Dacia Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gogu speologu
    replied
    ce stiti se poate reseta calculatorul gpl sa indice consumul normal?

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    sigur va fi ,atat timp cat porneste doar pe benzina de fiecare data mai ales dimineata sau prima data din ziua respectiva ,sunt durabile ,la tine s-a stricat ca ai pornit pe gpl tot timplu ca altfel mai mergea dar la asta numai in situatii extreme poti porni pe gpl

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Originally posted by cata_fantezie
    credeti ca or sa faca figuri dupa un an instalatiile astea de gaz pentru ca nu prea stiu la astea secventiale !! cele clasice dupa un an maxim incep si fac figuri la pornire.........si multe altele....si asta o spun din experienta !! am ceva kilometri pe masini cu gaz !! ;)
    Am avut 1300 cu inst gpl . A mers 2 ani la mine si in afara de supapa de pe vaporizator care s-a stricat in garantie si au spus ca nu au ce sa ii faca si au scos-o , nu am avut alte probleme . 2 ani a mers numai pe gpl - vara si iarna . Am pornit dimineata la -20 grade pe gpl la sfert , tot secretul era sa nu o opresti pina nu se incalzeste, caci nu mai pornea nici pe benzina nici pe gpl . Cu instalatiile astea de pe Logan sper sa nu existe probleme . Am 5000 km cu masina si nu am avut probleme. Ramane sa vedem fiabilitatea in timp !!!

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Originally posted by quintrixman
    mai nici eu nu am auzit sa faca figuri dupa un an astea scventiale...
    eu am instalatia pusa la 3X.000 km si acum am aproape 60.000, deci o am de un an si ceva, nu a facut nicio figura...
    de pornit porneste pe benzina, apoi cand apa atinge 30 grade si depaseste 1.600 rpm trece automat pe gaz...
    acum ca s-a racit vremea trece mai greu pe gaz...desi apa atinge destul de repede 30 grade...
    oare de ce ?
    da si eu am observat asta ,chiar azi am pus diagnoza pe ea si mi-e imi trece la 55 grade pe vremea asta desi este setata la 35grade la mine dar nu ma deranjeaza mai bine sa treaca si sa-si faca amestecul cum trebuie

    Leave a comment:


  • quintrixman
    replied
    cred ca da...habar nu am...
    oricum...eu sunt multumit de ea...si isi face toti banii dupa parerea mea

    e adevarat aici...daca raman fara benzina,cred ca nu as putea sa o pornesc pe gaz...
    dar o sa incerc odata...vara, ca acum imi ingheata mainile )
    la carburatie e altceva.

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Clar ca e temperatura din vaporizator, n-are nici o treaba lichidul de racire cu GPL-ul.

    Leave a comment:


  • zaqwsxcderfvbgtyhn
    replied
    vezi, asta e partea nasoala la astea cu injectie si calculator de bord si sonda lambda... nu ai control, poti doar sa selectezi niste parametri din o lista predefinita.

    eu aveam pe o dacia cu carburatie si acolo controlam eu cum voiam. am ramas o data fara benzina iarna si am pornit-o direct pe GPL ... la -5 grade. mai mult ca sigur ca in momentul ala nu imi intra decat lichid in carburator, dar a mers

    bineinteles, a fost singura data. dupa aceea am avut grija sa nu se mai intample asa ceva niciodata.

    acum, venind vorba de parametri tai, s-ar putea ca temperatura de 30 de grade de care zici tu sa fie cea din vaporizator si nu cea din lichidul de racire.

    Leave a comment:


  • quintrixman
    replied
    cand am montat instalatia, m-a intrebat nenea ala...ce parametri vrei sa stabilim ?
    si mi-a insirat el mai multe pe acolo...dar m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa stabilesc parametri scazuti, sa treaca mai repede pe gaz...
    respectiv apa la 30 grade si peste 1.600 rpm...

    de trecut pe gaz nu o trec eu...trece automat cand atinge parametrii de sus.
    butonul de care zici tu, la mine e numai pentru a opri alimentarea cu gaz, sa ramai la cea pe benzina...asta daca vrei.

    Leave a comment:


  • zaqwsxcderfvbgtyhn
    replied
    pentru ca motorul sa functioneze bine pe gpl, combustibilul trebuie sa fie gaz in momentul admisiei. aceastra transformare se face prin trecerea de la o temperatura scazuta (cea din rezervor) la una ridicata (la motor). aceastra transformare se face de catre vaporizator care este si el alimentat de apa din sistemul de racire.

    in perioada calda, vaporizatorul pleaca de la o anumita temperatura sa zicem 20 grade - desi poate e exagerat - 20 grade plus temperatura apei de 30 grade ajungi la un scor final de 50 grade.

    in perioada rece, punctul de plecare este mult mai scazut si diferenta trebuie compensata prin altceva. singura modalitate este temperatura apei de racire. de accea depasesti limita de 30 de grade.

    totusi, cum ai determinat ca este vorba de 30 de grade? ai montat termometru suplimentar? din cate am observat eu - desi nu am vazut nici un logan gpl ni functiune - nu are decat un simplu buton pentru trecere de pe una pe alta.
    Last edited by zaqwsxcderfvbgtyhn; 11 November 2007, 10:20.

    Leave a comment:


  • quintrixman
    replied
    mai nici eu nu am auzit sa faca figuri dupa un an astea scventiale...
    eu am instalatia pusa la 3X.000 km si acum am aproape 60.000, deci o am de un an si ceva, nu a facut nicio figura...
    de pornit porneste pe benzina, apoi cand apa atinge 30 grade si depaseste 1.600 rpm trece automat pe gaz...
    acum ca s-a racit vremea trece mai greu pe gaz...desi apa atinge destul de repede 30 grade...
    oare de ce ?

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    eu sper sa nu faca dar sincer nici nu am auzit de asa ceva

    Leave a comment:


  • cata_fantezie
    replied
    credeti ca or sa faca figuri dupa un an instalatiile astea de gaz pentru ca nu prea stiu la astea secventiale !! cele clasice dupa un an maxim incep si fac figuri la pornire.........si multe altele....si asta o spun din experienta !! am ceva kilometri pe masini cu gaz !! ;)

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    se merita la orice masina ,am auzit ca astea secventiale au fost puse si pe masini de putere cu 8 cilindrii deci se merita
    consumul este aproximativ
    in oras 10 -12 %
    afara un 9-10 %

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Se merita o inst gpl mai ales pe 1.6MPI . Daca are cineva , sa spuna ce consum de gpl are in localitate si in afara !!!

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    Originally posted by laurd
    cand ati montat gpl-ul, masina mai era in garantie? merita sa pierzi garantia Dacia ?
    categoric ca merita sa o piezi dar daca mai ai cam vreo 6 luni sa zic pt ca si cu garantie tot aia este ,bataia de joc si umilinta celor din service nu merita
    instalatia daca este pusa bine merita toti banii ,eu ti-o spun cu mana pe inima ca nu se compara la bani fata de benzina

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google