Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt pe ultima suta de metri cu montarea instalatiei, iar dupa ce am citit toate paginile acestui thread, eu, personal, am ales doua finaliste:
    - Tomasetto STAG 200
    - Landi Renzo Omegas Evo One

    Am si dat un mail montatorului pe care l-am ales pentru aceasta treaba, in care l-am intrebat despre avantajele si dezavantajele fiecarei instalatii, iar acesta a fost raspunsul lui:

    Landi Renzo
    – avantaje: ECU Landi Renzo Omegas EVO ONE este generatie noua 2013, este omologat si euro 5, carcasa metalica cu mufele izolate contra apei.
    Rampa injectoare AEB rapida si rezistenta la impuritati
    - dezavantaje: nu are semnal sonor de anuntare a reviziei de 15000km

    Tomasetto
    – avantaje: Ecu Tomasetto Stag200 lansat de peste 5 ani s-a dovedit a fi destul de fiabil in conditii de utilizare normale
    Semnaleaza sonor apropierea reviziei de 15000km
    - dezavantaje: Ecu Stag200 are carcasa din plastic si nu este izolat contra apei
    Rampa injectoare Valtek t30 destul de lenta (nu face fata motoarelor performante cu timp de injectie mic)

    Legat de alegerea rezervorului de GPL, am intalnit si oameni care ma sfatuiau sa aleg varianta cu rezervor toroidal, dar si pareri bune despre varianta rezervorului cilindric.

    Am tot studiat pozele cu diferite rezervoare cilindrice si am ajuns la concluzia ca cel mai bun comprmis autonomie/spatiu ar fi cel de 40.

    Voi ce parere aveti?
    Attached Files
    Last edited by vitriol; 26 September 2013, 11:06.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Salut. La LR ala nu e dezavantaj...ai kilometraj. Din ce am auzit pe aici e mai greu cu softul de conectare, dar poate nu te intereseaza. Eu la BRC am gasit relativ usor soft. Rezervor toroidal, dupa parerea mea.
      Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl

      Comment


      • Asta mi se pare ca e mai mic, cred ca e ala de 36. eu am cilindric de 40 si ocupa cam jumatate si un pic din latimea portbagajului. ceva de genu asta http://www.instalatii-gpl-auto.ro/mo...za-cu-gpl.html
        de mentionat ca la rezervor de 40 intra 29 de litri de gaz. mie imi ajunge 1saptamana jumate de plimbat prin bucuresti.
        nu am vrut sa-mi iau toroidal si foarte bine am facut, dupa 2 luni m-a lovit o toanta din spate mi-a distrus juma' de portbagaj dar n-a atins rezervorul
        eu am tomasseto 200, e fiabil, ieftin de intretinut, eu cred ca e alegerea cea mai buna. eu as trece la dezavantaje semnalizarea aia sonora, pe mine m-a speriat prima data cand am auzit-o, am crezut ca s-a stricat masina de tot
        Last edited by mcornel; 26 September 2013, 11:31.

        Comment


        • Poti, te rog, sa faci o poza rezervorului tau? Multumesc anticipat.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Originally posted by mcornel View Post
            Asta mi se pare ca e mai mic, cred ca e ala de 36. eu am cilindric de 40 si ocupa cam jumatate si un pic din latimea portbagajului. de mentionat ca la rezervor de 40 intra 29 de litri de gaz. mie imi ajunge 1saptamana jumate de plimbat prin bucuresti.
            nu am vrut sa-mi iau toroidal si foarte bine am facut, dupa 2 luni m-a lovit o toanta din spate mi-a distrus juma' de portbagaj dar n-a atins rezervorul
            eu am tomasseto 200, e fiabil, ieftin de intretinut, eu cred ca e alegerea cea mai buna. eu as trece la dezavantaje semnalizarea aia sonora, pe mine m-a speriat prima data cand am auzit-o, am crezut ca s-a stricat masina de tot
            Asta nu e criteriu de alegere a rezervorului, se poate intampla oricui, masina se mai repara.
            Dacia Duster 1,6 16V - benzina & Gpl

            Comment


            • Eu nu vreau toroidal pentru ca n-as vrea sa renunt la rezerva. Daca as tine-o in portbagaj, mi-ar ocupa foarte mult spatiu si nu vreau asta pentru ca am nevoie de el. M-am gandit si la varianta unui kit de pana (compresor si spuma) dar imi dau seama ca este absolut inutil daca tai anvelopa sau daca dau intr-un crater si indoi janta. In Bucuresti n-ar fi problema, dar ar fi trist sa mi se intample treaba asta pe la vreo 3-400km distanta de casa, pe la 3 dimineata.
              Nici varianta cu roata de rezerva mica nu imi surade.

              Mcornel, aici scrie ca dimensiunile rezervorului de 40l ar fi "diametru 360 mm cu o lungime de 500 mm". Din ce am masurat eu cu ruleta, ar arata ca in poza pusa de mine.
              Cel de 36l pare sa se potriveasca mai bine dimensiunilor de la Solenza.

              L.E. Daca zici ca la tine intra 29l, nu cumva ai rezervor de 36?
              80% din 36 este 36x0.8= 28.8.
              Last edited by vitriol; 26 September 2013, 11:45.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • @cos nu e un criteriu, dar la mine s-a adeverit profetia
                @vitriol am editat mai tarziu, ala e la fel cu rezervorul meu, din poza aia cu solenta de mai sus. e de 40, scrie si in talon . totusi acum m-am mai uitat pe net si am vazut dimensiunile, sunt mai multe tipuri, cred ca ai dreptate, ala din poza ta e mai inalt si ingust, al meu e mai scund dar mai lung, deci tot pe acolo ajungem.

                Comment


                • vitriol mai exista un rezervor cil de 28 litri daca vrei si ai avea undeva la 23 litri utili

                  Comment


                  • Banuiesc ca e cel din poza de mai jos.

                    Ar fi minunat din punct de vedere al spatiului liber, dar sa nu ai autonomie nici macar pana la mare, nu prea suna bine.
                    Attached Files
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Parerea mea, mai bine pui toroidal cat mai mare posibil si iti iei o rezerva ingursa care o poti pune in spatele scaunelor din fata daca cumva ai nevoie de tot portbagajul. Eu am o rezerva ingusta pe 15 inchi dar se gasesc si pe 14, de vw golf 4x100, trebuie doar luat putin la strung din gaura unde intra pe butuc. Si crede-ma ca ocupa mai putin din portbagaj decat o butelie mica. Si autonomia mai mare merita din plin. Daca tie iti convine sa alimentezi din 200 in 200 de km cand poti sa mergi mai mult decat dublu si abia apoi sa te gandesti ca ar mai trebui sa alimentezi. E alegerea ta dar iti va parea rau cand vei avea de facut un drum lung si vei da peste statii dubioase unde gazul e cu mult mai scump decat normal si vei fi nevoit sa alimentezi. Iar ca marca de instalatie eu unul zis Tomasetto, daca nu ai euro 5 merge si stag 200 sau 300. Cand am pus eu instalatia mi-a aratat seful de la service registrul cu instalatiile montate de ei, 90% erau tomasetto si nici una nu s-a intors cu probleme. Si erau peste 300 montate.

                      Comment


                      • e foarte bun ala de 40. ca exemplu, cu un plin eu am fost pana la mare, sau am parcurs pitesti-cluj. eu merg 80% in bucuresti, deci nu e o problema autonomia. economia la drum lung e mai mica. situatia aia cu statii dubioase in romania se va intampla oricum

                        Comment


                        • Eu am cumpărat din talcioc o rezervă d-aia mică/îngustă şi e destul loc în portbagaj. Toroidalul de 59 l stă frumuşel sub mochetă şi nici nu zici că am GPL pe maşină. Buteliile alea din portbagaj ocupă mai mult loc decât pare la prima vedere şi zicere.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Clar ocupa mai putin roata ingusta. Eu am indesat in portbagaj chestii care nu intrau daca aveam butelie cilindrica, chiar si dinaia mica. Si loganul echipat cu gpl de fabrica din cate stiu eu vine cu rezervor toroidal. Fiecare monteaza ce vrea, mie unul nu imi pare rau doar de faptul ca nu au avut toroidal mai mare cand am montat eu instalatia.

                            Comment


                            • Vitriol: referitor la cele 2 oferte adaug.
                              -avantaje:
                              STAG :
                              -raspindire mare pe piata si de mult timp, user friendly, astfel incat orice dobitoc de montator se descurca sa o faca sa mearga acceptabil...
                              -soft free pe site, interfata 60RON pe net
                              -soft user friendly
                              Landi : injectoare AEB mai rapide -Logan nu are nevoie. Sant noi pe piata si nu se stie inca fiabilitatea, ar trebui sa tina macar 150.000km sa fie la fel de "ieftine" ca Valtekurile...
                              Componente "de firma" mai multe decat STAG, in speta senzorul MAP/temperatura.
                              Dar ca orice chestie de firma costa mai mult daca crapa.

                              Apropo de rezervor. Am facut si eu prostia sa pun cilindrica la fosta...dupa un concediu eram cu portbagaj aerian
                              Avantajul la toroidala ca poti da roata jos si ai spatiul maxim liber. Ceea ce daca pui cilindrica mica/supermica nu poti...
                              O roata "slim" eventual o poti pune intre scaune la un drum mai lung...
                              La actuala am pus toroidala, roata "slim" , spray cu spuma/compresor.
                              Singurii care vor "purcelus" adica cilindrica mica, sant cei cu buzunarele lipsa sa iasa mai ieftin cu 100-150RON. Iar cilindrica MARE cei cu motoare "nesimtite" de 4-5l sau mai rar unii care vor autonomie prin Europa...

                              Bafta.

                              P.S. Carcasa de plastic e un "-" dar la Logan s-au vazut vreo 2 arse de unii care "au Parkinson" si le-a tremurat mana pe sticla de antigel...
                              Dar si asa se poate pune intr-un plastic de protectie...praf, lichide etc...
                              Last edited by moog; 26 September 2013, 17:02.
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • vitriol, eu zic sa mergi pe stag 4. Uita-te la mine la my ride sa vezi cum e montata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google