corect deci acum te-ai convins ca este aceeasi putere normal ,de asta are ecu separat si injectoare de gaz separat ca sa nu intre in conflict cu cele de benzina si sa de-a rateuri sau sa piarda din putere
Dacia Logan GPL
Collapse
X
-
Daca esti putin mai atent se aude si electrovalva cand declansaza si trece pe gpl iar in acel moment apare o scurta intrerupere a motorului . De alimentat nu mai folosesc Crimbo gaz ca aia baga aer comprimat la pret de gpl ( pe vechea dacia 1300 ajunsesem la un consum de 15 l la 100 km - ceeace in mod normal aveam 10 l la suta ) . Este adevarat 8 l la suta dar nu in Bucuresti !!!! Acolo NU se poate folosi automobilul ca nu ai pe unde sa mergi !!!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by givaliDaca esti putin mai atent se aude si electrovalva cand declansaza si trece pe gpl iar in acel moment apare o scurta intrerupere a motorului . De alimentat nu mai folosesc Crimbo gaz ca aia baga aer comprimat la pret de gpl ( pe vechea dacia 1300 ajunsesem la un consum de 15 l la 100 km - ceeace in mod normal aveam 10 l la suta ) . Este adevarat 8 l la suta dar nu in Bucuresti !!!! Acolo NU se poate folosi automobilul ca nu ai pe unde sa mergi !!!!!!!!!!
ce intrebare am eu te rog sa-mi spui mie cat si cei care nu stiu despre instalatie cum iti trage masina ,este vreo diferenta?"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Nu este nicio diferenta - sau cel putin asa mi se pare mie .
Daca ai computer de bord si mergi pe gpl poti sa imi spui ce reprezinta valoarea care este afisata la consumul mediu ???? Sa fie oare consumul de gpl sau cel de benzina , sau cumulat benzina + gpl , avand in vedere ca porneste pe benzina ??
Comment
-
Originally posted by givaliNu este nicio diferenta - sau cel putin asa mi se pare mie .
Daca ai computer de bord si mergi pe gpl poti sa imi spui ce reprezinta valoarea care este afisata la consumul mediu ???? Sa fie oare consumul de gpl sau cel de benzina , sau cumulat benzina + gpl , avand in vedere ca porneste pe benzina ??"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Pentru cei ce utilizeaza carburant gpl : alimentati de la statiile care pompeaza direct gpl din rezervorul mare si NU folosesc pompa ce pompeaza aer in rezervorul mare si acesta ( aerul ) impinge gpl-ul din rezervor in buteria automobilului caci asa veti plati aer comprimat la pret de gpl !!!!!
Comment
-
Originally posted by givaliPentru cei ce utilizeaza carburant gpl : alimentati de la statiile care pompeaza direct gpl din rezervorul mare si NU folosesc pompa ce pompeaza aer in rezervorul mare si acesta ( aerul ) impinge gpl-ul din rezervor in buteria automobilului caci asa veti plati aer comprimat la pret de gpl !!!!!
ai o idee sau care sunt firmele ?"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Pentru cei cu GPL, ar fi interesant sa vedeti in meniul de diagnosticare daca arata bine numarul de litri din rezervorul de GPL.
Comment
-
pai nu ti-am zis ca eu am verificat
am bagat de 30 dar mi-e mi s-a terminat la 28 litrii ,deci probabil ca ala mi-a bagat mai putin si cu 28 l am mers vreo 285km si aveam consumul mediu il aveam 10.2 deci cred ca arata bine"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Oricum are o eroare de 2-3L la GPL, nu arata exact.
Comment
-
Originally posted by BRUTUSANFpai si de unde ne dam seama care or fi alea
ai o idee sau care sunt firmele ?
Instalatiile care imping gpl-ul in rezervorul masinii cu ajutorul aerului comprimat , au in partea de sus o conducta ce vine de la o pompa si inpartea de jos o alta conducta prin care iese gpl-ul .
Despre firme chiar nu stiu care sunt.
Comment
Comment