Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De azi si masina mea merge pe GPL.

    Instalatie Tomasetto STAG-4 cu rezervor toroidal de 54 L montata in Bucuresti la Andrei GPL in Colentina.

    Un super baiat care stie ce face la fel ca toata echipa de acolo.

    RECOMAND cu increde acel service.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • Bv SDP , bine ai venit printre gpl-isti
      acum km...
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by B-53-SDP View Post
        De azi si masina mea merge pe GPL.

        Instalatie Tomasetto STAG-4 cu rezervor toroidal de 54 L montata in Bucuresti la Andrei GPL in Colentina.

        Un super baiat care stie ce face la fel ca toata echipa de acolo.

        RECOMAND cu increde acel service.
        Cat te-a costat toata afacerea?

        Comment


        • Afacerea a costat 2 550 RON.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • salutare
            stiu ca nu sunt pe topic dar as vrea si eu sa stiu daca se poate monta pe un hibrid?

            Comment


            • am auzit de hibrid cu "gaz + electric"

              Dar de gaz+motorina/benzina+curent nu am auzit.
              sigpic

              Comment


              • va salut,

                vreau sa montez pe 1.4mpi o instalatie GPL si am ajuns la urmatoarele:

                Landi Renzo - 2500lei
                Tomasetto stag200 - 2500lei
                Tomasetto stag 4 - 2500 lei

                toate trei cu rezervor toridal de 52l (rulaj anual ~20 000km, mers normal)

                Ma intereseaza sa fie cat mai fiabila instalatia, sa pot sa o reglez usor (intrefata cat mai "friendly") si consumabile ieftine. Nu vreau sa depind de service decat in perioada garantiei, dupa ... vreau sa ii fac eu reviziile si dupa caz reglajele.

                Credeti ca Stag 4 ar fi o solutie? (injectoare Valtek30, unitate centrala metalica, coturi apa metalice).


                Va multumesc

                Comment


                • Din punctul meu de vedere din cate am citit, mergi pe Stag 4
                  Dar cum de are acelasi pret si Stag2 vs Stag 4 ?
                  sigpic

                  Comment


                  • Pai destul de simplu, nici dracu nu stie care e diferenta intre stag 200 si stag 4 ). Adica va fi reglata la fel, fara sa se foloseasca harta turatie-timpi injectie. Am vazut asta si la 300 ISA. Se spune ca 200 e mai fiabila, dar tinand cont ca stag 4 este etansa si poate fi reglata mai finut, plus ca ai sa gasesti filtre peste tot...
                    De la L.R. ia-ti gandul ca o vei regla tu.
                    Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                    Comment


                    • multumesc frumos de sfaturi
                      am sa merg pe Stag 4
                      numai bine

                      Comment


                      • Coturile de la tomasetto sunt toate metalice!

                        Comment


                        • Ăsta da argument...
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • ASA ziceam si eu

                            Comment


                            • salutare tuturor, as vrea sa-mi montez si eu o instalatie gpl pe loganul din dotare; ma gandesc la rezervor in locul rotii de rezerva

                              ce instalatie imi recomandati? si de cati litri imi intra rezervorul acolo?

                              vreau o instalatie buna, chiar daca e mai scumpa, nu vreau sa umblu prin service cu ea

                              Comment


                              • Pare-se că cel mai mare rezervor toroidal e de 59 de litri şi încap 47 litri de GPL. Oricum, plinul e de 43 litri, fiindcă 4 litri rămân "de control". La mine atunci bâzâie a gol instalaţia.

                                Poţi alege absolut ce instalaţie doreşti, toate îşi fac treaba de minune. Eu am plecat să montez BRC şi am venit cu Landi Renzo. La sugestia celor de la Verneşti-Buzău, care mi-au explicat că voi face economie atât la instalare (BRC era cu 4 mil. mai scump) dar şi postgaranţie (întreţinere mai ieftină). Loganul nu e o maşină pretenţioasă şi funcţionează cu orice instalaţie adecvată (secvenţială). Ca fiabilitate se pare că aceste instalaţii low end, să le zicem, sunt pe-acolo, toate. Aşa că alege după criteriul economic.

                                Baftă!
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google