Filtre Gaz La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • piroman22
    replied
    Nu e nevoie sa opresti niciun robinet la schimbul de filtre... Eu am stat langa baieti in service si am vazut cum au procedat. Cu motorul oprit si contactul luat au schimbat filtrul si dupa ce au terminat au dat cheie. Se poate opri motorul la trecerea pe gaz deoarece conductele sunt goale si pana se vor umple cu gaz motorul ramane fara alimentare, dar asta dureaza o secunda. Sfat la prima pornire tine motorul turat pana trece pe gaz si cateva secunde dupa, in acest fel nu o sa se opreasca. Si chiar daca te vei chinui putin schimba ambele filtre. Nu uita sa iti notezi km sa stii cand le-ai schimbat.

    Leave a comment:


  • spulbercris
    replied
    Din punctul meu de vedere, ar fi mai bine sa mergi la un service specializat, manopera cu filtrele tale fiind undeva la 20, 30 ron. Mergand pe bajbaite, mai mult ca sigur ca tot acolo o sa ajungi. Si apropos, daca ai instalatie din fabrica, Landi Renzo, la schimbarea filtrelor nu se opreste niciun robinet, elctrovalva inchide automat circuitul. Succes!

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    E Ok.nu ma deranjeaza.eu asa am procedat cand am umblat la filtrul de stare lichida.cum am zis daca nu pui contactul nu se intampla nimic...

    Leave a comment:


  • nebundemult
    replied
    Originally posted by alexys View Post
    Si daca e blocat cuiul pe spate, noi cum aflam ce a mai facut? Din ziare?
    ...sau poate l-a scos vreun Dorel de acolo.

    Leave a comment:


  • L3on_rgby
    replied
    Cu bricheta am glumit. Și chiar nu știu. Am presupus doar ca ar avea electrovalva. Chiar am deranjat cu întrebarea? Dacă e asa îmi cer scuze.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Ce cui.??are doua electrovalve nu pot fi blocate amandoua.verifica cu ce vrei si nu mai intreba daca sti.
    Last edited by VIORE_L; 31 March 2014, 18:15.

    Leave a comment:


  • L3on_rgby
    replied
    Nu mai bine verific cu bricheta? Am sa caut robinetul. E pe lamga senzorul de presiune? Ca sa ajung la acesta trebuie să desfac o apărătoare ca un pahar de fier.

    Leave a comment:


  • alexys
    replied
    Si daca e blocat cuiul pe spate, noi cum aflam ce a mai facut? Din ziare?

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    cel mai simplu ca sa schimbi filtrele nu pui cintactul atat timp cat umbli la filtre si nu se intampla nimic,iese putin gaz care este in filtre si cam atat.dupa ce le schimbi pui contactul pornesti astepti sa treaca pe gaz apoi verifici cu spuma de sapun daca ai pierderi...

    Leave a comment:


  • L3on_rgby
    replied
    Mersi mult. Am sa-l caut.

    Leave a comment:


  • raduvl
    replied
    Trebuie sa fie pe electrovalva un robinet (ca o rotita sau disc cu marginea zimtata) sau poate il ai pe traseu.

    Leave a comment:


  • L3on_rgby
    replied
    Rezervorul e sub masina si nu am vazut sa aiba robinet. Mersi de sfat. Unde gasesc robinetul? nu e vreo electrovalva?

    Leave a comment:


  • raduvl
    replied
    Salut! Opresti gazul de la robinetul prevazut pe electrovalva de pe rezervor (din portabagaj), pornesti motorul sa se consume gazul de pe traseu -astepti sa treaca pe benzina, opresti motorul si apoi schimbi filtrul. La desfacerea celor 3 suruburi va iesi foarte putin gaz. Dupa ce schimbi filtrul sa dai drumul la gaz (de la rezervor) si verifici daca sunt scapari de gaze.Spor la treaba!

    Leave a comment:


  • L3on_rgby
    replied
    Am si eu o intrebare. Ce trebuie sa fac pt a schimba filtrele gpl? Cel pt stare gazoasa e la indemana, insa celalalt e sub vasul de expansiune. Doar scot vasul, demontez cele 3 suruburi ale reductorului(sau cum se numeste) il schimb? Trebuie sa fac altceva inafara de a lua contactul pt a nu iesii gaz?La mecanic nici nu se pune problema sa o duc. Filtrele imi ajung miercuri. Are deja 22000 si nu cred ca i-a fost schimbat vreun filtru la gpl.

    Leave a comment:


  • alexys
    replied
    Pai schimba si tu mufele de la injectoarele respective intre ele. Probabi ai 2 cilindri alimentati cu gpl, unul cu benzina si gpl si altul cu nimic. Daca le testezi pe amandoua simultan probabil ca merge rotund. E evident ca nu au vazut ordinea furtunelor la injector, ma indoiesc sa fi uitat ordinea culorilor sau cum se numara pana la 4. Ai galben, verde, rosu albastru, te duci pe furtun si vezi sa scrie in ordine 1,2,3,4. Sau fara bataie de cap schimba mufele intre ele si vezi cum merge, 3 cu 4.
    @moog, esti prea artagos cateodata )

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google