Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Conform spuselor celor de la Verneşti-Buzău, dacă vrei o instalaţie stabilă, fiabilă şi să uiţi de ea, se pare că BRC e calea. Dacă vrei tu însuţi să şurubăreşti (cum spunea un user mai sus) şi dacă nu te deranjează să schimbi mai des (decât la BRC) injectoare/electrovalve şi alte alea, poţi alege celelalte.

    Eu altceva vreau să mai întreb...
    Maşina are cca. 75000 km şi n-am reglat culbutorii, fiindcă nu mi-a părut să fie probleme. Cei de la Verneşti fac aşa ceva sau ar trebui să solicit? Mă gândesc că poate altele ar fi reglajele şi la instalaţie...
    Last edited by ursamajor; 28 June 2013, 19:03.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Johnny apropo de 500.000km...eu vorbesc din ce am vazut nu din aberatiile dintr-o reclama...
      Ai lucrat cu softurile de care zici ca sa poti compara?
      Problema e putin mai complicata apropo de MAP, sonda lambda, senzori de temp etc...
      De mers merge binisor la multe masini gen Logan in special la generatiile vechi/simple de ECU ce nu sant sensibile la variantii...dar asta nu inseamna ca e cea mai buna varianta...
      Simplist si Milano/Fratelli care este o instalatie turceasca de cacao merge in conditii bune de exploatare fara probleme...
      Pina la urma 70-80.000km adica pt multi km facuti in 7-8ani, ii faci fara probleme si cu un STAG 200 reglat binisor pe un Logan...am vazut asa ceva...
      Schimbat filtre si atat...consum ok, mers ok , probleme 0...
      Despre ce vorbim pana la urma ? Care e mai buna din toate punctele de vedere...sau din anumite puncte de vedere...
      Puneti problema total simplist ca mai sus: "care e mai buna LR, BRC, Tomasetto"...
      In PM, care dintre ele ? Compari P&D de la BRC cu STAG 200 ? Sau VALE cu 300 Premium ?

      BRC e o instalatie ok, cu componente bunicele de la 24.11 in sus...
      Stabila in timp daca e montata/reglata bine... ca si celelalte instalatii GPL...
      Ca raspandirea e mult mai mica, si de aia pe forumuri gasesti mai ales discutii despre probleme la STAG sau LR...
      Daca nu cititi despre Prins pe la noi asta nu inseamna ca sant perfecte, indestructibile...si instalatiile astea super bune au problemele lor...
      URSA: ideal e ca masina sa mearga super ok pe benzina cand faci montajul/reglajul pe GPL...
      GPL copie mersul pe benzina spus in mod simplist...
      Reglarea de care zici se face cu motorul RECE...de preferat de lasat 8-9h sa se raceasca peste noapte...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Originally posted by ursamajor View Post
        Eu altceva vreau să mai întreb...
        Maşina are cca. 75000 km şi n-am reglat culbutorii, fiindcă nu mi-a părut să fie probleme. Cei de la Verneşti fac aşa ceva sau ar trebui să solicit? Mă gândesc că poate altele ar fi reglajele şi la instalaţie...
        Cei de la Vernesti, nu fac asa ceva.
        Ei se ocupa cu montajul instalatiei si reglajul ei.

        Comment


        • Moog, nu am vazut un STAG si nici nu m-am jucat cu programul de la STAG sau alte instalatii. I-l stiu si m-am jucat numai cu programul de la BRC si pot sa spun ca permite cel putin tot atat de multe reglaje cum am citit pe forumuri despre STAG plus strategii de control pentru motoare la care nu prea le place numai pe gpl (gen benzina + gpl - pentru ceva japoneze se aplica). Pentru indicatorul de nivel GPL din butelie faci reglajele pentru pragurile ledurilor strict din programul de interfata, nu trebuie sa surubaresti nimic la butelie cum am citit ca face lumea pe la STAG sau ca merg oamenii pe ledul rosu 200km iar primul led se stinge in primii 30-50km. Legat de injectoare, nici eu nu cred ca tin 500 000km (strategie de marketing) dar din ce am citit pe forumuri am gasit parca numai un singur caz cu injector INO 03 picat (daca sti tu de mai multe chiar te rog sa ne spui) iar legat de STAG am tot citit de injectoare schimbate sau kituri de reparatie. In plus numara te rog cazurile de STAG la care li se opreste motorul in mers cand debraiaza si numara si cazurile de BRC care fac asta (din ce ai citit si tu pe forumuri) - stiu ce o sa zici ca STAG-urile care fac asa sunt reglate prost dar o sa te inteb si BRC-urile toate sunt reglate bine de nu fac asta ? Discutia cu care e mai buna e intradevar cum ai zis mai sus: depinde ce compari (dacia 1300 cu mercedes). Eu unul cred ca cel mai relevant pentru asta sunt numarul cazurilor in care instalatia gpl cutare nu merge cum trebuie iar despre ele afli numai pe forumuri.

          LE: oricum eu unul lipsa MAP-ului o consider un mare minus pentru BRC si din cauza asta intial am vrut sa pun P&D care are si MAP dar ulterior am aflat ca nu era nevoie ca are motorul nativ. Si cu toate astea n-am auzit de probleme la BRC sau nevoie de recalibrare. Ideea in cele din urma este sa arzi gazul , nu sa surubaresti tot timpul la masina.
          Last edited by Johnny_L; 28 June 2013, 22:59.

          Comment


          • Daca vine vorba de diferente, intradevar trebuie comparat instalatiile de acelasi gama. Adica de ex. STAG200 cu BRC kit VALE, sau STAG 300 Premium cu Plug&Drive.

            Daca comparam softurile un lucru e cert: dupa ce te-ai obisnuit cu ele, nu vei avea de ce sa zici ca ACgasSyncro e peste Plug&Drive, sau invers. Un lucru e evident, AcGasSyncro e mai "user-friendly".

            Referitor la mentiunile despre indisponibilitate soft si hardware pentru BRC, personal eu as zice ca sunt tot mai multe cazuri cand la Landi Renzo degeaba ai interfata, daca nu ai licenta la soft.

            Deci toate monedele au doua fete....
            Interfete instalatii GPL

            Comment


            • Ca sa lamurim indisponibilitatea de soft pt. BRC-uri:

              Тут можно скачать последние обновления программного обеспечения BRC


              Daca cauti pe net gasesti link-ul (si eu tot pe forumuri l-am gasit).

              Legat de indisponibilitatea interfetei: Interfata este K-line (scrie chiar pe site-ul crcgrup la prezentarea instalatiei Sequent Plug & Drive euro 5).

              Comment


              • Daca o faci sa te conectezi cu un K-line adevarat, sa dai de stire.....

                Eu as numi-o mai mult pseudo-K-line....
                Interfete instalatii GPL

                Comment


                • Originally posted by jagoman View Post
                  Daca o faci sa te conectezi cu un K-line adevarat, sa dai de stire.....

                  Eu as numi-o mai mult pseudo-K-line....
                  Nu inteleg ce vrei sa zici.

                  K-line este K-line, una singura (nu exista mai multe tipuri de K-line) si se obtine foarte usor din serial RS232, e plin netul de scheme.

                  Comment


                  • Originally posted by jagoman View Post

                    Eu as numi-o mai mult pseudo-K-line....
                    Cum am scris mai sus. Eu pana acum nu mi-am dat seama de ce e denumit aceasta comunicare la BRC K-line, caci montajul K-line ce se foloseste si la alte interfete de diagnoza (obd2 sau dedicate) nu e compatibil. Cel putin eu n-am reusit conectarea.

                    Am facut-o altfel.... Si cu ce ma conectez la BRC nu merge pentru comunicarea pe K-line a masinii.

                    Adevarat ca comunica pe un singur fir (vezi doar 3 pini in mufa de diagnoza) dar pana la K-line e mult.

                    Vad ca ai si tu BRC, de aceea am scris daca reusesti conectarea cu o interfata ce are K-line "adevarat" sa ne anunti. Poate reiau si eu experimentele cu K-line pe BRC.
                    Interfete instalatii GPL

                    Comment


                    • Pentru mine exista un singur K-line, ala standard care se gaseste si pe net. Am reusit conectarea cu interfata standard care e data si pe net, cea cu 2 tranzistori NPN (ex: http://blog.perquin.com/blog/category/odbii/) si pot sa-ti spun ca aceeasi interfata o folosesc si la flash-uirea altor ECU-uri pentru masina (nu ECU-uri gpl), deci cu siguranta este K-line. In plus si importatorul/distribuitorul BRC autorizat pe Romania (crcgrup) spune ca, comunicarea se face pe K-line. Aceeasi interfata merge si la logan pentru conectarea la ECU-ul motor cu programul de la Renault (nu mai stiu cum ii zice la program dar era numai in franceza). Numai tu zici ca nu e K-line (concluziile trage-le tu).

                      Mai este o schema pe net de interfata K-line cu MAX232 si 2 tranzistori NPN, merge si aia (construita si testata).

                      Poate tu faci confuzie intre nivelele RS232 TTL si cele CMOS de nu-ti merge.

                      Interfata mea e facuta asa: FTDI (care imi da din USB -> RX si TX pe nivele TTL) apoi isolator electric pentru izolatie galvanica (asta e optional dar am vrut eu sa-mi pun pentru orice eventualitate) si apoi interfata K-line de aici (varianta cu nivele TTL) :


                      Cu siguranta ai gresit ceva de nu ti-a iesit, mai incearca. Astept procentul/berea din viitoarele vanzari de interfete BRC (varianta aia cu 2 rezistente aruncate acolo e praf - nimereala totala - eu n-as vinde asa ceva)

                      Comment


                      • Va trebui sa verific... Daca e cum zici tu si ti-a functionat, sigur am gresit eu la prima incercare cu K-line. Ramane sa o gasesc....

                        Gata cu off-topicul...

                        In fine, daca pentru cineva conectarea la ECU gpl acasa ar fi un criteriu de selectie, as evita mai degraba Landi Renzo care necesita softul Plus Max 2010, decat BRC.
                        Interfete instalatii GPL

                        Comment


                        • Johnny:
                          Indicatorul de nivel se poate regla din soft...ca nimeni nu-si bate capul e alta poveste...(nici eu )
                          Ideea e ca se put o carutza de butelii pe Tomasetto si ar trebui sa stii prea multe valori, plus ca mai conteaza si masina, pozitia buteliei etc...
                          Injectoarele BRC nu duc mai mult nici prin Polonia...zic Polonia pt ca astia sant full de instalatii GPL, folosesc in draci pe o variatie mare de masini/motorizari...
                          Sant destule topicuri pe dincolo "cu ce inlocuiesc INNO" ? Norocul lor ca acolo s-a aflat de HANA 2000...
                          INNO 3 e alta poveste comparativ cu INNO 9... sau cu rampele puse la VALE...
                          Injectoarele Valtek intradevar sant slabe dar ieftine pt noi...sant sub 1/4 din pret...
                          Ce preferi sa dai 350-400RON pe injector sau 200 pe rampa?
                          Daca tu crezi ca duce de ~8 ori mai mult te inseli
                          Repet cazurile gasite pe net la noi sant foarte putine...ca si discutiile despre BRC... de ce? Pt ca nu se monteaza BRC decit de foarte putini...in special de cei de la Vernesti...
                          STAG gasesti in prostie in Romania...ramane pe departe cel mai raspandit producator...vine tare din urma Landi Renzo...
                          Oare de ce? In primul rand pretul initial, care e mai mare...acum au venit si ei cu variante mocaciune...gen VALE etc...
                          Daca iei sa compari VALE cu STAG 200 e naspa...
                          Aia cu opritul motorului e de la reglaj de kkt, utilizare la fel etc...
                          Dar cazurile sant putine, din ceea ce vad zilnic...si asta e din cauza multor sute de mii de km facuti cu intretinere minima spre deloc...
                          Sa vezi filtre pietrificate dupa 40-50.000km (e gaz prost, orice filtru era la fel)
                          vaporizatoare infundate etc...
                          Sa mai zic ca si aprinderea lasa de dorit, reglarea culbutorilor (unii dupa 100k intreaba ce-i aia? )
                          Intreb citi montatori buni de BRC cunosti ?
                          Prin zona ta parca am auzit de unul...mai este Vernesti, Alexys si ATAT...
                          Aaaa, mai era Nord Service pe la Craiova parca...dar parerile sant impartite...
                          In zona mea STAG si LR sant predominante...
                          Montatorul de BRC din zona a montat o carutza...parca 2 sau 3 cu tot cu a lui
                          Nu a fost in stare sa schimbe o rampa fara sa-i dea peste cap masina omului...nu mai pornea dimineata...rampa schimbata la 23k pe garantie...montata la Vernesti...24.11 cu o rampa ieftina, dar la pret de ...
                          Revenind, uitandu-ma la polonezi sau germani de ex, BRC e mai pe la coada ca raspandire...nemtii merg pe Prins si cei mai saraci pe Femitec...ups...Femitec=STAG
                          Iar la polonezi STAG si KME conduc detasat...
                          Nu prea am vazut instalatii sa foloseasca MAP-ul masinii...
                          Poate vrei sa spui ca ECU masina corecteaza timpii functie de MAP-ul propriu...
                          E alta poveste...ECU GPL ar trebui sa tina cont de MAP pt o mai buna optimizare...oare de ce P&D are?
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • Montaj Gpl

                            Am montat BRC, motor 1,6 ,baietii intr-adevar profesionisti, multumit deocamdata. Sa vedem consumul. Respect.
                            Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl

                            Comment


                            • S-o foloseşti sănătos! Joi o pun şi eu. Să-i las să se bucure pe cei cu Stag şi LR.
                              Cu un Stag am mers ieri la... Ciolanu (Buzău) şi la un grătar. 300.000 km la bord, de tot atâţia bâlbâie ralantiul şi nimeni nu i-a dat de cap, deşi a fost dusă destul la "doctori". Omu', taximetrist mulţumit, a tot schimbat fără număr la ea, dar e mulţumit că merge şi e mai econoamă ca benzina.
                              Last edited by ursamajor; 1 July 2013, 19:56.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Originally posted by moog View Post
                                Johnny:
                                Ce preferi sa dai 350-400RON pe injector sau 200 pe rampa?
                                Daca tu crezi ca duce de ~8 ori mai mult te inseli

                                Aia cu opritul motorului e de la reglaj de kkt, utilizare la fel etc...
                                Dar cazurile sant putine, din ceea ce vad zilnic...si asta e din cauza multor sute de mii de km facuti cu intretinere minima spre deloc...
                                Sa vezi filtre pietrificate dupa 40-50.000km (e gaz prost, orice filtru era la fel)
                                vaporizatoare infundate etc...
                                Sa mai zic ca si aprinderea lasa de dorit, reglarea culbutorilor (unii dupa 100k intreaba ce-i aia? )
                                Pe masina mea am Stag 200 cu injectoarele Valtek.Contrar multor pareri despre un service constant,am mers cu masina,fara sa schimb filtre sau alte minuni,doar asa sa vad cat tine asta pe logan !
                                Concluzia:
                                Schimbat rampa la aprox.150-180.000 km(nu mai tin minte exact) odata cu filtrul stare gazoasa.Pana atunci nu am schimbat NICI un filtru !Rampa de injectoare nu avea depuneri deosebite,o culoare maronie.,se uzasera pistonasele,care pe langa zgomot faceau motorul sa intrerupa in sarcina.
                                Schimbat filtru stare lichida la 245.000 km.Infundat pe jumatate.
                                Masina are 318.000 km in 4 ani si functioneaza extra.
                                Trebuie o revizie la reductor pentru ca s-a umezit de lichidul de racire si nu mai permite stranagere.Am cumparat deja setul de garnituri.
                                Deci la 318.000 km rulati voi contabiliza cheltuieli de aproximativ 450 ron pentru reparatii !
                                Trebuia sa fac dupa recomandarea producatorului 22 de revizii.
                                Am economisit bani de o instalatie noua !
                                Instalatia Tomasetto cu stag 200 cea mai fiabila pentru mine !Reglat culbutori de doua ori,odata dupa instalare si pe la 150.000 km.
                                Azi i-am facut un test la gpl si totul este inca OK.Desi nu sunt foarte priceput in reglajul sau montajul instalatiilor GPL,(deh nu am experienta)am inceput sa invat dupa manualele producatorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google