Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • buna ziua
    La multi ani!!!!
    dilema -problema
    proprietat seat leon 2001 1,6 16v motor aus gpl din fabrica olanda (necam) 208 000km
    schimbat rezervor toroidal acum 2 ani in iasi si tot perfect am facut 42000km de atunci fara probleme pana acum 1 luna cand a inceput sa imi dea rateuri intrun cilindru pe gpl doar pe gpl si schimba imediAT pe benzina si tot asa
    locuiesc in it si am mers la un mecanic autorizat si pe careil cunosc (monteaza de 20 ani instalatii gpl) cand mia vazut instalatia a zis ca nu se baga nu vrea si gata
    dupa multe insistente a acceptat sa cumparam chitul de membrane si garnituri din polonia noi leam schimbat impreuna si ce sa vezi nu mai conecteaza gazul rezervor plin auzi electrovalva din potbagaj si clic la supapa si imediat trece iar pe benzina soft nu are a mai incercat reglaje manuale si nimic mai nou cand trebuia sa treaca pe gaz se oprea brusc si porneafoarte greu pe benzina
    obosit si eu si el am lasato asa si amfacut o cerere la cei de la lovato pentru un chit anterior pentru masina mea ma costa 230e cufactura si toate foile de la ei .
    pana aici cat de cat ok
    o voi monta cu acest service care este specializat ,
    in tara voi veni in iunie cum trebuie sa procedez?
    fac zilnic 70km si masina consuma 8,2 benzina si nu imi permitalta momentan va multumesc frumos pentru orice fel de sfat sau parere


    aceasta este ceea ce au recomandat(in bugetul meu de 400E)
    Last edited by spiridonrober; 28 December 2016, 20:59. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Va salut baieti! Chiar daca nu mai am Dacie, frecventez acest forum in continuare. Detin un Polo 1.2 12v, faimosul motor in 3 cilindrii si de vreo 2 saptamani m am hotarat sa montez o instalatie de GPL. De atunci si pana acum am citit mai multe topicuri din aceasta sectiune iar acest topic din scoarta in scoarta. La recomandarea calduroasa a colegului Dsign am zis ca Vernesti trebuie sa fie alegerea iar tot ce am citit pe aici nu au facut decat sa imi intareasca decizia. Saptamana trecuta am sunat la ei pentru niste oferte. Au zis ca pe masina mea pot monta Tomasetto Stag Qbox la 2550 de lei cu rezervor la roata de rezerva de 42 sau 47 de litrii, injectoare ACW01, Landi Renzo Evo cu rampa EVO, reductor LI02, acelasi rezervor la 2450 de lei sau BRC Secvent 32, acelasi rezervor, injectoare INO3 la 2850 de lei. Initial am pornit de la premiza ca vreau ce e mai bun si eram hotarat pe BRC dar dupa ce am inceput sa citesc prin acest topic am ajuns la concluzia ca o sa merg pe Landi. Totodata mi s a comunicat ca se vor monta 4 injectoare, doar 3 din ele vor fi functionale (la fix, pentru ca si asa in viitoarul relativ apropiat am de gand sa schimb motorul cu unul cu 4 cilindrii). Ieri am sunat la ei pt programare si surpriza: 7 Martie. Asta este, astept pt ca doresc un montaj profesionist, acesta fiind principalul motiv pt care am ales Vernestiul. De la atelierele din Bucuresti mi s au facut oferte de montaj in ziua urmatoare sau in maxim doua zile dar inca odata, principalul motiv este dorinta de montaj cat mai curat, cat mai OEM.

      Ca idee, zilele astea am la garaj o masina cu montajul facut la ei, instalatia fiind un BRC, urmeaza sa imi bag nasul pe sub masina, sa vad cat de curat au lucrat baietii.

      Am sa revin cu detalii, poze si un review general dupa montaj.

      Tantica de acolo mi a promis ca daca se elibereaza vreun loc mai devreme, o sa fim primii pe care ii anunta, asa ca tin pumnii stransi.

      Ca idee, masina in cauza consuma 8.7-8.8 litrii de benzina in oras (Bucuresti) mers normal.
      In afara consuma undeva la 5.7-5.9 litrii la o viteza de 120km/h.
      Parcurg minim 15 000 km pe an. Nu ma intereseaza nr. de km in care imi amortizez investitia, ci sa incep sa fac economie din momentul primei alimentari cu gaz.

      Va multumesc tutoror celor ce au scris pe aici, pentru mine a fost de ajutor in luarea unei decizii. Seara buna tuturor!

      Comment


      • Ai citit mult și degeaba...
        Treci pe Tomasetto... Mai ales dacă alegi sa te duci după potcoave la Vernesti....
        Ai un motor simplu... AC-uri sunt ok pentru vreo 8 ani cel puțin...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • Este rau ca am ales sa ma duc la Pro Gaz? Am auzit numai de bine despre ei. Nu m a incantat la inceput ideea de Tomasetto pentru ca am lucrat la vreo e masini care aveau Stag si injectoare rosii (cel mai probabil Valtek uri) si erau cam galagioase. Doua din ele aveau putini km pe GPL (pana in 20k), cealalta avea mai multi si erau foarte galagioase, cu motorul cald. Intr adevar, mi ar placea ca la un momentdat sa incep sa imi bag nasul prin reglaje si din ce am vazut pe aici Tomasetto ar fi cea mai user friendly. Am sa incerc sa aflu sigur despre ce Stag este vorba in oferta si daca ma mai pot razgandi, pentri ca deja le am spus ca vreau Landi.

          Ca idee, ce are Landi? Ca eu chiar incep sa cred ca am citit degeaba, pentru ca nu prea s a plans nimeni de ele, in afara de injectoarele MED de fabrica. Reductoarele am vazut ca n au probleme, calculatoarele la fel. Astept un raspuns clar si la obiect si imediat fac schimbarea.

          Se prea poate sa fi inteles eu gresit si sa fie vorba de Stag 200 Plus tot cu injectoare AC. Asta 200 Plus este cumva versiunea mai noua al vechiului 200? Sa nu fie oare asa de okei? Intelesesem ceva ca astea plus ar fi generati noua si n ar fi asa de fiabile ca vechiul 200.

          Adica ma gandesc, ce o fi atat de aiurea la acest Landi? Pretul nu este o problema, as plati cu zambetul pe buze diferenta, dar sa stiu de ce e mai okei Tomasetto. Stiu ca cei de acolo sunt foarte buni pe Landi, pe reglaje, de aceea voiam acest model. Nu stiu cum stau ei cu montajele si reglajele la Tomasetto dar fiind mult mai simplu, cred ca nici nu mai are rost intrebarea asta.
          Last edited by aditza579; 8 February 2017, 03:56. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Sună și vorbim.
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • @aditza579
              Toate injectoarele de GPL sint galagioase.Daca alegi Stag sfatul meu este sa iei ceva din gama QBOX-plus sint cele care se conecteaza la OBD-ul masinii .Stag 200-PLUS sau GOFAST face parte din gama economica de la STAG.Cred ca cel mai mult la o instalatie GPL conteaza montajul si calibrarea.

              Comment


              • Qbox basic sau 200 e foarte bun.
                Ultima grija e tacanitul injectoarelor...
                Ala erau meseriaș pe BRC nu Landi Renzo...
                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                Comment


                • De ce qbox basic si nu qbox-plus?.Plus se conecteaza la OBD-u masinii si teoretic ar trebui sa isi fac toate reglajele singur sa se adapteze perfect dupa calculatorul masinii.La mine treaba asta nu a functionat,poate la altii merge sau nu am facut eu ceva bine pe acolo.Stag 200 este "economy line" scrie si pe siteul producatorului.

                  Comment


                  • Prea multa teorie...
                    Crede ma pe cuvânt... M am jucat cu astea...
                    Pentru aspirate chioare e bun basic ul... Și Go fastul...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Atunci am o intrebare foarte simpla si atat. Ce o face sa fie mai buna decat Landi? Raspunde mi la asta si maine sun si le spun ca trec la Tomasetto. Multumesc frumos!

                      Comment


                      • La tine e simplu. Nu ai pe nimeni în București pe Landi Renzo. Dacă ai probleme ai pus-o.
                        Soft ciuciu...
                        Prin toamna am ajutat un disperat din București cu Landi, unul ca tine... După vreo 3 drumuri de Buzău, cauta soft... Din păcate nu este...
                        Norocul lui ca era în IT și am reușit sa facem o trăsnaie sa intru cu softul meu remote...
                        Aaa, omul știe ce e aia surubelnita și a modificat și instalația puțin.
                        Acum e fericit...
                        Tomasetto găsești și în București...
                        Last edited by moog; 9 February 2017, 07:26.
                        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                        Comment


                        • Instalatia Tomasetto, din ce am vazut si am auzit, este ca Dacia 1310; toata lumea poate sa o regleze, dar tot timpul este nevoie de cate un reglaj. Cam asa s-ar traduce "user friendly".

                          Am Landi de mai bine de 3 ani si niciodata, nici macar o data n-a fost nevoie de reglaj. La revizii doar au constatat ca totul este in regula.
                          Un coleg de forum a montat Landi la Vernesti si in prima saptamana a avut nu stiu ce problema de setare; nu statea pe GPL sau ceva. N-a fost nevoie sa mearga inapoi la Vernesti, ci au trimis pe cineva in Bucuresti si a rezolvat problema.

                          Am un prieten bun care nu mi-a ascultat sfatul de a merge la Vernesti si a montat Tomasetto in Bucuresti. Nici el nu mai stie de cate ori a mers la reglaj pentru ca tot timpul avea martorul "check engine" aprins in bord. Problema a disparut doar cand s-a dus la Vernesti si au reglat-o baietii de acolo.

                          Sa ridice mana sus cine are Landi montat la Vernesti si a avut probleme cu reglajul.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Depinde de ce varianta ce mașină etc...
                            Landi Renzo a fost super ok pe Dacia pana anul trecut. 300-400k făcuți cu minim de investiții...
                            Au schimbat softul, calculatorul, injectoarele...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • Adica vrei sa spui ca instalatiile Landi care se vand in momentul de fata nu mai sunt ce ai fost in anii trecuti. Daca au schimbat componentele si nu sunt bune e una dar daca le au schimbat si inca nu au trecut testul timpului si al kilometrilor e cu totul altceva.

                              Comment


                              • Prima varianta... Proba se face pe taxi... Aia fac într o luna ce faci tu într-un an.
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google