Conform spuselor celor de la Verneşti-Buzău, dacă vrei o instalaţie stabilă, fiabilă şi să uiţi de ea, se pare că BRC e calea. Dacă vrei tu însuţi să şurubăreşti (cum spunea un user mai sus) şi dacă nu te deranjează să schimbi mai des (decât la BRC) injectoare/electrovalve şi alte alea, poţi alege celelalte.
Eu altceva vreau să mai întreb...
Maşina are cca. 75000 km şi n-am reglat culbutorii, fiindcă nu mi-a părut să fie probleme. Cei de la Verneşti fac aşa ceva sau ar trebui să solicit? Mă gândesc că poate altele ar fi reglajele şi la instalaţie...
Eu altceva vreau să mai întreb...
Maşina are cca. 75000 km şi n-am reglat culbutorii, fiindcă nu mi-a părut să fie probleme. Cei de la Verneşti fac aşa ceva sau ar trebui să solicit? Mă gândesc că poate altele ar fi reglajele şi la instalaţie...
Comment