Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MULT mai bună? Măcar fii modest. Geometric, demonstrabil, ai mai puţin loc în portbagaj. Iar o cilindrică de 60 l, cât e toroidala mea (mă rog, 59 l), e cât o zi de post de lungă.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Oare o butelie patrata ar fi mai buna ?
      Asta da polemica:Butelia toroidala vs cilindrica !In principiu trebuie aleasa o instalatie fiabila,nu este importanta butelia !

      Comment


      • Asa e.. ce conteaza butelia? E tot aia daca ai jumatate de portbagaj ocupat sau nu.

        De ce sa preferi autonomia in detrimentul spatiului cand le poti avea pe amandoua pentru cateva zeci de lei in plus?

        Pana acum s-au zis numai pareri personale fara justificari plauzibile. Daca nu ai nevoie de spatiu e ok sa iei cilindrica. Daca cu masina mai pleci si intr-un concediu sau mai stiu eu ce, atunci o sa iti para rau.

        Bine, am fost rau cand am zis jumatate de portbagaj ocupat.. aproape jumate.

        Comment


        • Buna ziua, am si eu o problema cu acel ceas care indica nivelul de gpl din butelie si este montat pe butelie se vede mai clar in poza numarul 5 la razvy la comentari. Cat costa acel ceas? eu am instalatie milano dar vad cai acelasi ceas ca si la tomasetto.

          Comment


          • De 3000 km montat instalatie fratelli cu rezervor toro de 40 l (30 efectiv), 1900 RON.
            Pana acum sunt multumit si de comportament si de consum, sa vedem si fiabilitatea.
            Cateva probleme la montaj...

            Comment


            • Originally posted by CataLiNNN View Post
              De ce sa preferi autonomia in detrimentul spatiului cand le poti avea pe amandoua pentru cateva zeci de lei in plus?
              Daca voiam autonomie puneam butelie de 80 nu de 55.
              care cateva zeci de lei in plus taica? e 200 de lei diferenta dintre toroidala si cilindrica

              Ursamajor, nu vreau sa renunt la roata de rezerva pt alta mai mica. In 164k km nu am avut nici o pana, dar nu se stie niciodata. Si daca am portbagajul mai mic ce? Gandeste-te ca am si copil, si plec foarte des la munte, dar tot am loc in portbagaj Ce-i drept, subwoofer-ul ramane acasa la drum lung, dar ala oricum functioneaza rar, cand sunt singur in masina

              Comment


              • Originally posted by Razvy View Post
                In 164k km nu am avut nici o pana...
                Tocmai de aceea recomand toroidala. Fiindcă spaţiul acela ce ţine rezerva e virtual nefolosit. Iar rezerva slim e perfectă, chiar şi pentru Logan.
                Singurul avantaj al cilindricei e preţul ceva mai mic.
                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                Comment


                • 200.. un plin si ceva de gpl adica, dar la o investitie de peste 2000 lei nu prea mai conteaza.

                  Comment


                  • Diferenta normala de la toroidal la cilindric e ~100RON.
                    In mod normal ar trebui sa fie invers, e mai aiurea de montat un cilindric
                    Diferenta dintre o roata normala si una slim este poate pe autostrada sau offroad...
                    Stiu pe cineva care a facut 400km de la mare acasa...trebuie sa mergi mai linistit in curbe
                    In mod normal gasesti vulcanizari prin orice orasel...adica nu prea ai unde sa faci peste 100-150km fara sa dai peste o vulcanizare...
                    Autonomia in Ro ...daca poti face macar un 250-300km pe GPL cu un plin e super ok...sigur gasesti o statie sa faci plinul...oricum ca backup ai benzina...pe exterior la 100km pierzi citiva RON...
                    In fine fiecare face cum vrea...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Eu am intrebat de rezervor cilindric de 40l si am primit preturi de 2000 lei, 2100 lei si 2200 lei. Nu stiu cat costa cilndricele mai mari pentru ca, sincer, nu mi-as pune, deoarece ocupa cam mult spatiu. Ala de 40l ocupa "doar jumatate din spatiul ala mult" ocupat de rezervorul de 55-60l.

                      Toroidal de 42 toti mi-au spus de 2300 lei, iar troroidal de 5x, in afara de cei din Vernesti, toti mi-au spus de 2400 lei.

                      Pana la urma cred ca o sa aleg o toroidala de 54l.

                      Legat de treaba cu instalatiile si posibilitatea de a-ti "baga nasul" in soft: Tomasetto se deregleaza mai repede decat LR, de trebuie reglata mai des (motiv pentru care constructorul te lasa sa o setezi si tu)?

                      Cati dintre cei cu LR ati avut nevoie de reglaje?
                      Intreb pentru ca eu, unu', n-as vrea sa stau toata ziua sa setez la ea, ci vreau sa bag gaz si sa merg cu masina.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • In mod normal cu STAG daca e reglata bine, reviziile la timp, gaz de la statii brand, nu ar trebui sa ai probleme...
                        Ideea e ca DACA ai probleme se pot rezolva...de tine sau ~orice montator care are interfata universala/soft de pe net si poate face o diagnoza...
                        La LR daca nu esti montator de LR e nasol...interfata pauza/soft la fel...
                        In mod normal cu nici una din cele 2 nu ar trebui sa ai probleme macar vreo 75-100k...
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • moog, ia uimeste-ma cu o explicatie plauzibila.... de ce de la statii brand?

                          Comment


                          • Pt ca statiile mici multe din ele au gaz de proasta calitate...
                            Preturile se negociaza la cantitate si calitate...
                            S-a mai discutat pe tema asta... Daca vrei analize de lab etc nu am, doar experienta de citiva ani bazata si pe masinile altora...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Si eu tot din proprie experienta iti spun ca la multe statii GPL din tara se livreaza GPL de la Petrom. In fine, aici recomandam instalatii, nu statii :|

                              Comment


                              • merg pe tomaseto

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google