Ce intelegi prin electrovalva si ce intelegi prin injector ?
Electrovalva pe scurt e o vana inchis/deschis actionata electromagnetic.
Asa ceva ai pe butelie in cadrul multivalvei , sau in fata independenta sau la unele fac parte din vaporizator. Astea au 2 pozitii : deschis/inchis si atit... Se deschid cind comuti pe GPL si se inchid cind opresti , comuti pe benzina, sau in caz de accident...
Se pare ca e o confuzie in capul unora...
Injectoarele GPL pot fi independente sau grupate cite 2-3-4 asa numitele "rail" sau "rampe"...
Si in linkul de mai sus vezi asta...
La fel sint si la BRC, Prins, Matrix, Valtek, Magic Jet etc...
Majoritatea covirsitoare a producatorilor au ambele variante...
Independentele sint indispensabile la motorizari mari, unde distanta intre cilindri e foarte mare si furtunele de legatura ar depasi lungimea maxima recomandata de 150mm...
La motorizarile mici se pot pune si rampe, si cu asta mai scazi costurile...
Pe site-ul BRC nu se spune nimic de asa zisele electrovalve...intradevar povestea doamnei de la Vernesti contine si termenul asta...dar referindu-se la varianta BRC cu electrovalve ...
Si nici nu am vazut asa ceva in ultimii 3-4 ani...
Tiptil, vrei sa spui ca au sectiune variabila ? Cum realizeaza chestia asta ? Cu motor pas-cu pas ?? Ce rost ar avea? Nici injectoarele pt benzina/motorina nu fac chestia asta...
Diferentele se fac la timpii foarte scurti de actionare, stabilitate in functionare, fiabilitate...
Iar apropo de cei 500.000km garantati...inseamna ca sint mai tari decit cele de la Prins care le garanteaza 240.000km...
Electrovalva pe scurt e o vana inchis/deschis actionata electromagnetic.
Asa ceva ai pe butelie in cadrul multivalvei , sau in fata independenta sau la unele fac parte din vaporizator. Astea au 2 pozitii : deschis/inchis si atit... Se deschid cind comuti pe GPL si se inchid cind opresti , comuti pe benzina, sau in caz de accident...
Se pare ca e o confuzie in capul unora...
Injectoarele GPL pot fi independente sau grupate cite 2-3-4 asa numitele "rail" sau "rampe"...
Si in linkul de mai sus vezi asta...
La fel sint si la BRC, Prins, Matrix, Valtek, Magic Jet etc...
Majoritatea covirsitoare a producatorilor au ambele variante...
Independentele sint indispensabile la motorizari mari, unde distanta intre cilindri e foarte mare si furtunele de legatura ar depasi lungimea maxima recomandata de 150mm...
La motorizarile mici se pot pune si rampe, si cu asta mai scazi costurile...
Pe site-ul BRC nu se spune nimic de asa zisele electrovalve...intradevar povestea doamnei de la Vernesti contine si termenul asta...dar referindu-se la varianta BRC cu electrovalve ...
Si nici nu am vazut asa ceva in ultimii 3-4 ani...
Tiptil, vrei sa spui ca au sectiune variabila ? Cum realizeaza chestia asta ? Cu motor pas-cu pas ?? Ce rost ar avea? Nici injectoarele pt benzina/motorina nu fac chestia asta...
Diferentele se fac la timpii foarte scurti de actionare, stabilitate in functionare, fiabilitate...
Iar apropo de cei 500.000km garantati...inseamna ca sint mai tari decit cele de la Prins care le garanteaza 240.000km...
Comment