hai ca am revenit si cineva vrea ceva lamuriri,in primul rand daca ai in masina 500 kg. Nu simti aproape nimic decat ca ai o mica incarcatura asta dau un exemplu cu 500 de kg;in al doilea rand atunci cand ai 500 de kg in spate in remorca credema ca la panta simti ca te impinge si nu este chiar o senzatie placuta si in rampa zici ca tragi un caine mort dupa masina (un exemplu ) pe cand daca ai avea incarcatura in masina (portbagaj )nu o sa simti absolut nimic decat masina putin greoaie,este o diferenta mare sa merge cu o remorca cu o axa si cu o remorca cu 2 axe si este logic dar observ ca nu intelegi fenomenul,pe axa greutatea este impartita o parte pe partea din spate a loganului respectiv suspensia masini si cealalta parte a greutati sta pe axa remorci,la o remorca cu 2 axe greutatea este supoartata numai de cele 2 axe ale remorci fara a solicita suspensia, osia spate a masini in cazul nostru LOGAN.
Poate Loganul Gpl Sa Tracteze O Rulota Dupa El? Ce Ziceti?
Collapse
X
-
Originally posted by csebalyn View Postbah, mor cand vad intrebari de-astea, dar na, ce sa-i faci!?.... ca mai intreaba omul, sa zicem ca e normal, dar cand mai vin si altii cu explicatii ca nu poate, ca pe 2 roti e mai greu decat pe 4, ca nu depaseste 80km/h...Fac cu nervii. Eu am tractat cu loganul un opel astra dizal (cu care depaseam greutatea maxima admisa din talon) si l-am tras pe ala cu 120 in tr5. Bine ca la un ***** de rulota de 500de kile isi da motorul in nas...
Probabil ca de asta la unii (dar Doamne fere, doresc la toti sa le mearga utilaju un mil de km fara reparatii!) se mai strica/pica una alta, prea multa grija.
''Trage? Merge? Depaseste 4000 rpm? Isi ia zboru?'' etc etc
E forum nou, se dezvolta si va fi in viitor super OK, daca are cine sa ne ''pastoreasca''.
Asa ca stai pe aproape si pastreaza echilibrul.
Comment
-
Interesant
Originally posted by csebalyn View PostMah frate, dar aia e masina facuta pt dus cartofi, aia s-a nascut camion
loganu, dom'le, e o masina sensibila...Mai ales aia pe gpl...Oare pleaca de pe loc cu 4 oameni in masina?
Dar a mers!
Si acum sa revin pe aratura,,,nu cred ca ar fi vreo problema sa duca o rulota cu o greutate decenta; ar putea aparea oarecare probleme cand ai in masina 5 persoane, bagaje plus pacostea de remorca (care ar putea depasi 500 de kg), si toate astea daca vrei sa urci cu ea (probabil ca vei fi nevoit sa mergi cu tr I, ca sa mentii demarajul...)
In plus, trebuie sa adaptezi condusul in raport cu noile mase (aici ma gandesc la distantele de franare, la fortele inertiale nou aparute; insa,,,daca o strunesti si din frana de motor,,,mereeee!)
Important e sa nu privesti masina ca un bibelou, dar nici ca o caruta buna sa pui de toate in ea si sa ai sprinteneala vreunui FerrariLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Priviti niste poze:
Pozele spun tot. Citisem pe undeva si de un tur al europei cu logan 1.4 + rulota .Partea mai nasoala e cu consumul, omul zicea ca pe la 120 avea cosum 11.Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx
Comment
-
Pai chiar nu este legal conform regulamentului orice autovehicul ce tracteaza o remorca fie ea si usoara trebuie sa circule cu 10 km sub limita admisa respestiv :
autovehicule pana la 3,5 tone de la 50 km. La 40 in localitatea si in afara localitatilor de la 90 km. La 80 km .Si asa mai departe.....
daca intre timp s-a schimbat regulamentul sa imi spuna si mie sa nu mor prost !
Va multumesc pt. Atentia acordata !
Comment
-
@gelica75:eu ma refeream strcit la posibiliatile tehnice ale motorului. Despre asta se discuta pe topic. Faptul ca tu trebuie sa-ti adaptezi stilul de condus la noua situatie, e alta discutie care nici macar nu mi-a trecut prin cap ca ar avea legatura cu subiectul "poate loganul gpl sa tracteze...". Da, poate! Simplu si adevarat! Ca soferul s-ar putea sa nu poata gestiona situatia...Aia e treaba lui. Loganul, ca masina, poate.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Domnule super moderator seba !!!!???
daca ati fi urmarit discutia cred ca colegul dv. Domnul moderator :darksid 3 a deviat discutia dar pana la urma este chiar o infractiune ca se mai discuta si pa langa sa fim seriosi ca doar nu se blocheaza acest forum .Oricum ar fi daca prezenta mea va stanjeneste linistea pe acest forum spuneti-mi si va promit ca nu o sa mai intru niciodata pe acest forum .
va multumesc pt. Intelegere
pe curand.
Comment
-
N-am acuzat pe nimeni de nimic, tocmai ca sa evit discutiile aiurea. Vad ca cineva ia posturile ca pe un atac la persoana, nu ca o combatere a ideii in discutie. Ca fapt divers, afirmatia aia cu "oamenii destepti de pe forum" tocmai de asta a fost acceptata ca ironie si nu a fost pedepsita, cand pana la momentul respectiv darkside chiar nu a deviat discutia. Cel care a deviat discutia de la a putea sau nu la stilul in care trebuie condusa masina in cazul tractarii unei rulote a fost...Ghici cine? Asa ca te rog sa te abtii de la comentarii ironice daca nu ai baza afirmatiei.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Im lenuta mea am bagat urmatoarele
6 saci ciment
2 saci glet
2 saci adeziv
4 preteni toti in jur la 100 kg
1 un sofer mai slabut 89 kg
2 truse de scule
4 lopeti
12 sticle de bere ,suc, vin, apa,
deci un total de 1 TONA si nici nu sa simtit [e drept 1.6] ,nu cred ca 500 kg tractate pot pune probleme nici motorului de 1.4 are totusi 75 cp ,va papa mai mult dar nici sa moara nu cred
un prieten are 1300 break pe gaz , a umplut portbagaju si capota cu peste 12 europaleti , plus remorca cu inca 24de bucati [noi sunt al dracu de grei] si nu are nici o problema si face bucuresiti buzau saptaminal cu aceasta incarcatura
si da exista diferenta intre remorcile cu o osie si cele pe 2 osi
primele au stabilitate dimamica celelalte statica, la primele la masa de tractare se adauga si greutatea care se adauga pe puntea spate a automobilului [momentul fortei va fi mai mare] masimile cu tractiune fata pot pierde din aderenta [puntea fata se ridica si de aici parerea ca masina trage mai greu]
pe cind la cele cu 2 osii nu adauga greutate pe puntea spate ba chiar va avea tendinta sa ridice puntea spate
todeauna greutatea tractata va fi mai mare decit greutatea ridicata, iar greutatea mica pe osie inseamna o rezistenta mica la inaintarebaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Pana la urma cum a ramas???
Theodor 1975 ai tractat vreo rulota?
Doar ai pus problema si toata lumea a dezbatut-o ce-i drept cu oarecare scantei.
gelica75 mmaxalb aveti dreptate.
Remorca cu o singura osie este aceea care isi sprijina o parte din greutate pe automobilul tragator.Last edited by vdmihai; 28 November 2008, 08:30.sigpic
!
Comment
-
vorbiti in necunostiinta de cauza
Toata lumea isi da cu parere si mai nimeni nu a tractat vreodata o remorca. Totul este foarte simplu ex. eu am un logan 1.4 gpl sunt sofer profesionist am mai avut inainte tot un logan 1.4 si dupa sute de mii de km pot sa spun in felul urmator legat de tractare: Loganul este in principiu o masina buna depinde cum o exploatezi si in ciuda aparentelor este foarte solida am mers mii si mii de km cu remorca dupa mine de 800 kg fara sistem de franare si bineinteles si ca o incarcam in permanenta cu putin mai mult de o tona 1100 - 1200kg merge foarte bine chiar daca e pe gpl am mers cu greutatea aceasta cu peste 140 km/h si franeaza chiar bine se simte cum te impinge greutatea de la spate abs-ul ma enerveaza ca cu aceasta greutate dupa masina se activeaza mai des si franeaza mai prost dar mai bine decat daca ai bloca rotile. Merge fara nici un fel de probleme, la deal e mai greu dar daca vrei sa urci bine trebuie turata si schimbate vitezele chiar inainte sa taie alimentatia pe la 5000 - 5500 r/min in rest depinde de panta dar pe drum drept fara probleme ce sa mai vb de 1.6 sau 1.6 16v sau disel. Si inca ceva sa nu va luati niciodata motorizari diesel daca aveti sa le vindeti repede ca se infunda injectoarele foarte foarte usor si e tare naspa chiar daca se alimenteaza de la benzinarii bune nu rezista pompa de motorina si intra pilitura, carburantul nu intra in garantie si schimbarea lor costa 5000 ron! se umbla la tot sistemul de alimentare. De obicei se infunda foarte devreme chiar daca se mai accelereaza din cand in cand sa se mai dasfunde injectoarele, motorina din romania de la pompe este foarte proasta si atentie nu intra in garantie motoarele pe benzina sunt mult mai fiabile cu primul logan de 1.4 am facut in doi ani 180000km si i-am lasat-o unui cunoscut nu are nici un fel de probleme nici in ziua de azi la peste 200000km, cu gpl am in 6 luni 45000km fara probleme majore si fara sa dau bani, motorul este mai sofisticat oarecum si se deregleaza mai des si inca alte probleme specifice gpl-ului
Comment
Comment