Filtre Gaz La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce intelegi prin electrovalva si ce intelegi prin injector ?
    Electrovalva pe scurt e o vana inchis/deschis actionata electromagnetic.
    Asa ceva ai pe butelie in cadrul multivalvei , sau in fata independenta sau la unele fac parte din vaporizator. Astea au 2 pozitii : deschis/inchis si atit... Se deschid cind comuti pe GPL si se inchid cind opresti , comuti pe benzina, sau in caz de accident...

    Se pare ca e o confuzie in capul unora...
    Injectoarele GPL pot fi independente sau grupate cite 2-3-4 asa numitele "rail" sau "rampe"...
    Si in linkul de mai sus vezi asta...
    La fel sint si la BRC, Prins, Matrix, Valtek, Magic Jet etc...
    Majoritatea covirsitoare a producatorilor au ambele variante...
    Independentele sint indispensabile la motorizari mari, unde distanta intre cilindri e foarte mare si furtunele de legatura ar depasi lungimea maxima recomandata de 150mm...
    La motorizarile mici se pot pune si rampe, si cu asta mai scazi costurile...
    Pe site-ul BRC nu se spune nimic de asa zisele electrovalve...intradevar povestea doamnei de la Vernesti contine si termenul asta...dar referindu-se la varianta BRC cu electrovalve ...
    Si nici nu am vazut asa ceva in ultimii 3-4 ani...

    Tiptil, vrei sa spui ca au sectiune variabila ? Cum realizeaza chestia asta ? Cu motor pas-cu pas ?? Ce rost ar avea? Nici injectoarele pt benzina/motorina nu fac chestia asta...
    Diferentele se fac la timpii foarte scurti de actionare, stabilitate in functionare, fiabilitate...
    Iar apropo de cei 500.000km garantati...inseamna ca sint mai tari decit cele de la Prins care le garanteaza 240.000km...
    The VSI system is the most advanced vapour injection system on the market. It was originally developed by Prins and has now been completely redesigned to suit advanced modern engines.
    Last edited by moog; 12 June 2012, 19:17. Reason: Automerged Doublepost
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • vad ca tie iti place rau sa te furi singur pe banii tai

      daca mie mi au spus ca imi dau garantie 500.000 trecuta pe certificat ....inseamna ca nu am fetish in a intra pe forum si a ti vinde tie fabulatii

      daca aia de la Agrom mi au spus ca Tomasetto citez : mult spus injectoare, sunt niste electrovalve ... inseamna ca au o placere sadica in a si denigra marfa, culmea mintindu-si potentialii clienti.

      internetul este plin de informatii in ceea ce priveste diferentele dintre o electrovalva si un injector GPL. si culmea toate descrierile se potrivesc spuselor comercintilor de instalatii GPL.

      deci ce motiv as avea sa te cred pe tine ? zero

      Comment


      • La instalatiile de GPL e mult spus injectoare, sunt doar niste electovalve mai sensibile care pot lucra la frecvente mari (inchis -deschis de multe ori pe secunda), injectoarele ar trebui sa si pulverizeze combustibilul (vezi la diesel), dar in cazul instalatiilor gpl dupa rampa sau "injector" de obicei urmeaza un furtun care duce gazul in galeria de admisie, deci exclus sa pulverizeze ceva ca sa se poata numi injector, dar parca suna mai bine injector decat electrovalva, in plus la instalatia de gpl mai exista 2 electovalve, una pe butelie si inca una inainte de vaporizator.

        Comment


        • ma gandesc oare la 16v pe unde se da gaura in admisie

          Comment


          • Chiar in fata cum dechizi capota, dupa aparatoarea aia de aluminiu, cel putin acolo erau legate "injectoarele" la un reno laguna 1,6 16v.

            Comment


            • Miky partial ai dreptate...intradevar injectoarele moderne "atomizeaza" combustibilul...
              Dar "definitia" ta il contrazice pe Tiptil...si "injectoarele veritabile" (nu) fac acelasi lucru ca si "electrovalvele" ... nici alea nu pulverizeaza...
              Si majoritatea (daca nu toate) injectoarelor de benzina lucreaza ca o electrovalva si in plus "spray-iaza" combustibilul in particule...
              Dar avind in vedere ca, combustibilul in discutie e in stare gazoasa adica in particule mult mai mici decit benzina pulverizata de un "injector clasic" teoria ta cade...
              Gaurile teoretic se dau cit mai apropiat de injectoarele de benzina...aproape de baza galeriei de admisie, in partea interioara...
              Furtunele respective se pun cit mai scurte pina in 150mm dar conditie importanta de lungime egala...nici injectoarele individuale nu se recomanda a fi montate direct pe galeria de admisie...

              Injectoare, in stinga aveti categorii: injectoare (individuale), rampa injectoare (injector rail):
              We offer Injectors and accessories LPG . European online LPG/CNG shop. Broad offer for autogas parts. Reducers, injectors, CPUs, filters, spare parts. Afford...


              Electrovalve:
              . European online LPG/CNG shop. Broad offer for autogas parts. Reducers, injectors, CPUs, filters, spare parts. Affordable prices, quick order completion. Ch...


              Parca e cu totul altceva...

              Eu ma opresc aici...
              Deja de vreo 2 pagini sintem offtopic... poate un moderator va muta discutia pe topicul instalatiilor...continuam acolo...
              Poate aflam cum lucreaza injectoarele cu deschidere variabila de la BRC...
              Ar fi o noutate in zona injectoarelor... sint foarte curios...nu am gasit nimic despre asta pe nici un site cu specific al BRC sau nu...si nu cred ca nu s-ar fi laudat cu inventia/inovatia.
              Last edited by moog; 12 June 2012, 22:11.
              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

              Comment




              • link: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

                Comment


                • Cate filtre are o instalatie GPL ? Si la cat timp se schimba ?

                  Comment


                  • 2 si se schimba la 15 unul si la 30k ala de gazoasa...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Originally posted by moog View Post
                      2 si se schimba la 15 unul si la 30k ala de gazoasa...
                      Deci la 15K cel de lichid si la 30K cel de gazoasa ?

                      Comment


                      • Originally posted by moog View Post
                        2 si se schimba la 15 unul si la 30k ala de gazoasa...
                        M-am uitat in cartea tehnica a instalatiei Landi Renzo si scrie ca se schimba amandoua la 15.000 km !

                        Comment


                        • Salut. Unde gasesc cele 2 filtre pentru instalatie de gaz MILANO. De aici in colo le voi schimba eu. Nu mai vreau sa mai merg in service, caci m-au rupt ieri, manopera este dublu fata de pretul filtrelor.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Adrian_67 View Post
                            Salut. Unde gasesc cele 2 filtre pentru instalatie de gaz MILANO. De aici in colo le voi schimba eu. Nu mai vreau sa mai merg in service, caci m-au rupt ieri, manopera este dublu fata de pretul filtrelor.
                            Ai cautat pe GOOGLE ?

                            Comment


                            • si eu am tot un landi renzo iar in cartea de garantie scrie ca da filtrele se schimba la fiecare 15000 km iar la 60000 se schimba si garniturile de la reductor.

                              Comment


                              • Salutare, am o instalatie GPL Tomasetto Stag 4 imi poate spune si mie cineva unde se afla filtrul de stare lichida? Cel de stare gazoasa l-am identificat... Atasez o poza cu motorul si cu locurile unde cred eu ca se afla filtrele. Cu sageata albastra am indicat zona unde se afla filtrul de stare gazoasa, este metalic ca un filtru de benzina, amplasat pe un furtun care cred ca duce la injectoare. Cu rosu am indicat spre vaporizator, locul unde cred ca se afla filtrul de stare lichida si as dori sa imi confirmati daca este acolo sau o fi prin alta parte.
                                Am vazut un tutorial de schimb filtre gpl si filtrul de stare lichida era acoperit de un capac cu 3 gauri pt suruburi asemanator ca la mine, dar era pus in alta pozitie pt ca era alt motor si instalatia era stag 200.
                                Va multumesc anticipat!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google