Sunt pe ultima suta de metri cu montarea instalatiei, iar dupa ce am citit toate paginile acestui thread, eu, personal, am ales doua finaliste:
- Tomasetto STAG 200
- Landi Renzo Omegas Evo One
Am si dat un mail montatorului pe care l-am ales pentru aceasta treaba, in care l-am intrebat despre avantajele si dezavantajele fiecarei instalatii, iar acesta a fost raspunsul lui:
Landi Renzo
– avantaje: ECU Landi Renzo Omegas EVO ONE este generatie noua 2013, este omologat si euro 5, carcasa metalica cu mufele izolate contra apei.
Rampa injectoare AEB rapida si rezistenta la impuritati
- dezavantaje: nu are semnal sonor de anuntare a reviziei de 15000km
Tomasetto
– avantaje: Ecu Tomasetto Stag200 lansat de peste 5 ani s-a dovedit a fi destul de fiabil in conditii de utilizare normale
Semnaleaza sonor apropierea reviziei de 15000km
- dezavantaje: Ecu Stag200 are carcasa din plastic si nu este izolat contra apei
Rampa injectoare Valtek t30 destul de lenta (nu face fata motoarelor performante cu timp de injectie mic)
Legat de alegerea rezervorului de GPL, am intalnit si oameni care ma sfatuiau sa aleg varianta cu rezervor toroidal, dar si pareri bune despre varianta rezervorului cilindric.
Am tot studiat pozele cu diferite rezervoare cilindrice si am ajuns la concluzia ca cel mai bun comprmis autonomie/spatiu ar fi cel de 40.
Voi ce parere aveti?
- Tomasetto STAG 200
- Landi Renzo Omegas Evo One
Am si dat un mail montatorului pe care l-am ales pentru aceasta treaba, in care l-am intrebat despre avantajele si dezavantajele fiecarei instalatii, iar acesta a fost raspunsul lui:
Landi Renzo
– avantaje: ECU Landi Renzo Omegas EVO ONE este generatie noua 2013, este omologat si euro 5, carcasa metalica cu mufele izolate contra apei.
Rampa injectoare AEB rapida si rezistenta la impuritati
- dezavantaje: nu are semnal sonor de anuntare a reviziei de 15000km
Tomasetto
– avantaje: Ecu Tomasetto Stag200 lansat de peste 5 ani s-a dovedit a fi destul de fiabil in conditii de utilizare normale
Semnaleaza sonor apropierea reviziei de 15000km
- dezavantaje: Ecu Stag200 are carcasa din plastic si nu este izolat contra apei
Rampa injectoare Valtek t30 destul de lenta (nu face fata motoarelor performante cu timp de injectie mic)
Legat de alegerea rezervorului de GPL, am intalnit si oameni care ma sfatuiau sa aleg varianta cu rezervor toroidal, dar si pareri bune despre varianta rezervorului cilindric.
Am tot studiat pozele cu diferite rezervoare cilindrice si am ajuns la concluzia ca cel mai bun comprmis autonomie/spatiu ar fi cel de 40.
Voi ce parere aveti?
Comment