Misfire Catalizator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ma bate gandu sa-i fac un plin de benzina si sa-i pun un aditiv de curatare injectoare ... A mai pus cineva aditiv ? Are vreun efect ?
    Va dati seama in cat timp consum benzina aceea ? Se invecheste in rezervor... dup cum am citit in alte posturi
    MPP cred ca functioneaza ok ca nu-mi face figuri decat la plecarea de pe loc cand vreau sa demarez mai tare - are o scadere de putere ca si cand nu ar avea suficienta benzina - dupa aceea totul reinta in normal si cand trece pe gpl zici ca-i dai NOS. Daca trec pe benzina in mers totu-i normal accelereaza liniar fara acel 'delay' in alimentare.
    Nu sunt mecanic auto si nu stiu cum functioneaza sistemul dar parca electrovalva care face comutarea gpl - benzina nu-si face treaba cum ar trebui . Este posibil ca electrovalva la oprire sa ramana pe gpl si la pornire sa nu treaca complet pe benzina si sa-i dea benzina putina amestecata cu gpl rece -asta daca gpl trece de filtu gpl faza gazoasa?
    Stie cineva cum functioneaza aceasta electrovalva ?
    MULTUMESC !

    Comment


    • #32
      Eu am folosit cu succes inj cleaner de la 2+2 .
      Intradevar scade cifra octanica la benzina in timp.
      Electrovalvele percuteaza on off nu au pozitie intermediara etc...e ori pe gaz ori benzina.
      Singurele de vina a consumului mixt sint injectoarele...
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • #33
        Am pus vreo 15 litri de alto 101 de la rompetrol si am mers numai pe benzina si nu s-a schimbat nimic ... face la fel nu are aceeasi putere pe benzina ca pe gpl.
        Dupa faza cu benzina i-am pus un curatitor de injectoare de la lukoil care se pune in rezervorul gol - cand se aprinde becul deci mai sunt aproximativ 5-7 litri - si se lasa motorul sa functioneze 10 minute si nu am obtinut nimic...
        Suspectez vreun injector belit care nu mai pulverizeaza benzina cum trebuie si se 'pisa'
        Voi ce ziceti ?

        Comment


        • #34
          trebuie resetati adaptivii cu CLIPul,se dau peste cap din cauza GPLului.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            Peste putin timp ma duc la revizie, chiar daca nu mai sunt in garantie, si cu aceasta ocazie as vrea sa stiu ce sa le cer mecanicilor... Fii mai explicit Cristi, ce inseamna CLIP?
            Te rog sa ma luminezi. Multumesc!

            Comment


            • #36
              testerul din reprezentanta.Stiu ei ce inseamna reinitializare adaptivi/programari...sau comanda RZ008
              I
              n principiu GPLul deregleaza ECU benzina, de multe ori din cauza injectoarelor de GPL care nu mai functioneaza corespunzator,deci daca dupa ce ai reinitializat merge bine, iar dupa 3-4 sapt reapare problema, e posibil sa fie din injectoarele de GPL.
              Last edited by Cristi_Xp; 7 April 2012, 16:22.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                Din ceea ce mi-ai scris deduc faptul ca este posibil sa am o problema cu injectoarele GPL care zapacesc ecu. Nasol moment mai ales ca am citit pe aici pe undeva ca sunt destul de scumpe...se mai poate face ceva cu ele ( curata ) sau trebuiesc inlocuite ? Mi se pare jacmaneala sa te lase la 78k km chiar daca ai facut reviziile si ai pus filtrele pe care le recomanda. Daca incep sa schimb piese de acum nu mai este nici o shmecherie sa-ti pui gpl din fabrica... mai bine-mi luam diesel cu aceeasi bani, ca la consum cost pe suta de km sunt similare.

                Comment


                • #38
                  Vezi ca se gaseste (greu) un spray cu injector cleaner pt GPL de la Arexons...se baga in butelia goala...
                  Daca ai injectoare LAndi de fabrica e cam naspa... mai bine pui o rampa Valtek decit sa schimbi cite un injector...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ionut_dragut View Post
                    Peste putin timp ma duc la revizie, chiar daca nu mai sunt in garantie, si cu aceasta ocazie as vrea sa stiu ce sa le cer mecanicilor...
                    Si pe mine ma supara golanul. Care a fost problema pana la urma?

                    Comment


                    • #40
                      Daca ai probleme de pornire, sau de demaraj pe benzina, incearca sa mergi citeva zile NUMAI pe benzina si vezi ce rezolvi...
                      Daca merge la fel de prost, injectoare infundate sau mai rau supapa regulatoare de presiune de pe corpul pompei dusa...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionut_dragut View Post
                        Din ceea ce mi-ai scris deduc faptul ca este posibil sa am o problema cu injectoarele GPL care zapacesc ecu. Nasol moment mai ales ca am citit pe aici pe undeva ca sunt destul de scumpe...se mai poate face ceva cu ele ( curata ) sau trebuiesc inlocuite ? Mi se pare jacmaneala sa te lase la 78k km chiar daca ai facut reviziile si ai pus filtrele pe care le recomanda. Daca incep sa schimb piese de acum nu mai este nici o shmecherie sa-ti pui gpl din fabrica... mai bine-mi luam diesel cu aceeasi bani, ca la consum cost pe suta de km sunt similare.
                        Poti schimba injectoarele landi renzo originale cu veltek (200 lei toate cele 4 injectoare) printr-o adaptare la priza....Pe mine m-au lasat la 85.000k cele originale.

                        Am facut o revizie generala a gpl la Radu la Pitesti am montat injectoare Veltek si-a mers perfect pana saptamana trecuta cand am alimentat gpl de la o statie de pe E85 ...Dupa alimentare a mers perfect si parca o luase razna...tragea si fugea de credeam ca am BMW nu Logan.....in fine...am ajuns acasa si dimineta a pornit pe benzina fara probleme ...cand sa treaca pe gpl au inceput sa sune avertizarile si nu a mai trecut pe gpl...functioneaza doar pe benzina.....

                        Acum trebuie sa ajung la Radu sa vad ce poate face si de unde i se trage avaria !
                        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                        Comment


                        • #42
                          Salut,
                          Am avut si eu problema asta cu loganul meu pe GPL. Problema a fost ca nu reusea mai nimeni sa vada ce se intampla de fapt.
                          A inceput sa dea rateuri, sa imi aprinda martorul in bord si sa traga mai mult sa moara decat sa simti ceva.
                          Dupa mai multe teste/verificari facute acasa ( am citit pe forum, am mai intrebat) am inceput sa iau la mana instalatia de alimentare atat pe GPL cat si benzina.
                          Am curatat acasa injectoarele de benzina, le-am montat am testat si am avut un rezultat bun. Se misca mai bine. Intre timp am tot urmarit ce se intampla in bord si cu motorul pe benzina/GPL.
                          Curatat senzorul de la volanta, filtru de aer nou, bujii noi, ulei nou, filtru ulei, filtre GPL noi.
                          Din ce in ce mai bine.
                          Benzina am pus numai de 95. Am pus si o sticla de aditiv conform specificatiilor de pe ea.
                          Dupa ce am facut toate astea masina era ceva mai vioaie. La scurt timp am constatat ca de fapt problema provenea de la instalatia de GPL.
                          Mergea destul de bine la relatiu si nu prea se sesiza faptul ca unul din injectoarele de gaz incepuse sa faca probleme. Cum treceam de 4000 simteam ca imi da motorul un plus de putere ( bineinteles in treapta 2,3, maxim 4).
                          In continuare pe bord aparea eroarea, pe DDT2000 eroare.
                          Neavand banii necesari sa repar instalatia GPL la momentul respectiv am mers doar pe benzina de 95.
                          Dupa 1-2 luni de mers pe benzina rezultatele au fost cam asa:
                          Consum mediu ~8.5 -> ~7
                          Porneste la sfert ( cand avea probleme cu GPL-ul cateodata pornea foarte greu)
                          Injectoarele de benzina s-au curatat de tot
                          Trage foarte bine acum

                          In sfarsit cam dupa 2 luni am inlocuit injectoarele landi renzo cu altele (nu stiu ce anume ca nu am fost eu ) si toate componentele aferente (fitinguri, filtre, furtunase). Pot spune ca sunt niste injectoare destul de ieftine dar nu mai stiu pretul. Aproximez ca in jur de 30-40 ron/injector.
                          Dupa asta masina a mers foarte frumos si pe GPL si pe benzina.
                          Toate filtrele le schimb la timp, merg si pe benzina cand si cand, o mai si turez pana la 5000-5500 cam odata la 1-2 luni pe o distanta de 20-30 de km.
                          Poate am facut ceva ce nu trebuia sau nu este recomandat dar masina inca merge bine. Si pot spune ca am facut cam 50.000 de cand s-au schimbat injectoarele de gaz si si-a revenit. Mai am si acum injectoarele landi renzo pe undeva prin garaj intr-o cutie.
                          Eu unul sunt multumit de masina. Isi face treaba foarte bine.
                          Apropo, ca sa schimb injectoarele de GPL tot cu unele Landi Renzo ma costa 500 ron/buc si mecanicii de la reprezentanta au spus ca trebuiau toate schimbate. Plus ca ziceau ca si injectoarele de benzina sunt pe duca...
                          Acum poate am fost eu ghinionist si am gasit niste macanici care incercau sa imi tot bage pe gat una si alta.
                          Sper ca acei colegi care au astfel de probleme sa fie ajutati de ce am scris eu mai sus.
                          Imi cer scuze pentru eventualele greseli de ortografie si pentru indicatii care nu sunt tocmai corecte din punct de vedere tehnic pentru masina. Eu asta am facut la masina si e ok. Sper sa va ajute si pe voi.

                          Comment


                          • #43
                            PT CEI CU INSTALATIE LANDI RENZO DE FABRICA !!!!
                            NU INLOCUITI INJECTOARELE ORIGINALE MED CU RAMPA VALTEK!!!
                            In ultima vreme au aparut cel putin 4 cazuri, toti dupa ~1an de la schimbare (taxiuri majoritatea deci peste 100.000km) , cu calculatoarele GPL pocnite...
                            Injectoarele originale se pot gasi si la preturi ceva mai modice ~1000RON setul, nu la 500 bucata...
                            Pe motoarele de 1.4 se pot pune si injectoarele MED de la 1.6 cu calibrare noua...
                            Acum va puteti face socoteala daca mai tineti masina ~80-100.000km sau nu...poate mai mult poate mai putin...in regim de taxi se pare ca asta e durata pina crapa...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by moog View Post
                              PT CEI CU INSTALATIE LANDI RENZO DE FABRICA !!!!
                              NU INLOCUITI INJECTOARELE ORIGINALE MED CU RAMPA VALTEK!!!
                              In ultima vreme au aparut cel putin 4 cazuri, toti dupa ~1an de la schimbare (taxiuri majoritatea deci peste 100.000km) , cu calculatoare pocnite
                              Care este legatura de cauzalitate intre injectoarele veltek si calculatorul gpl pocnit ? Rampa veltek are 1 sau 2 omi la fel ca si injectoarele landi renzo!
                              "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                              Comment


                              • #45
                                Se pare ca totusi e o mica diferenta de dinamica a injectoarelor...inclusiv cred ca de curent maxim utilizat la comanda etc...
                                Dupa cite stiu MED-urile percuteaza mult mai repede...banui ca timpii de deschidere , in care curentul e maxim e mai mare decit normal si in timp duce la suprasolicitare...
                                Se pare ca calculatorul nu a fost proiectat in stil "rusesc" sa reziste la orice...
                                Dupa al 2lea caz deja se punea un semn de intrebare, dar s-a mers pe coincidenta...dar la al 3 lea nu mai putea fi vorba de asa ceva...
                                Dupa cite stiu a aparut si cazul nr 4...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google