Dacia Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BRUTUSANF
    replied
    acum lasa-l sa spuna ce trebuie ,a inceput sa zica de asta ce sa-i fac

    Leave a comment:


  • dogy_10
    replied
    vedeti ca sunteti off topic

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    chiar te rog

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Este in partea dreapta a masinii deasupra la cureaua de la alternator .
    In poza se vede o portiune din curea !
    Incerc sa fac o poza mai clara .

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    of nu prea se vede bine
    incearca sa faci de la departare una sa vedem exact locul si pe urma detaliu acolo unde este pata

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Poze pata de ulei

    Multumesc pentru informatii !!!
    Sper sa se vada ceva ; poza este facuta cu un tel. mobil .

    Motor 1.4 MPI ---- la 3000 km efectuati .
    Attached Files
    Last edited by givali; 25 September 2007, 20:11.

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    Pai ai 2 variante: sa le hostezi pe www.imageshack.us, si copiezi linkul unde scrie "thumbnail for forums", ori direct pe forum, din fereastra unde scrii mesajul, dai (mai jos putin de locul unde scrii mesajul) "Manage Attachements" si dai "Browse" si incarci cate o poza in fiecare camp. La sfarsit dai "Upload".

    Leave a comment:


  • gxg
    replied
    Dai pe "post reply", apoi "manage attachaments". vezi sa nu fie prea mari pozele

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Poze


    Cum sa pun imagini ?????? Sunt incepator !!!!!!!

    Leave a comment:


  • SoNyKeL
    replied
    Originally posted by crististreulea
    poze, nu te credem . brutus are dreptate,e posibil sa fie si de la servo directie.
    orice ar fi, directia service!
    sau mai sti ca pele ce o bagat ulei in motor n-a scapat pe jos 2-3 stropi?
    eu am ridicat capota la golan dupa 9.000km
    si de ce ai deschiso??? sa bagi cipu???

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    ar fi perfect sa ne faci niste poze sa vedem si noi ,sa stim la ce sa ne asteptam

    Leave a comment:


  • givali
    replied
    Pata de ulei este in partea dreapta a motorului , deasupra la cureaua de la alternator pe un capac de plastic de pe blocul motor. NU cred ca are legatura cu rez. de ulei de la servodirectie . Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la distributie . Nu curge mult dar este o pata ceea ce ma deranjaza la ideea ca este o masina noua la 3000 km . O sa merg la un service sa vad care este problema si o sa va spun si voua ; cat despre poze incerc sa fac rost de un aparat digital.
    Treaba cu ridicatul capota dupa 9000 km nu sunt de acord pentru ca poti avea ceva probleme pe care sa le vezi cand este prea tarziu . TOTUSI ESTE TOT O DACIE fabricata de romani !!!!!

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    nu , sigur de acolo trebuie sa fie ,sa te uiti cu atentie sau sa verifici in rezervorul de ulei servodirectie si vezi daca a scazut trebuie sa ai o liniuta din fabrica glbena pe care o pun ei

    Leave a comment:


  • crististreulea
    replied
    Originally posted by givali
    ...deasupra la cureaua de la alternator este o carcasa din plastic care este umeda de ulei ...
    poze, nu te credem . brutus are dreptate,e posibil sa fie si de la servo directie.
    orice ar fi, directia service!
    sau mai sti ca pele ce o bagat ulei in motor n-a scapat pe jos 2-3 stropi?
    eu am ridicat capota la golan dupa 9.000km

    Leave a comment:


  • BRUTUSANF
    replied
    s-ar putea sa fie de la pompa de servodirectie

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google