Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am un vecin care si-a montat recent BRC pe o Nubira de 2.0 16v, spunea ca e foarte multumit, dar n-a stiut sa imi spuna ce injectoare are. Butelia o avea cilindrica, am vazut-o in portbagaj dar nu stiu de cati litri. A avut inainte pe masina instalatie mai veche cu un singur injector.



    Sfatul meu: pune o butelie toroidala dintre cele mai mari daca tot faci pasul spre gpl. Tomasetto mi se pare si mie cam scumpa si butelia e cam mititica. Si eu am Tomasetto stag 4 si merge bine, n-am avut probelme cu ea in 40k. Mai asteapta si mai cauta oferte si in alta parte, parerea mea e ca la 2800 pui brc cu toroidal mare de 50+ litri. Tomasetto tot cu toroidal mare n-ar trebui sa treaca de 2600. Mai cauta. Nu trebuie sa te arunci cu capul inainte!

    Comment


    • Eu am auzit de LASA, dar nu stiu cum monteaza. Insa un lucru e sigur, injectoarele BRC INO3 sunt ceva iar Rampa Rail Apache e altceva. Adica ce iti ofera ei acolo e ceata totala, sau nu ai inteles bine. Ca altfel ma duc sa-mi cumpar un Mercedes Toyota. Dar probabil la banii de Mercedes ma aleg cu o Corola. Asta nu inseamna ca sistemul ala nu e mai ok decat multe altele mai laudate, am un taxi in Targoviste care a ales BRC cu injectoare Rail Apache si m-a anuntat saptamana trecuta ca are 150 000 km si poate vine si el la o revizie ca i se pare ca tremura motorul la mers in gol, dar inca n-a venit ). Si l-am vazut la o revizie pe la 40 000 km si cam atat, probabil a schimbat filtre prin zona.
      Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

      Comment


      • Sigur voi mai cauta, nu dau 2800 pe Tomasetto cand la banii astia pot pune BRC.



        Originally posted by alexys View Post
        Eu am auzit de LASA, dar nu stiu cum monteaza. Insa un lucru e sigur, injectoarele BRC INO3 sunt ceva iar Rampa Rail Apache e altceva. Adica ce iti ofera ei acolo e ceata totala, sau nu ai inteles bine. Ca altfel ma duc sa-mi cumpar un Mercedes Toyota. Dar probabil la banii de Mercedes ma aleg cu o Corola. Asta nu inseamna ca sistemul ala nu e mai ok decat multe altele mai laudate, am un taxi in Targoviste care a ales BRC cu injectoare Rail Apache si m-a anuntat saptamana trecuta ca are 150 000 km si poate vine si el la o revizie ca i se pare ca tremura motorul la mers in gol, dar inca n-a venit ). Si l-am vazut la o revizie pe la 40 000 km si cam atat, probabil a schimbat filtre prin zona.
        La telefon mi-a spus de injectoare "INO3 Apache", eu nu am stiu ca Apache era rampa de injectoare.
        Totusi are importanta ce rampa e, atat timp cat e compatibila cu injectoarele INO3?

        Comment


        • Acu cam o luna la AUTOGILEX instalatia tomasetto cu stag 200 injectoare valtek si toroidala de 52 litri era 2250.Daca ai alte pretentii cred ca se poate jongla cu diverse componente dar pentru logan nu cred ca e cazul.

          Comment


          • INNO 3 sant comparabile cu HANA si e alt pret /calitate... Apache sant din zona Valtek mai ieftine si mai slabe...
            Conteaza ce compari... QBOX cu Hana e un pret iar QBOX cu Valtek e cu vreo 3-400 mai jos...asa si cu BRC cu Apache sau INNO...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • incepand de ieri fordul meu a inceput sa se hraneasca cu gpl,si asta datorita domului Radu (Alexys),care mi-a montat o instalatie BRC cu injectoare INO3 de care sunt foarte multumit,iar cu aceasta ocazie tin sa-i multumesc pentru rabdarea si profesionalismul cu care am fost tratat atat de dansul cat si de intreg personalul din acel service. a meritat intru totul drumul de la braila la pitesti pentru ca montajul a fost profi. am observat cateva diferente chiar de la primul drum intre Stag-ul pe care il am pe logan si Brc-ul de pe ford,si anume ca la Brc nu se simte nici un fel de diferenta de putere intre benzina si gpl,chiar si in depasiri,trece mult mai frumos de pe benzina pe gpl decat la stag,iar ca si design,Brc-ul mi s-a parut mai robust si mai modern fata de Stag. eu zic ca merita sa montezi un Brc pe o masina si sa nu te doara capul,chiar daca este un pic mai scumpa fata de celelalte tipuri de instalatii pe care trebuie sa le tratezi cu multa atentie si cu timp pierdut din viata. Recomand ALEXYS !!! Recomand BRC !!!
              Last edited by leopardu; 13 March 2014, 02:09.

              Comment


              • Helllouuuu

                Iar faceti confuzie... eu am zis de foarte mult timp ca montatorul face diferenta nu neaparat instalatia...
                Si un STAG 200 se poate monta si regla sa mearga impecabil fara sa stii ca esti pe GPL...
                Ca tu ai avut parte de un montaj de kkt dupa care te-ai chinuit singur sa o reglezi si ai nimerit-o partial asta e alta poveste...
                Daca iti monta Alexys STAG sau Fratelli/Milano/Oscar/RSI etc fara sa stii ce ti-a pus sant sigur ca ai fi spus la fel..."moamaaaa ce bine merge, instalatia super buna..."
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • Asta caut eu, un montator bun in Bucuresti care sa-mi monteze un BRC cu toate componentele originale. Sa fie 100% BRC, nu o corcitura.

                  Comment


                  • Dai și tu o fuga pana la pitesti, ai direct autostrada

                    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                    sigpic

                    Comment


                    • john_faraonu
                      mai bine te duci la buzau la vernesti
                      sunt cei mai seriosi si fac cea mai buna treaba

                      Comment


                      • Originally posted by moog View Post
                        Helllouuuu

                        Iar faceti confuzie... eu am zis de foarte mult timp ca montatorul face diferenta nu neaparat instalatia...
                        Si un STAG 200 se poate monta si regla sa mearga impecabil fara sa stii ca esti pe GPL...
                        Ca tu ai avut parte de un montaj de kkt dupa care te-ai chinuit singur sa o reglezi si ai nimerit-o partial asta e alta poveste...
                        Daca iti monta Alexys STAG sau Fratelli/Milano/Oscar/RSI etc fara sa stii ce ti-a pus sant sigur ca ai fi spus la fel..."moamaaaa ce bine merge, instalatia super buna..."
                        moog,cand am pus eu Stag 200 la logan nu stiam de service-ul de la pitesti.luasem instalatia din practiker si m-au trimis aia unde au considerat ei. sunt sigur ca ar fi mers mult mai bine daca o puneam la pitesti,dar chiar nu aveam de unde sa stiu nici de montaj si nici de problemele care pot aparea dupa.

                        Originally posted by john_faraonu View Post
                        Asta caut eu, un montator bun in Bucuresti care sa-mi monteze un BRC cu toate componentele originale. Sa fie 100% BRC, nu o corcitura.
                        asculta-l pe colegul BGY ca stie ce spune. da o fuga pe autostrada pana la Alexys ca ajungi repede si nu vei regreta. BRC-ul meu este 100% original cu tot ce-i trebuie. baietii de la pitesti sunt profesionisti,iar domnul Radu este un tip de nota 20. nu mai sta pe ganduri. in cateva ore pleci de la pitesti cu instalatia montata,reglata si pusa la punct si in plus nici nu te doare capul. zilele astea o sa incerc sa fac niste poze cu instalatia de pe ford ca sa-ti faci o idee.
                        Last edited by leopardu; 13 March 2014, 16:05. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Mi-am montat si eu in sfarsit instalatie GPL. Am optat pentru Tomasetto STAG 300-4 ISA2, cu rezervor cilindric de 90l. Montajul a fost facut la Botosani la Gaz Auto International (ACR). Sunt multumit de felul in care au lucrat. Astept sa vad si consumul...

                          Comment


                          • Originally posted by leopardu View Post
                            asculta-l pe colegul BGY ca stie ce spune. da o fuga pe autostrada pana la Alexys ca ajungi repede si nu vei regreta. BRC-ul meu este 100% original cu tot ce-i trebuie. baietii de la pitesti sunt profesionisti,iar domnul Radu este un tip de nota 20. nu mai sta pe ganduri. in cateva ore pleci de la pitesti cu instalatia montata,reglata si pusa la punct si in plus nici nu te doare capul. zilele astea o sa incerc sa fac niste poze cu instalatia de pe ford ca sa-ti faci o idee.
                            Reclamă multă, sărăcia omului!
                            La Vernești/Buzău sunt renumiți pentru profesionalismul lor. Când mi-am montat eu instalația, plecasem chitit pe BRC 24.11, cu Inno3 (apropo, n-am auzit de BRC, LR, Tomassetto contrafăcute, toate-s originale, asta ar mai lipsi să le copieze chinezii și p-astea!). Amicii de acolo mi-au spus că toate-s o apă și-un pământ... și să aleg după criteriul economic. BRC era cu 450 lei mai scumpă decât Landi Renzo. Întreținerea postgaranție e mai ieftină și, în consecință, am optat pentru LR. Pentru Logan, alegerea înțeleaptă este făcută folosind DOAR criteriul economic. Așa că, lasă entuziasmul lucrului nou avut, că merg și alte instalații de GPL exact ca pe benzină.
                            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                            Comment


                            • Reclama eu ? sau ce vrei sa spui ? Fac reclama unui service al unui tip pe care nu il cunosc din alt oras fata de orasul meu natal ?

                              Cumetre, poti sa pleci la culcare.
                              Fugi la alexys, ca din cate vad este singurul de pe forum care chiar se pricepe la montajul unei instalatii GPL, il intrebi pe el si de preturi si de tot.
                              Daca vrei sa o cumperi in rate, mergi la Andrei GPL in Bucuresti sau la AGR, si-a montat Cezar acolo si nu a avut probleme.

                              Daca vrei neaparat BRC, intr-adevar poti merge pe cei de la Vernesti (doar prin asta sunt renumiti, instalatiile BRC, habar nu am de ce)
                              sigpic

                              Comment


                              • Bgy nu era vb de tine ci de Leopardu.
                                Am vazut si copii chinezesti la unele componente inclusiv ECU... pe la polonezi mai circula asa ceva si se chinuie sa le resofteze...cu cel original bineinteles...
                                pe la noi inca nu se vand chinezarii facute prin scorburi...
                                Repet, pe masinile simple gen Logan, nu instalatia mai putin conteaza...merge cam orice...iar in 100.000km putine au probleme...
                                Ca unii vor ce e mai bun daca isi permit, e alta poveste...
                                Last edited by IancuMIC; 13 March 2014, 22:47.
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google