Dacia Logan GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by givali
    Nu am gasit niciunde pe loganclub o tema despre probleme la frane !!!!
    Ma puteti ajuta ????
    nu prea este bine aici ca esti off topic
    dar deschide un thread daca nu este si pune acolo intrebarea
    sau ma poti contacta pe mess si vb daca ai ceva de lamurit dar nu aici ca este numai pt gpl
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • Originally posted by BRUTUSANF
      salut si felicitari pt masina care merge in conditii normale ,asa si trebuie
      spune-mi si mie cat te-a costat la RAR cu tot ce ai dat ,ca bani ?
      detaliaza
      am platit omologarea doar nu am factura la mine sa iti spun exact pt ce si cat am dat, dar am platit total in jur la 100ron o sa iti spun cand ajung acasadetali exacte defapt o sa iti spun toit ce scrie pe factura

      Comment


      • Originally posted by melkus
        am platit omologarea doar nu am factura la mine sa iti spun exact pt ce si cat am dat, dar am platit total in jur la 100ron o sa iti spun cand ajung acasadetali exacte defapt o sa iti spun toit ce scrie pe factura
        ok mersi astept raspunsul tau
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • cand ati montat gpl-ul, masina mai era in garantie? merita sa pierzi garantia Dacia ?
          Dacia Logan ABS+, 1.6MPI

          Comment


          • Originally posted by laurd
            cand ati montat gpl-ul, masina mai era in garantie? merita sa pierzi garantia Dacia ?
            categoric ca merita sa o piezi dar daca mai ai cam vreo 6 luni sa zic pt ca si cu garantie tot aia este ,bataia de joc si umilinta celor din service nu merita
            instalatia daca este pusa bine merita toti banii ,eu ti-o spun cu mana pe inima ca nu se compara la bani fata de benzina
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • Se merita o inst gpl mai ales pe 1.6MPI . Daca are cineva , sa spuna ce consum de gpl are in localitate si in afara !!!

              Comment


              • se merita la orice masina ,am auzit ca astea secventiale au fost puse si pe masini de putere cu 8 cilindrii deci se merita
                consumul este aproximativ
                in oras 10 -12 %
                afara un 9-10 %
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • credeti ca or sa faca figuri dupa un an instalatiile astea de gaz pentru ca nu prea stiu la astea secventiale !! cele clasice dupa un an maxim incep si fac figuri la pornire.........si multe altele....si asta o spun din experienta !! am ceva kilometri pe masini cu gaz !! ;)

                  Comment


                  • eu sper sa nu faca dar sincer nici nu am auzit de asa ceva
                    "cromul este placerea mea"
                    "cui nu-i place , valea"

                    Comment


                    • mai nici eu nu am auzit sa faca figuri dupa un an astea scventiale...
                      eu am instalatia pusa la 3X.000 km si acum am aproape 60.000, deci o am de un an si ceva, nu a facut nicio figura...
                      de pornit porneste pe benzina, apoi cand apa atinge 30 grade si depaseste 1.600 rpm trece automat pe gaz...
                      acum ca s-a racit vremea trece mai greu pe gaz...desi apa atinge destul de repede 30 grade...
                      oare de ce ?

                      Comment


                      • pentru ca motorul sa functioneze bine pe gpl, combustibilul trebuie sa fie gaz in momentul admisiei. aceastra transformare se face prin trecerea de la o temperatura scazuta (cea din rezervor) la una ridicata (la motor). aceastra transformare se face de catre vaporizator care este si el alimentat de apa din sistemul de racire.

                        in perioada calda, vaporizatorul pleaca de la o anumita temperatura sa zicem 20 grade - desi poate e exagerat - 20 grade plus temperatura apei de 30 grade ajungi la un scor final de 50 grade.

                        in perioada rece, punctul de plecare este mult mai scazut si diferenta trebuie compensata prin altceva. singura modalitate este temperatura apei de racire. de accea depasesti limita de 30 de grade.

                        totusi, cum ai determinat ca este vorba de 30 de grade? ai montat termometru suplimentar? din cate am observat eu - desi nu am vazut nici un logan gpl ni functiune - nu are decat un simplu buton pentru trecere de pe una pe alta.
                        Last edited by zaqwsxcderfvbgtyhn; 11 November 2007, 10:20.

                        Comment


                        • cand am montat instalatia, m-a intrebat nenea ala...ce parametri vrei sa stabilim ?
                          si mi-a insirat el mai multe pe acolo...dar m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa stabilesc parametri scazuti, sa treaca mai repede pe gaz...
                          respectiv apa la 30 grade si peste 1.600 rpm...

                          de trecut pe gaz nu o trec eu...trece automat cand atinge parametrii de sus.
                          butonul de care zici tu, la mine e numai pentru a opri alimentarea cu gaz, sa ramai la cea pe benzina...asta daca vrei.

                          Comment


                          • vezi, asta e partea nasoala la astea cu injectie si calculator de bord si sonda lambda... nu ai control, poti doar sa selectezi niste parametri din o lista predefinita.

                            eu aveam pe o dacia cu carburatie si acolo controlam eu cum voiam. am ramas o data fara benzina iarna si am pornit-o direct pe GPL ... la -5 grade. mai mult ca sigur ca in momentul ala nu imi intra decat lichid in carburator, dar a mers

                            bineinteles, a fost singura data. dupa aceea am avut grija sa nu se mai intample asa ceva niciodata.

                            acum, venind vorba de parametri tai, s-ar putea ca temperatura de 30 de grade de care zici tu sa fie cea din vaporizator si nu cea din lichidul de racire.

                            Comment


                            • Clar ca e temperatura din vaporizator, n-are nici o treaba lichidul de racire cu GPL-ul.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • cred ca da...habar nu am...
                                oricum...eu sunt multumit de ea...si isi face toti banii dupa parerea mea

                                e adevarat aici...daca raman fara benzina,cred ca nu as putea sa o pornesc pe gaz...
                                dar o sa incerc odata...vara, ca acum imi ingheata mainile )
                                la carburatie e altceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google