Ajutor , Imi Trepideaza Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor , Imi Trepideaza Masina

    Dragi fani ai loganului , mi-am instalat gpl omologat pe 1,4 mpi-ul meu si a aparut o mare problema pe care nu reusesc sa o rezolv, si anume la relanti trepideaza foarte nasol , in mers nu am absolut nici o problema , in schimb cand stau la semafor zici k sunt pe un cal naravas , nimeni nu stie ce naibii are , daca stie cineva ceva ce eu nu stiu , VA ROG SA MA AJUTATI!! (are revizia la gaz facuta si degeaba) MULTUMESC ANTICIPAT

  • #2
    e original Dacia? Unde ai montat jucaria? Da mai multe detalii fiindca nu e normal sa trepideze in asa hal....
    Last edited by valeriuciprian; 22 October 2008, 21:49.

    Comment


    • #3
      Uitate pe turometru si vezi la cate turatii iti sta acul . In mod normal trebuie sa stea la 1100 atunci cand esti pe GPL . Eu cred ca iti sta sub 1100 r/min mareste-i avansul sau debitul de gaz sau mai bine dute la cel care a facut montajul GPL . Multa bafta !

      Comment


      • #4
        La mine se tine la 800rpm (cu GPL din fabrica), la fel ca pe benzina.
        Regards,

        Emanuel Sescu

        Comment


        • #5
          Pai acolo si trebuie, nu la 1100rpm. Aia crdd ca-i turatia de trecere pe gaz, a nu se confunda cu ralanti-ul.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Relantiul pe benzina iti face probleme ?

            Comment


            • #7
              Si la mine trepideaza la relanti, nu foarte tare dar sesizabil. Nu mi-am batut capul cu ea. Am observat ca uneori turometrul o ia aiurea scade din turatie si revine iar la turatia care era, sau la vitezometru de la 100 fuge repede pana la 80 si revine. La relanti se cunoaste o ffff mica miscare a acului turometrului cand trepideaza...
              sigpic

              Comment


              • #8
                Face si pe benzina dar foarte putin ,instalatia nu este originala de la dacia si acul sta la 800 cat e normal cred , ma gandesc ca intai ar trebui sa rezolv trepidatia de la benzina si pe urma sa imi bat capul cu cea de la gaz daca va mai exista , nu? , dar nu ma sfatuiti sa ma duc la dacia ca aia nu fac nimic , am fost si mi-au reglat tachetii si pe urma au zis ca nu mai face(parca eu eram orb nu vedeam ca tot are probleme)

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 81TTU View Post
                  Uitate pe turometru si vezi la cate turatii iti sta acul . In mod normal trebuie sa stea la 1100 atunci cand esti pe GPL . Eu cred ca iti sta sub 1100 r/min mareste-i avansul sau debitul de gaz sau mai bine dute la cel care a facut montajul GPL . Multa bafta !
                  Nu vorbi prostii!!! Nu are de ce sa mareasca nici debitul de GPL si nici avansul. AI zis si tu7 sa fie zis, ca in rest e egal cu 0 ce ai zis.
                  @csebalyn, turatia de trecere de pe Benzina pe GPL, e pe la 1.500-1.600Rpm, cand temperatura apei este de 35-40Gr. Celsius.
                  Last edited by Seba; 28 October 2008, 17:30.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am o problema asemanatoare cu cea a lui vio.Am instalaţia montată ulterior pe maşină.Îmi trepideaza motorul la ralanti,cîteodata chiar se opreşte.Se întîmplă cînd motorul trece la prima pornire de la benzină la gaz(atunci am probleme cu plecarea de pe loc) şi după ce motorul se încălzeşte la temperatura optimă de mers atunci cînd dau pe liber şi scade de la 2000-2500 , vreo 4-5 sec.Trepidează după care se stabilizează.Pe benzină nu am nici o problemă . Dacă aveţi vreo idee de la ce provine spuneţi-mi vă rog.

                    Comment


                    • #11
                      Sfatul meu: Mergi la service. E din calculator.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vargastaipanu View Post
                        Eu am o problema asemanatoare cu cea a lui vio.Am instalaţia montată ulterior pe maşină.Îmi trepideaza motorul la ralanti,cîteodata chiar se opreşte.Se întîmplă cînd motorul trece la prima pornire de la benzină la gaz(atunci am probleme cu plecarea de pe loc) şi după ce motorul se încălzeşte la temperatura optimă de mers atunci cînd dau pe liber şi scade de la 2000-2500 , vreo 4-5 sec.Trepidează după care se stabilizează.Pe benzină nu am nici o problemă . Dacă aveţi vreo idee de la ce provine spuneţi-mi vă rog.
                        Daca ai rezolvat scrie-ne ce a avut, te rugam, pentru ca este o problema f des intalnita! De multe ori cei ce regleaza gazul au tendinta de a seta un amestec 'sarac' pentru a fii noi multumiti de consum! Dar, se pare ca, si daca seteaza un debit > de gpl motorul nu arde complet amestecul si-l scoate nears in esapare sau chiar in admisie rezultand acel miros de Gpl in habitaclu.

                        Comment


                        • #13
                          Fratilor o trepidatie usoara tre sa aiba! Uite yo am un logan pe benzina fara instalatie gaz si la relanti imi trepideaza usor maneta schimbatorului ce-i drept e sesizabil dar DAH!! e Dacia Logan nu vreun Audi sau BMW sau VW...asta se intampla din cauza ca bucata aia de fier numita tija sau maneta de schimbatori cum vreti sa-i ziceti,are aproape juma' de metru lungime si e normal ca de la micile vibratii pe care le dezvolta motorul sa trepideze asa...daca se incumeta cineva s-o taie pe jumate cum au masinile enumerate mai sus (sau chiar mai mult de jumate vreo 60% din ea) ve-ti vedea ca nu va mai trepida schimbatorul si va disparea si senzatia asta nasoala ca masina are ceva!Parerea mea...

                          Comment


                          • #14
                            Normal, schimbatorul face la toate asa, dar tu nu vezi ca oamenilor li se opreste masina?

                            Comment


                            • #15
                              da toate au o trepidatie, dar sa sti ca se poate a aiba dreptate, mai face asa la relanti de la motorasul pas cu pas, care trebuie curatat la un anumit interval, cam la 30k, pentru ca el permite accesul aerului la relanti si tine stabil relantiul. Incearca asta. Respect !!!
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google