Filtre Gaz La Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leutzul
    replied
    Originally posted by Adrian_67 View Post
    Salut. Unde gasesc cele 2 filtre pentru instalatie de gaz MILANO. De aici in colo le voi schimba eu. Nu mai vreau sa mai merg in service, caci m-au rupt ieri, manopera este dublu fata de pretul filtrelor.
    Ai cautat pe GOOGLE ?

    Leave a comment:


  • Stefan Tiberiu
    replied
    Salut. Unde gasesc cele 2 filtre pentru instalatie de gaz MILANO. De aici in colo le voi schimba eu. Nu mai vreau sa mai merg in service, caci m-au rupt ieri, manopera este dublu fata de pretul filtrelor.

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Originally posted by moog View Post
    2 si se schimba la 15 unul si la 30k ala de gazoasa...
    M-am uitat in cartea tehnica a instalatiei Landi Renzo si scrie ca se schimba amandoua la 15.000 km !

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Originally posted by moog View Post
    2 si se schimba la 15 unul si la 30k ala de gazoasa...
    Deci la 15K cel de lichid si la 30K cel de gazoasa ?

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    2 si se schimba la 15 unul si la 30k ala de gazoasa...

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    Cate filtre are o instalatie GPL ? Si la cat timp se schimba ?

    Leave a comment:


  • tiptil
    replied


    link: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Miky partial ai dreptate...intradevar injectoarele moderne "atomizeaza" combustibilul...
    Dar "definitia" ta il contrazice pe Tiptil...si "injectoarele veritabile" (nu) fac acelasi lucru ca si "electrovalvele" ... nici alea nu pulverizeaza...
    Si majoritatea (daca nu toate) injectoarelor de benzina lucreaza ca o electrovalva si in plus "spray-iaza" combustibilul in particule...
    Dar avind in vedere ca, combustibilul in discutie e in stare gazoasa adica in particule mult mai mici decit benzina pulverizata de un "injector clasic" teoria ta cade...
    Gaurile teoretic se dau cit mai apropiat de injectoarele de benzina...aproape de baza galeriei de admisie, in partea interioara...
    Furtunele respective se pun cit mai scurte pina in 150mm dar conditie importanta de lungime egala...nici injectoarele individuale nu se recomanda a fi montate direct pe galeria de admisie...

    Injectoare, in stinga aveti categorii: injectoare (individuale), rampa injectoare (injector rail):
    We offer Injectors and accessories LPG . European online LPG/CNG shop. Broad offer for autogas parts. Reducers, injectors, CPUs, filters, spare parts. Afford...


    Electrovalve:
    . European online LPG/CNG shop. Broad offer for autogas parts. Reducers, injectors, CPUs, filters, spare parts. Affordable prices, quick order completion. Ch...


    Parca e cu totul altceva...

    Eu ma opresc aici...
    Deja de vreo 2 pagini sintem offtopic... poate un moderator va muta discutia pe topicul instalatiilor...continuam acolo...
    Poate aflam cum lucreaza injectoarele cu deschidere variabila de la BRC...
    Ar fi o noutate in zona injectoarelor... sint foarte curios...nu am gasit nimic despre asta pe nici un site cu specific al BRC sau nu...si nu cred ca nu s-ar fi laudat cu inventia/inovatia.
    Last edited by moog; 12 June 2012, 22:11.

    Leave a comment:


  • Miky 48
    replied
    Chiar in fata cum dechizi capota, dupa aparatoarea aia de aluminiu, cel putin acolo erau legate "injectoarele" la un reno laguna 1,6 16v.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ma gandesc oare la 16v pe unde se da gaura in admisie

    Leave a comment:


  • Miky 48
    replied
    La instalatiile de GPL e mult spus injectoare, sunt doar niste electovalve mai sensibile care pot lucra la frecvente mari (inchis -deschis de multe ori pe secunda), injectoarele ar trebui sa si pulverizeze combustibilul (vezi la diesel), dar in cazul instalatiilor gpl dupa rampa sau "injector" de obicei urmeaza un furtun care duce gazul in galeria de admisie, deci exclus sa pulverizeze ceva ca sa se poata numi injector, dar parca suna mai bine injector decat electrovalva, in plus la instalatia de gpl mai exista 2 electovalve, una pe butelie si inca una inainte de vaporizator.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    vad ca tie iti place rau sa te furi singur pe banii tai

    daca mie mi au spus ca imi dau garantie 500.000 trecuta pe certificat ....inseamna ca nu am fetish in a intra pe forum si a ti vinde tie fabulatii

    daca aia de la Agrom mi au spus ca Tomasetto citez : mult spus injectoare, sunt niste electrovalve ... inseamna ca au o placere sadica in a si denigra marfa, culmea mintindu-si potentialii clienti.

    internetul este plin de informatii in ceea ce priveste diferentele dintre o electrovalva si un injector GPL. si culmea toate descrierile se potrivesc spuselor comercintilor de instalatii GPL.

    deci ce motiv as avea sa te cred pe tine ? zero

    Leave a comment:


  • moog
    replied
    Ce intelegi prin electrovalva si ce intelegi prin injector ?
    Electrovalva pe scurt e o vana inchis/deschis actionata electromagnetic.
    Asa ceva ai pe butelie in cadrul multivalvei , sau in fata independenta sau la unele fac parte din vaporizator. Astea au 2 pozitii : deschis/inchis si atit... Se deschid cind comuti pe GPL si se inchid cind opresti , comuti pe benzina, sau in caz de accident...

    Se pare ca e o confuzie in capul unora...
    Injectoarele GPL pot fi independente sau grupate cite 2-3-4 asa numitele "rail" sau "rampe"...
    Si in linkul de mai sus vezi asta...
    La fel sint si la BRC, Prins, Matrix, Valtek, Magic Jet etc...
    Majoritatea covirsitoare a producatorilor au ambele variante...
    Independentele sint indispensabile la motorizari mari, unde distanta intre cilindri e foarte mare si furtunele de legatura ar depasi lungimea maxima recomandata de 150mm...
    La motorizarile mici se pot pune si rampe, si cu asta mai scazi costurile...
    Pe site-ul BRC nu se spune nimic de asa zisele electrovalve...intradevar povestea doamnei de la Vernesti contine si termenul asta...dar referindu-se la varianta BRC cu electrovalve ...
    Si nici nu am vazut asa ceva in ultimii 3-4 ani...

    Tiptil, vrei sa spui ca au sectiune variabila ? Cum realizeaza chestia asta ? Cu motor pas-cu pas ?? Ce rost ar avea? Nici injectoarele pt benzina/motorina nu fac chestia asta...
    Diferentele se fac la timpii foarte scurti de actionare, stabilitate in functionare, fiabilitate...
    Iar apropo de cei 500.000km garantati...inseamna ca sint mai tari decit cele de la Prins care le garanteaza 240.000km...
    The VSI system is the most advanced vapour injection system on the market. It was originally developed by Prins and has now been completely redesigned to suit advanced modern engines.
    Last edited by moog; 12 June 2012, 19:17. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • tiptil
    replied
    rampele de tip Valtek sau Rail nu sunt injectoare propriu zise. Sunt niste electrovalve care nu fac decat sa se inchida si sa se deschida cand primesc un semnal electric.

    Injectoarele BRC INO3 sau injectoarele Kehin de la Prins sunt cele veritabile (care se inchid si se deschid doar atat cat este nevoie la momentul respectiv pt. realizare unui amestec stoichiometric aer-gaz, implicit performante sporite)

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    nu vreau in locul rotii de rezerva.

    la Vernesti mi au spus ca ei nu pun altceva decat INO3

    iar la Agrom la fel mi s a spus ca daca vreau injectoare imi iau Prins care costa 60 milioane.
    mi au spus ca alea Valtek nu sunt injectoare. este o rampa foarte performanta de injectie. un hibrid intre electrovalva si injector . nu mai insista ca sunt injectoare ca nu sunt. 2 service uri care monteaza asa ceva mi au spus ca nu sunt injectoare

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google