Toata lumea vrea sa faca comert dar nu prea vad interes in favoarea "clientului"...
Sa nu argumentati ca aduceti ieftin... va ginditi tot la voi si atunci...
Nu toti au timp sa "sape" sa se informeze...iar unii nu au nici minime cunostinte...
De ce nu aduceti de exemplu filtre Lovato ma refer la carcasa in sine...aduceti numai cartusele pt cei care au avut noroc sa prinda componente de calitate pe vremuri...
Sau MED-uri ...sint la 1/2 pret fata de BRC OEM...
Utilizatorul neinformat baga ce i se ofera, singurul criteriu e pretul...
Nimeni nu-i spune ca daca utilizeaza un filtru de 1-2euro, facind economie de 5-6, injectoarele incep sa se murdareasca, lucreaza din ce in ce mai prost, de multe ori creste consumul, si de alte multe ori ajunge sa curete/schimbe injectoarele care de multe ori sint peste 50-100euro bucata ...pret de Romania cu adaosuri nesimtite... si sint 4 bucati...
Chiar si la rampele ieftine, cistigul e indoielnic...un kit de reparatii bun + manopera e 200-250RON...iar reglajul lor lipseste in 90% din cazuri...
Asa e daca nu stiati, dupa "repararea" injectoarelor se regleaza cursa pistoanelor...putini montatori isi pierd timpul cu asta...
Nereglarea lor duce la un mers imperceptibil "dezaxat"... adica nu mai merge "rotund"...ducind la uzura neuniforma si prematura in timp...
Nu am vazut kituri de reparatii sa aiba calitatea necesara, sa vina "imperecheate" , prereglate etc...poate la unele OMVL-uri...aaa exista la HD344... asta la ce se foloseste prin Romanica...
Nu e numai vina voastra, e si vina "consumatorului" ce se complace in neinformare...cind vine la voi si singura intreabare e "care e mai ieftin" e destul de aiurea...
Argumentele pot continua...
Sa nu argumentati ca aduceti ieftin... va ginditi tot la voi si atunci...
Nu toti au timp sa "sape" sa se informeze...iar unii nu au nici minime cunostinte...
De ce nu aduceti de exemplu filtre Lovato ma refer la carcasa in sine...aduceti numai cartusele pt cei care au avut noroc sa prinda componente de calitate pe vremuri...
Sau MED-uri ...sint la 1/2 pret fata de BRC OEM...
Utilizatorul neinformat baga ce i se ofera, singurul criteriu e pretul...
Nimeni nu-i spune ca daca utilizeaza un filtru de 1-2euro, facind economie de 5-6, injectoarele incep sa se murdareasca, lucreaza din ce in ce mai prost, de multe ori creste consumul, si de alte multe ori ajunge sa curete/schimbe injectoarele care de multe ori sint peste 50-100euro bucata ...pret de Romania cu adaosuri nesimtite... si sint 4 bucati...
Chiar si la rampele ieftine, cistigul e indoielnic...un kit de reparatii bun + manopera e 200-250RON...iar reglajul lor lipseste in 90% din cazuri...
Asa e daca nu stiati, dupa "repararea" injectoarelor se regleaza cursa pistoanelor...putini montatori isi pierd timpul cu asta...
Nereglarea lor duce la un mers imperceptibil "dezaxat"... adica nu mai merge "rotund"...ducind la uzura neuniforma si prematura in timp...
Nu am vazut kituri de reparatii sa aiba calitatea necesara, sa vina "imperecheate" , prereglate etc...poate la unele OMVL-uri...aaa exista la HD344... asta la ce se foloseste prin Romanica...
Nu e numai vina voastra, e si vina "consumatorului" ce se complace in neinformare...cind vine la voi si singura intreabare e "care e mai ieftin" e destul de aiurea...
Argumentele pot continua...
Comment