Sunt intr-o mare mare dilema in a alege o instalatie BRC- Vernesti sau Tomasetto - AGR. Din pacate nu am vorbit cu nici un posesor de Noul Aveo care sa aiba instalatie GPL.Asa am vazut la montari efectuate ca cei de la Vernesti au instalat iar cei de la AGR mi-au spus ca au montat de la 0 Km pe acest tip de masina.
Recomandare Instalatie GPL
Collapse
X
-
Landi renzo, montata aftermarket in reprezentanta. 85.000 km pana acum, fara probleme. Foarte important reglajul culbutorilor, eu l-am omis din prostie, iar motorul avea un mers neregulat.
Orice marca mai cunoscuta, montata si reglata corespunzator, de asemenea si exploatata ok, nu ar trebui sa faca probleme.sigpic
!
Comment
-
Mihai are perfecta dreptate. Mai ales la Logan apropo de culbutori...
Ultima propozitie e general valabila pt orice marca...
Cei de la Braila nu prea aveti ce alege local...iar Vernestiul e cunoscut mai ales pt BRC...
Acum s-au adaptat si monteaza mai multe...
Pt cei din Bucuresti aveti vreo citeva service-uri bune local...de ce sa bateti drumul pana la Vernesti ? Mai ales pt BRC ?
Pe Logan merge cam orice instalatie GPL...montajul e baza...si nr de km facuti...dar nu cred ca santeti taximetristi pe aici sau distributie...Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
Contact pe site-ul din Profil- infotehnic
Comment
-
Originally posted by VIORE_L View PostDaaa...tuseste..o sa te lase injectoarele si o sa pui valtek....
Culbutorii și filtrele schimbate la timp. Zburdă mașina după revizie.Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!
Comment
-
Salutare! eu am schimbat loganul familiei cu un renault megane break 1.6 16v,iar in urma cu doua luni m-am prezentat la @Alexys la pitesti pentru a monta un BRC sequent 24.11 cu INO3 de care sunt foarte multumit.masina merge brici pe gpl,iar diferenta de putere dintre benzina si gpl este insesizabila.am fost cu masina la munte (5 persoane adulte plus bagaje la greu),iar consumul mediu a fost undeva pe la 8.5. este a doua instalatie BRC pe care o montez la @Alexys si sunt foarte multumit. prima am montat-o pe fordul fiesta propriu cu care am facut pana acum aproape 20k km,iar in tot acest timp nu am umblat nici la filtre si nici la altceva. pornirea este absolut normala la ambele masini si nu mi s-a intamplat sa tuseasca vreuna sau sa trebuiasca sa-i dau a doua cheie. pretul BRC-ului de pe megane a fost 2800 ron cu rezervor de 60 si ceva de L toroidal. credeti-ma ca din cate instalatii gpl am avut pana in prezent BRC-ul a fost cel mai tare.Last edited by leopardu; 20 May 2015, 01:50.
Comment
-
Logan mcv2 1,2 Am facut in un an 60.000 km. Instalatie aftermarket frateli, cea mai ieftina de pe piata 2000 lei cu rezervor toroidal de 50l. Am schimbat filtre odata cu revizia la masina adica la 20k km. Nici o problema de mentionat. Consum in functie de unde si cum merg intre 8 si 9%. Cand conduce consoarta are constant sub 8% consum, deci conteaza foarte mult "defectul" dintre scaun si volan. Au cam inceput sa tacane injectoarele dar merge impecabil oricum. La importator unde am facut si montajul si fac si reviziile (costa intre 60 si 100lei in functie de ce filtre schimb) au zis c ain apropiere de 100k (iesirea din garantie a instalatiei gpl) imi schimba rampa cu injectoarele gpl. Evident pe garantie. Cand va aud ca va coditi si cautati instalatii mai scumpe ma bufneste rasul. Masina asta a mea si-a amortizat de mult instalatia gpl si acum plateste din diferenta dintre cost benzina si cost gpl si 3/4 din rata de leasing. E drept ca fac peste 4000 km lunar. Si asta fara sa o menajez deloc. Pe a3 intre 120 si 130 iar in oras condus moderat spre sportiv.
In concluzie pentru mine a fost o investitie excelenta si ma gandesc sa iau si un sandel cu gpl pt consoarta si sa renunt total la golful 4 TDI.
Comment
-
Originally posted by moog View PostMihai are perfecta dreptate. Mai ales la Logan apropo de culbutori...
Ultima propozitie e general valabila pt orice marca...
Cei de la Braila nu prea aveti ce alege local...iar Vernestiul e cunoscut mai ales pt BRC...
Acum s-au adaptat si monteaza mai multe...
Pt cei din Bucuresti aveti vreo citeva service-uri bune local...de ce sa bateti drumul pana la Vernesti ? Mai ales pt BRC ?
Pe Logan merge cam orice instalatie GPL...montajul e baza...si nr de km facuti...dar nu cred ca santeti taximetristi pe aici sau distributie...
Instalatia e Stag 200 pe Log 1.4
Originally posted by cos123 View PostAr fi interesant un feedback de genul: cati aveti Tomasetto, LR, BRC etc. si ce probleme au fost raportat la numarul de km. parcursi. Se inscrie cineva ?
Comment
-
si eu am un logan taxi cu 250000km gpl tomaseto stag 200, am schimbat filtrele de 2 ori in 4ani jumate si o singura data anul trecut garniturile si membranele la vaporizator... am avut o gramada de soferi pe ea si chiar si 2 soferi unul ziua altul noaptea masina a mers 1 an incontinuu, taximetrie in braila si uite ca inca merge deci filtrele le schimb doar cand nu mai merge gazul..si membranele la fel cand vad ca pierde antigel pe la ele..deci tomaseto rulz frate. azi am reusit sa fac si calibrare singurel din ce am invatat pe acest forum..motiv pentru care va multumesc. din ce am mai citit si eu stag 200 e simplu si bun si softul e usurel de folosit. il iei gratis fara sa te chinui..am inteles ca stag 300 e si mai simplu cica ala se calibreaza in mers singur..nu m-am documentat prea bine..dar stag 200 mi se pare ieftin bun si usor de reglat. fara complicatii jos palaria
Comment
-
Nu mai imi piuie instalatia de gaz cand se termina gazul,doar palpaie ledurile.A-ti mai patit-o?ce este de facut?Ma puteti ajuta?Va rog!Am intrebat pe cei ce au montat gazul daca in softul lor exista vre-o bifa care mi-o fi luat-o din greseala si de aceea nu mai piuie,dar ei zic k nu este de la softul lor.Curios este faptul k de atunci am problema asta de cand am pus testerul pe instalatia de gaz.....
Comment
Comment