e ok, multivalva ok, ECU ok de la STAG 4 Plus (echivalent la MY11) iar ISA2 ar fi mai bun decit BRC-ul fara OBD...
              Ca unii nu si-au batut capul sa priceapa cum se regleaza e alta treaba...
              Cum dreacu sa zici ca ECU gaz da peste cap ECU benzina... ? Numai daca e reglat prost...
              Dupa cite stiu si STAG au pus pe multe masini tari...si pe aici s-a pus pe BMW, Jaguar, Mertz, Honda, Toyota etc 6-8 cilindri etc... aproape pe orice benzinara exceptie Direct Injection...
              DAR revenind la ce am spus cu citeva posturi mai sus...la ~ acelasi pret si chiar cu 500-600RON in plus, chiar si mai mult se merita Prins in defavoarea BRC!!!
              Daca diferenta de pret e mare si BRC-ul e o varianta dar spuneam ATENTIE la componente...de preferat cu Keihin si optiunea OBD...
              Atentie si la Prins...este VSI si Silver...Silver e varianta low cost...de vazut diferentele
              Eu vorbeam de Prins VSI...

              Apropo ma bate gindul sa fac putina concurenta serioasa pe parte de "piese de schimb" STAG si nu numai : kituri de reparatii, ECU, injectoare, vaporizatoare, senzori, etc...
              Doritorii un PM
              Last edited by moog; 28 August 2012, 18:41.
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment


              • @moog, daca am avut o solicitare de inlocuire membrane PRINS VSI pe motiv ca da GPL in apa, as putea retrograda sistemul sub Milano, fiindca nici la ala nu mai e posibil asta la modelul nou - dar nu-mi permit sa vorbesc despre ce nu cunosc suficient.
                Iti reamintesc ca importatorul de BRC este o firma care nu trebuie confundata cu montatorii de BRC, chiar daca au sediul in acelasi judet/localitate. Deci ce au facut cei de la Vernesti cu prietenul tau, e treaba lor, deasemeni cat costa o instalatie cu injectoare x sau y e tot treaba fiecarui atelier, la fel si pentru piesele de schimb. Nu poti acuza BRC pentru ca a schimbat injectoarele, atata timp cat asta au cerut atelierele montatoare, oricum intotdeauna a existat si varianta cu INO3. Ce s-a montat la comun acord cu clientul (sau fara stirea lui) nu este treaba importatorului si nu reflecta calitatea sistemului respectiv din ziua de azi. Iar INO3 se comporta chiar foarte bine, fata de toate celelalte injectoare uzuale si o pot demonstra fiindca le-am folosit pe unele sisteme concurente cu BRC si a rezultat ca sunt si mai precise si mai rapide si culmea - au si un debit mai mare decat echivalentele pe care le-am inlocuit. Daca nu ma crezi, iti trimit un set de INO3 albastre + mufe si un set de Keihin -tot cele mai mici, tot cu mufe, faci reglajele pe a ta si compari calibrarile desi nu-i corect sa le comparam datorita impedantei diferite ce avantajeaza Keihin ca raspuns si BRC ca fiabilitate. Iar ca pret, spune-mi cine are nevoie, ca ma imbogatesc si daca le dau la 50% din ce se vehiculeaza pe aici.
                Cat despre motorul ala MIVEC de la Mitsubihi, as zice ca nu e chiar asa de periculos pe cat crezi - o spun in oarece cunostinta de cauza, fiindca am montat in vederea omologarii la RAR-OCP atat pe cel de 1350 cc (Colt) cat si pe cel de 1600 cc -ce-i drept pe Lancer, la care am si inregistrarea video de la test.
                @alessandro, scoate poza cu motorul ca fac eu icter ) - daca o vad baietii mei incep si ei sa monteze la fel ca sa scuteasca timp. Pai bosajele alea de langa injectoarele de benzina au fost concepute special pentru stuturile de GPL, dar mereu se gasesc romani destepti sa dea gauri mai sus in plastic. Cum trage intre 1500 si 3000 rpm cu pedala in blana? Macar pune niste coliere la stuturi daca nu s-au pus.
                Attached Files
                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                Comment


                • Stiu boala de la vaporizatoarele Prins...membrane gaurite si aluminiu mancat de antigel
                  Dar asta se intimpla la multi km si antigel de cacao...or mai fi si exceptii...
                  Nu confund montatorul cu importatorul...cu toate ca in cazul particular cind zici BRC zici Vernesti... ...si nu o zic eu...
                  Pot sa "acuz" BRC-ul pt schimbarea injectoarelor...ce ai zice daca ma duc la Mertz si le cer sa puna motor de drujba pe un SLK ? Si dupa aia sa ti-l vand la pret normal ?
                  Pe cine ai fi suparat mai intai pe vanzator sau pe producator ca si-a dat cu firma in cap ?
                  Si nu poti sa zici ca montatorul a facut-o de capul lui...fara ca producatorul sa fie de acord...atita timp cit il lasa sa aleaga...
                  Ce ai zice sa vezi un Mertz super tare sau o seria 7 cu motor de 1.2l 105CP
                  Si nu pe post de motoras stergatoare
                  Daca tot ajungi la un nivel te comporti ca atare..."noblesse oblige" parca asa zice francezul
                  Si daca recitesti posturile mele, in principal dadeam vina pe importator/producator ci pe montator apropo de ce a patit amicul meu...ca i sa dat posibilitatea sa puna si ieftineli e vina producatorului...
                  Ce ai zice de ex sa vezi Prins cu injectoare IG1 sau Valtek 30, si alea contrafacute ?
                  Aveam eu nevoie de un set de 4 la pret bun
                  Cind am intrebat prin alte zone cu apa calda daca au si cit ma costa am zis ca face confuzie sau misto de mine... nici acum inca nu sint foarte sigur ca nu am vorbit separat
                  Un PM cu un pret ...sigur Apache-ul nu-l va tine prea mult...
                  Eu nu am zis ca MIVEC e nus' ce avion...dar nu poti sa-l tratezi ca pe un aspirat de Logan ...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Originally posted by moog View Post
                    Depinde de pret...la ~ acelasi pret cu Tomasetto iei BRC cu injectoare de kko adica Zavoli sau IG1... cu BRC INNO3 nu iei in 24-26-28mil...
                    STAG 200 cu toroidal ar fi 21-22 max 24...deja la 26-28 iei ISA2...
                    Eu unul as merge pe ISA2 daca te inscrii in suma...daca vrei ieftin STAG 200...
                    Ca montaj ti-as recomanda Alexys sau Vernesti...
                    Pe Alexys nu-l cunosc personal dar vad ca stie cu ce se maninca GPL...
                    Prin Bucuresti stiu unul singur bun care si-a deschis solo atelier...
                    Orice ti-ai lua conteaza reglajul cel mai mult...poti sa-ti pui avion dar reglat prost ajungi tot la caruta...
                    @moog aici ziceai ca INNO 3 sunt foarte bune, dar ca sunt foarte scumpe.

                    Si ca in 25 mil BRC u pune Zavoli.
                    Pana la urma dupa parerea ta INNO 3 sunt OK sau nu ca pe mine m-ai pierdut.
                    Saab 9-5 Aero

                    Comment


                    • @moog:nu e turbo.Wikipedia trateaza MIVEC in general,ca principiu.Probabil e o alta denumire a aceluiasi principiu de comanda a supapelor.
                      Dupa multe sapaturi si dureri de cap am ales: BRC Sequent 24.11 euro 5,cu injectoare BRC INO3 MY09.
                      E singurul despre care se afirma ca lucreaza cu sistemul "start&stop",deci cred ca ar fi compatibil cu masina mea.Am primit oferte intre 2700 si 3500 pe acelasi kit ....
                      Multumesc pentru informatii si va asigur de intregul meu respect pentru cunostintele voastre!
                      Sa auzim de bine
                      Last edited by palatin; 29 August 2012, 13:52. Reason: incomplet

                      Comment


                      • Originally posted by alexys View Post
                        @alessandro, scoate poza cu motorul ca fac eu icter ) - daca o vad baietii mei incep si ei sa monteze la fel ca sa scuteasca timp. Pai bosajele alea de langa injectoarele de benzina au fost concepute special pentru stuturile de GPL, dar mereu se gasesc romani destepti sa dea gauri mai sus in plastic. Cum trage intre 1500 si 3000 rpm cu pedala in blana? Macar pune niste coliere la stuturi daca nu s-au pus.
                        trage blana. pleaca instant. identic ca pe benzina

                        m au intrebat unde vreu gaurile. jos in aluminiu sau sus in plastic. din n motive am ales in plastic. nu voi argumenta de ce.

                        masina merge impecabil de frumos. nu exista absolut nimic care sa imi dea de banuit ca ai fi pe GPL. consuma cu 1 l mai mult ca pe benzina si de tras este fix cum o stiam pe benzina.
                        motorul este mai silentios si schimbatorul nu mai tremura asa tare
                        Last edited by alessandro; 29 August 2012, 14:05.

                        Comment


                        • La mine situatia se prezinta in felul urmator:
                          Consum- inca nu l-am facut ca la carte -cred ca pana acum mi-a consumat cam 10% cea ce mi se pare super ok avand in vedere ca de cand am pus gaz am regasit 'bucuria' de a o tine in 140 constant in afara localitatilor. Oricum sunt abia la al 2 lea plin din care mai am 1 bec aprins (am mers vreo 50 km si in B la ore de 'maxima audienta' in care pe benzina imi lua cam 10).
                          Silentiozitate.La ralanti dc am inchis aerul si muzica clar e mai zgomotoasa ca se aude tacanitul de injectoare. In mers in schimb e mai silentioasa.
                          Cum merge motorul. E un pic mai 'brutala'. In ce sens- dc pe benzina tehnologia CVVT imi permitea sa cam uit sa schimb vitezele..in sensul ca in viteza a 3 a puteam merge si cu 10 la ora ca nu zicea nimic nu tremura nu nimic...plus ca in acceleratie mergea perfect chiar dc viteza era f mica..ei acum trebuie sa fiu mai atent- cam cere sa retrogradez plus ca dc turatia e mica si nu sunt atent cu ambreiajul da un pic in nas (inainte nu aveam nicio treaba ).
                          Ce am mai observat si m-a ingrijorat un pic- dar asta cred ca are legatura cu masina nu cu instalatia: cu clima pornita pe auto in plina accelerare de vreo cateva ori si odata chiar in frana de motor ca ma apropiam de o localitate- a avut o ezitare cam de 1 secunda.Eu ma gandesc ca o posibila cauza ar fi compresorul de clima care dc ai climatronic nu merge tot timpul- probabil ca in momentul ala a pornit si de aici ezitarea (mai pateam asa si pe benzina ;si acelasi lucru il patesc si la Avensis ul pe care il mai conduc la munca; dar parca pe benzina nu era asa intens- abia era perceptibil).
                          Ar putea fi de la altceva?
                          A..si inca ceva si aici poate ma ajuta Alexys. Eu am motorul de 1.6 126 cai.Kia Ceed in 4 usi are 1.6 122 cai. Le-am spus cand au facut montajul si au selectat auto: vedeti ca eu am varianta cu 126 cai nu cea de 122. Ei au zis ca ar conta doar capacitatea cilindrica.
                          E vreo diferenta?
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Originally posted by eugenmanea View Post
                            Pana la urma dupa parerea ta INNO 3 sunt OK sau nu ca pe mine m-ai pierdut.
                            Sint bune, cam ce este mai bun pe piata romaneasca...care e saraca in zona injectoarelor...
                            1. Keihin -Prins
                            2.INNO3 -BRC , Lovato de la LR si cred ca si Valtek 34-300Premium nu sint departe...
                            3. Valtek 30, IG1, Zavoli, Milano ...oarecum in ordinea asta ...
                            Ar mai fi Matrix-urile ce erau pe Milano dar nu se mai ofera pe nicaieri...

                            Se pare ca BRC-ul vrea sa intre pe piata si a lasat preturile jos...tare...
                            Zicea cineva pe aici ca ajunge si 2500RON BRC cu Keihin...daca e adevarat e super pret...chiar si cu INNO3 la 23-2500RON e pret de spart piata...
                            Cu un montaj/reglaj profi e de departe cea mai buna oferta pret/calitate...
                            Eugen la GPL conteaza puterea nu capacitatea...
                            6l de 100CP = 1.6l 100CP in principiu ar trebui sa necesite acelasi debit de GPL...
                            Diferentele se fac de la 100 la 130-140CP ...difera vaporizatorul, injectoarele/diuzele etc...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • conteaza puterea...nu capacitatea ? explica te putin

                              cu AFR ul cum ramane ?

                              Comment


                              • Deci ca sa fiu inca odata inteles si sa nu exista confuzii:
                                masina pe care am montat eu GPL este Kia Proceed motor 1,591 capacitate cilindrica si 126 cai- tehnologie CVVT.
                                La 126 cai trebuie alt vaporizator ori ba?
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google