Function : Injection - Name : SIRIUS32 - EMS3132 - Soft RE1
Part Number Diag. Version Supplier Hardware Soft Version Calibration Features Ident Format
8200488275 $15 001 8200326380 00E1 F000 8E04 E0FF00 00
Approval
8200369560
VIN CRC Check
UU1LSDAEH38282590 AAC7 OK
Other device : OBD : Misfire Catalyseur
Panne mémorisée OBD misfire catalyseur 1 Panne
problema e cat se poate de simpla. un logan 1.4 MPI cu GPL montat ulterior care prezinta urmatoarele simptome atat pe GPL cat si pe benzina:
rateuri oribile in filtru de aer cand pedala de acceleratie e apasata brusc;
putere scazuta a motorului.
consumul nu l-am verificat inca dar nici nu mi-a atras atentia in vre-un fel.
subliniez faptul ca martorul OBD sta stins.
am verificat:
joc culbutori, bujii, fise bujii, bobina inductie ( schimbata temporar ), actuator ralanti ( schimbat temporar), am demontat galeria de evacuare ( in ideea unui catalizator infundat), presiune carburant, instalatie de recuperare vapori carburant.
in nici una din situatii simptomul nu a disparut.
astept pareri si rog cu respect necunoscatorii sa se abtina la tot felul de comentarii doar de dragul ratingului.
intre timp mai caut documentatie si daca gasesc solutia promit ca va anunt!
Part Number Diag. Version Supplier Hardware Soft Version Calibration Features Ident Format
8200488275 $15 001 8200326380 00E1 F000 8E04 E0FF00 00
Approval
8200369560
VIN CRC Check
UU1LSDAEH38282590 AAC7 OK
Other device : OBD : Misfire Catalyseur
Panne mémorisée OBD misfire catalyseur 1 Panne
problema e cat se poate de simpla. un logan 1.4 MPI cu GPL montat ulterior care prezinta urmatoarele simptome atat pe GPL cat si pe benzina:
rateuri oribile in filtru de aer cand pedala de acceleratie e apasata brusc;
putere scazuta a motorului.
consumul nu l-am verificat inca dar nici nu mi-a atras atentia in vre-un fel.
subliniez faptul ca martorul OBD sta stins.
am verificat:
joc culbutori, bujii, fise bujii, bobina inductie ( schimbata temporar ), actuator ralanti ( schimbat temporar), am demontat galeria de evacuare ( in ideea unui catalizator infundat), presiune carburant, instalatie de recuperare vapori carburant.
in nici una din situatii simptomul nu a disparut.
astept pareri si rog cu respect necunoscatorii sa se abtina la tot felul de comentarii doar de dragul ratingului.
intre timp mai caut documentatie si daca gasesc solutia promit ca va anunt!
Comment