Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaiii...s-au aprins spiritele mai ceva ca la Colectiv.

    @Vitriol Fara sa vreau si fara intentie am urmat sfaturile dvs (fara macar sa le fi citit in aceasta dimineata), cu cel putin o saptamana inainte de a ma loga, am "lecturat" cu sarg si adanc interes cam tot ce a fost postat la sectiunea GPL.
    Speram la niste sfaturi competente care sa ma canalizeze spre o optiune corecta.

    @Moog Sunt de-a dreptul magulit pentru complimentul "Tovarasul de mai sus" cu care ati avut amabilitatea sa ma gratulati. Chiar m-at facut sa rosesc de emotie in fata monitorului. Uhhh... de mult nu am mai trecut prin asa ceva!
    Nu m-as fi gandit niciodata sa pun pe masina "prastiile de Fratteellii" sau alte petarde ieftine. Si in general nu sunt adeptul lucrurilor "MOCA".
    Sunt adeptul lucrurilor bune, trainice si fiabile, la care... chiar daca dai ceva bani in plus, macar esti multumit din punct de vedere psihic ca ai facut alegerea corecta.
    Va multumesc pentru sfaturi si intepaturi, mi-a facut placere.

    Comment


    • Daca din 100 de pagini de lectura nu ai reusit sa tragi niste concluzii pe baza carora sa iti montezi instalatie gpl si te-ai logat ca sa mai pui intrebari, asta spune multe despre tine.

      Obiectiv, eu am tomasetto stag 200 montata in 2011, am vreo 70.000 km cu ea, doar schimburi de filtre si diferite reglaje in functie de mai multi factori ...
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • Costi, o sa las asta aici, pentru ca fratili Eminescu o spune mai bine decat as putea eu sa scriu:

        "Despre partea închinării însă, Doamne, să ne ierţi;
        Dar acu vei vrea cu oaste şi război ca să ne cerţi,
        Ori vei vrea să faci întoarsă de pe-acuma a ta cale,
        Să ne dai un semn şi nouă de mila Măriei tale..."
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Mai sus era colegul Vitriol nu tu.
          Cu el eram de-acord... Moca erau consultațiile... Ma suna lumea din toată țara, înainte sau după ce își pun GPL pe mașină... Consultații sau reglaje remote... Și astea sunt tot moca... O singura persoana mi-a trimis o pălincă de caise
          Tu dacă ești din Iași poți suna sau veni la noi și vorbim, dacă pot sa ajut e o placere sa ne cunoaștem.
          Se pare ca te-ai grăbit să citești... Eu ziceam la modul general că Loganul nu e o mașină pretențioasă, merge pus pe ea cam aproape orice...
          Iar despre asta s a scris la greu...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • @cosstti
            Eu zic sa tragi aer in piept si sa incepi de la 0, suna-l pe Moog si iti va explica ce optiuni poti ave pe tigaia ta. Chiar daca postarile lui par/sunt acide este un domn.

            Comment


            • Faina comparatia cu tigaia, caut trei nituri si o coada pentru a o echipa in mod corespunzator si daca-i pun si GPL ... o fac racheta.
              Numai sa nu intru in polemica cu Simona Halep.

              Comment


              • Eu asa imi alint masinile
                Tractor-fostul vw passat 2.0 tdi sport
                Tigaie-fosta mazda rx-8
                Drujba-fostul smart roaster
                Butelie-fostul mercedes slk 200
                Troaca-actualul mercedes c class c200
                Jucaria-actualul mercedes slk 350
                Acum daca poti sa treci peste astea poti sa il suni linistit pe moog. Eu nu pot sa iti recomand nimic pentru ca in ro sunt alete legi legat de instalatia gpl. Ce pot sa iti recomand eu sunt injectoarele barracuda care sunt foarte bune.

                Comment


                • @i860
                  Nu sunt suparacios de felul meu si nici nu sunt adeptul orgoliilor fara sens.
                  Sincer sa fiu: am apreciat epitetul cu tigaia, chiar m-a facut sa zambesc.

                  Comment


                  • Originally posted by moog View Post
                    Mai sus era colegul Vitriol nu tu.
                    Cu el eram de-acord... Moca erau consultațiile... Ma suna lumea din toată țara, înainte sau după ce își pun GPL pe mașină... Consultații sau reglaje remote... Și astea sunt tot moca... O singura persoana mi-a trimis o pălincă de caise
                    Tu dacă ești din Iași poți suna sau veni la noi și vorbim, dacă pot sa ajut e o placere sa ne cunoaștem.
                    Se pare ca te-ai grăbit să citești... Eu ziceam la modul general că Loganul nu e o mașină pretențioasă, merge pus pe ea cam aproape orice...
                    Iar despre asta s a scris la greu...
                    confirm si eu ..moog m-a ajutat cand l-am sunat si nu mi-a dat cu flit.

                    Comment


                    • Sunt de acord cu tine Viorel.
                      Dealtfel asta este si scopul pentru care ne-am logat, pentru a-i ajuta pe colegi, pentru a socializa si pentru a impartasi din experienta noastra.
                      Topicul de fata are drept scop "recomandari pentru instalatia GPL", eu unul nu vroiam altceva decat niste argumente convingatoare pentru o anume instalatie GPL.
                      M-ar fi bucurat interventia unui coleg care a avut experiente cu diferite instalatii GPL.
                      In Iasi, in procent de 70-80% dintre taximetristi au Tomasetto in diferite configuratii.
                      Stiu ca taximetristii umbla dupa ieftineli si investitii minime in masina (mai ales daca masina nu este personala). Dar imi place sa cred ca macar o parte dintre ei s-au orientat spre instalatii fiabile.
                      In mare parte cei care au o instalatie GPL pe masina, o lauda pana crapa, chiar daca sunt in parte nemultumiti de modul de functionare sau de consum.
                      In urma parcurgerii posturilor de la sectiunea GPL mi s-au conturat optiunile intr-o oarecare masura, chiar daca colegul de la postul 2192 a observat contrariul.
                      Va salut cu stima.

                      Comment


                      • Dincolo de preturi, principal diferenta dintre Tomassetto si Landi Renzo (ptr. logan), este ca ptr. Tomassetto se gasesc usor tot felul de interfate si de harti pentru a o putea regla/seta in "fata blocului"....
                        Din punctul meu de vedere asta e un dezavantaj.
                        Altii o vad ca pe un avantaj.
                        In rest...consumurile sunt similar, fiabilitatea similara.
                        Important e sa-i schimbi filtrele la timp.
                        Ca raspuns la o alta intrebare, eu nu am schimbat inca nici un filtru (am doar in jur de 5000 km facuti).
                        Dar, cel putin la inceput (primele 2 revizii) o sa le fac la service autorizat.
                        Dacia Logan GPL 2005 - 328 copite (remapat de DOC)
                        Toyota Prius Hybrid 2002

                        Comment


                        • Originally posted by cosstti View Post
                          Dar imi place sa cred ca macar o parte dintre ei s-au orientat spre instalatii fiabile.
                          Ştii cam care e diferenţa de fiabilitate (şi, adaug, performanţă) dintre nişte instalaţii dintr-o anume clasă de preţuri? Tinde spre zero.
                          Mai citeşte o dată cu atenţie postarea mea din urmă, apoi întreabă şi un montator dibaci şi-ai să vezi că îmi dă dreptate. Instalaţiile astea nu-s cine ştie ce minuni ale tehnicii şi dacă le schimbi la timp consumabilele îşi fac treaba cu brio. Dar montajul şi reglajul sunt esenţiale.
                          Restul e "bătut apa-n piuă" sau socializare, cum îi spui tu. ;)

                          PS: aaa, şi mai e ceva: reglaj culbutori ceva mai frecvent decât pe benzină. ;)
                          Last edited by ursamajor; 11 February 2016, 11:54.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Din ce imi aduc aminte, atunci cand ne referim la fiabilitate (tehnic vorbind), ne referim la siguranta in exploatare.
                            In ce priveste performanta (la fel, tehnic vorbind) cred ca este vorba de randament.
                            Din pacate observ ca sunt doua notiuni diferite care nu pot sa tinda catre zero.
                            Concluzia mea este ca: cele doua instalatii Tomasetto si Landi Renzo sunt similare in ce priveste pretul, fiabilitatea si performantele.
                            Prin intermediul socializarii, am aflat ca la masinile care au Landi Renzo din fabrica, doar reprezentanta Dacia are softurile pentru diagnoza.
                            Din cele citite pe forum, am mai aflat ca nu este indicat sa te duci sa montezi instalatia GPL atunci cand masina are "parkinson", oricum ... multumesc ca mi-ai adus aminte.
                            Faptul ca exista persoane care se cred "Minitehnicus" si regleaza propria instalatie sau pe a unor cunostinte, in mod "profesionist" este o realitate. Oricum ... treaba asta ii priveste personal.
                            Parerea mea este ca un reglaj facut la firma care a facut si montajul, ar trebui sa ne dea garantia lucrului bine facut de catre profesionisti.

                            Comment


                            • Nu, fiabilitatea e una, siguranţa în exploatare alta. Faptul că sunt omologate implică deja siguranţă în exploatare. Cu fiabilitatea e altă discuţie. Iar diferenţele la această caracteristică sunt neglijabile, cum am zis, pentru instalaţii din aceeaşi clasă de preţ.
                              Aşa că pune-ţi o instalaţie (pe care vrei tu), la un montator BUN şi care să ţi-o şi regleze corespunzător. Fă-i întreţinerea la timp şi-o să te ţină cât maşina, funcţionând în parametri.
                              Ai alternativa de a te pierde în discuţii, în continuare, şi de a merge tot pe benzină... aşa că e momentul economiei: treci pe GPL! ;)
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment


                              • Ce vrei tu numai cei care monteaza si au sis servide de instalatii GPL pot sa iti spuna.

                                Ce am eu de zis este, pe scurt, asa: am vrut sa montez o instalatie GPL buna, m-am informat pe net, am cautat pe la cele (cam) patru firme din Iasi, mi s-au prezentat variantele si preturile si am ales Tomasetto Stag 4 plus. La firma unde mai presteaza moog m-a costat cam cu 50-100 de lei in plus fata de ceilalti, care aveau cam acelasi pret. Pentru ca ... moog, am montat acolo. Moog n-are de-a face cu montajul, ci cu reglajele. Insa si baietii care au facut montajul au lucrat curat si relaxat, siguri pe ei. Ceea ce, cand e vorba de meserii manuale, eu unul apreciez mereu. La opt am intrat in hala, la 12 am plecat. Am revenit doar la revizii. De atunci am facut ceva mai mult de 30.000 de km. Totul OK.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google