Poate Loganul Gpl Sa Tracteze O Rulota Dupa El? Ce Ziceti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cum dracu sa nu poata tracta o rulota de 900kg cu mai mult de 50km/h, daca poate tracta alt logan cu 90-100km/h? Voi va dati seama ca topgear-istii ori manaca rahat, ori is idioti de-a dreptul?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by mdi_pro View Post
      ..Nu incerca sa urci dealul.. Mai intai urca bagajele, apoi rulota


      cum sa nu poata? Doar tot 75 de magari are, doar cu demarajul e mai greu
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #18
        Da este adevarat ca de ce sa nu pot sa tractez aceias greutate ca a unui logan .
        da buna intrebare dar daca ne gandim putin loganul are 4 roti pe cand rulota are numai 2 si automat greutatea din partea din fata a rulotei apasa pe partea din spate a auvehiculului tragator si automat in franare o sa simti cu te impinge in fata foarte mult si sa numai punem pana schimbi vitezele dureaza foarte mult ca este nevoie de un demaraj lung chiar foarte lung ca sa intelegeti .Hai ca mai reven cu unele copletari daca mai vreti.

        Comment


        • #19
          Se pare ca Theodor 1975 a pus problema si nu a mai intrat pentru solutie,sau sa ne spuna ce a facut.
          sigpic
          !

          Comment


          • #20
            Ce oameni destepti pe acest forum !!!!!!!!!!

            Comment


            • #21
              Originally posted by vitriol View Post
              In Top Gear au facut astia o plimbare prin tara cu un Hyundai Accent 1.4 care tragea dupa el o rulota . Nu depasea 50 km/h. Si nu mai zic de consum ca a crescut cu 50 %.
              da corect nu depasea 50km/h... Dar de ce? Ptr ca afara ploua batea vantu foarte tare si rulota actiona ca o panza la corabie si directia masinii era foarte greu de stapanit...

              sigpic

              Comment


              • #22
                Hehehe

                Asta in situatia in care batea din fata,,,eu ma intreb ce viteza ar fi prins daca batea vantul din spate (deh! o propulsie motorizata si una veliera)
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  Eu tractez o rulota, deci stiu ce vorbesc. Sunt curios daca cei care isi spun punctul de vedere au tractat asa ceva. Cu Logan sau cu alta masina.

                  Cele bune,

                  Cind bate vintul din spate mergi mai usor si scade consumul.
                  Cind bate vintul din fata mergi foarte greu iar consumul creste.
                  Cind bate vintul din lateral este indicat sa te opresti.

                  In tarile civilizate din Europa exista niste chestii, nu stiu cum sa le numesc, care arata intensitatea vintului si directia. Exact ca in aeroporturi.
                  Last edited by darksid3; 16 November 2008, 23:05. Reason: post consecutiv
                  Chiar daca nu am Dacia Logan, consider ca informatiile de pe orice forum auto sunt folositoare si utile.

                  Comment


                  • #24
                    In emisiune se refereau la vantul lateral eu unul recunosc ca nu am condus nimic tractat...
                    Last edited by darksid3; 16 November 2008, 23:06.

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by gelica75 View Post
                      Da este adevarat ca de ce sa nu pot sa tractez aceias greutate ca a unui logan .
                      da buna intrebare dar daca ne gandim putin loganul are 4 roti pe cand rulota are numai 2 si automat greutatea din partea din fata a rulotei apasa pe partea din spate a auvehiculului tragator si automat in franare o sa simti cu te impinge in fata foarte mult si sa numai punem pana schimbi vitezele dureaza foarte mult ca este nevoie de un demaraj lung chiar foarte lung ca sa intelegeti .Hai ca mai reven cu unele copletari daca mai vreti.
                      ai putea sa vii cu lamuriri, ca eu uite, nu inteleg ce-are viermele cu prefectura, respectiv aceeasi greutate pusa pe 2 sau pusa pe 4 roti; nu aduc in discutie chestiunile legate de aerodinamica. Crezi ca daca incarci loganul cu 600kg si-l pui sa urce un deal sau la un logan gol pui o remorca de 500kg, ala cu remorca urca mai greu sau demareaza mai lent? 1600 de kile sunt 1600kile, le poti pune si de 20 de roti, ca la fel de greu o sa le urnesti, la fel de greu le vei frana si la fel de greu le vei accelera de la 40 la 80km/h. Repet, asta incercand sa facem abstractie de forma aerodinamica a rulotei (ca o vela de corabie) .
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Am condus TIR cu remorca si daca aia e senzatia , avand in vedere ca nu ai 12tone cat are un TIR e nasol ... La vant lateral categoric tre` sa te opresti . De tractat sigur merge tractata o rulota de 1 t si ceva cu sistem propriu de franare , am un vecin care avea pe Logan 1.4 . Dar nu depasea niciodata , nimic , nici oameni nici nimic )
                        1.6 MPi Icy White

                        Comment


                        • #27
                          Eu tare as vrea sa vad un Logan de 1.4 care tracteaza o rulota. 1.4 abia se misca pe el. Nu e imposibil, e adevarat, dar eu unu mi-as baga picioru' in ea de rulota si as plati cazarea undeva sau as lua cortu' dupa mine.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #28
                            Conteaza si ce fel de rulota...Unele sunt mai mari, altele mai miciOricum exista si lege care nu da voie o viteza mai mare de "x" km/h in cazul cand tractezi rulota si am vazut masini cu mult mai puternice care au viteza redusa plus oglinzi laterale speciale plus deflector pentru aerodinamica!
                            Probleme zic ca ar putea sa apara in functie de tipul de drum care trebuie parcurs, panta de inclinatie, etc!Daca greutatile nu depasesc pe cele specificate in talon, nu vad nici un fel de problema
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Bine ca Daciile vechi mergeau cu rulota dupa ele si nu crapau (la Mare, la Predeal, etc etc ).
                              Regim de turatii mai ridicat (mai tot timpul cel putin in zona de cuplu ~3000 rpm) si trage domle, cum sa nu traga )
                              Treapta V folosita mai rar, cu tr IV se merge foarte bine cu ~90 km/h - si cu o rulota in spate sigur va consuma mai putin la 90 km/h pe tr IV decat in tr V (cel putin polizoru de 1.4)

                              Comment


                              • #30
                                Mah frate, dar aia e masina facuta pt dus cartofi, aia s-a nascut camion
                                loganu, dom'le, e o masina sensibila...Mai ales aia pe gpl...Oare pleaca de pe loc cu 4 oameni in masina?

                                e greu sa dai un ochi pe site la dacia sa vezi ca si pe gpl ai aceeasi putere, sa te uiti in talon sa vezi cat poti sa tragi cu masina...

                                bah, mor cand vad intrebari de-astea, dar na, ce sa-i faci!?.... ca mai intreaba omul, sa zicem ca e normal, dar cand mai vin si altii cu explicatii ca nu poate, ca pe 2 roti e mai greu decat pe 4, ca nu depaseste 80km/h...Fac cu nervii. Eu am tractat cu loganul un opel astra dizal (cu care depaseam greutatea maxima admisa din talon) si l-am tras pe ala cu 120 in tr5. Bine ca la un ***** de rulota de 500de kile isi da motorul in nas...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google