Probleme Sau Asa Este Normal ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sau Asa Este Normal ?!

    Saut


    Am cateva intrebari pentru posesorii de LGN cu GPL din fabrica ... Am observat cateva chestii si nu stiu daca asa este normal sa se intample sau este ceva defect la mine...

    1) Motorul se aude mai tare pe GPL dekt pe benzina ( adica nishte tacaniti )
    2) Pierde apa(antigel) pe la vasul de expansiune..
    3) Cand virezi pe loc ( servodirectie ) ..uneori masina dardaie ...
    4) Dupa 10000 km , cand dai prin denivelari mici , incep sa se auda trancaneli unsoare prin usi ( cred ca alea de a inchidere)
    5) Cam minte Calculator de Bord ..:-s
    6) Cand ploua , la prima frana scataie ca trenu in gara
    ________________________________________
    Si cateva generale ( care sper sa nu apara in timp )

    7) Se vor auzi tachetii .
    8) Trosneste usa cand se deschide (de la balama)
    9) Se opreste motorul uneori (~1 /data pe luna)
    10) Scartaie maneta de viteza( astea am vazut decat la DCi)


    Multam fine ...si sper sa-mi raspunda cineva fara ironii .



    Sa auzim numa de bine
    :animal_spider2: LOGAN 1.4 MPI Laureat + GPL :ninja4:

  • #2
    3) Cand virezi pe loc ( servodirectie ) ..uneori masina dardaie ...
    nu este o problema la GPL, si nici la cele fara. vezi ca se mai discuta pe forum. trebuie sa ai masina in miscare putin ca altfel vibreaza din cauza ca nu ajunge asa repede lichidul de servo pe instalatie, cat dai tu de volan.
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #3
      asa e!si mie mi se intampla la fel cu servodirectia!singurul lucru care e posibil sa fie normal e sunetul mai puternic decat la benzina(asta o zic din experienta).restul e bine sa te duci la un service sau la cineva mai priceput.bafta,sa ti le rezolvi!
      "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

      Comment


      • #4
        Raspunsuri :
        1. Sunt injectoarele de gpl ;
        2. La mine pierde lichid de racire pe la colierele care duc apa calda in vaporizator ( la 19.000 km am completat 2 litri de lichid ) ;
        3. Identic si la mine ;
        4. La mine vibreaza ceva plastice prin spate ;
        5. La gpl nu lua in calcul indicatia CB ;
        6. Identic si la mine ;
        7. ??????
        8. Inca nu se comporta asa ;
        9. In 19.000 km s-a oprit de aproximativ 10 ori ;
        10.Inca nu se comporta asa .

        CONCLUZIA ......... FABRICAT IN ROMANIA !!!!!!!!!
        Last edited by givali; 30 January 2009, 19:22. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          da-1) Motorul se aude mai tare pe GPL dekt pe benzina ( adica nishte tacaniti )
          da-2) Pierde apa(antigel) pe la vasul de expansiune..(nu stiu pe unde..am completat 1l la 10000km)
          nu-3) Cand virezi pe loc ( servodirectie ) ..uneori masina dardaie ...
          nu-4) Dupa 10000 km , cand dai prin denivelari mici , incep sa se auda trancaneli unsoare prin usi ( cred ca alea de a inchidere)
          da/nu-5) Cam minte Calculator de Bord ..:-s pe gpl nu iau in considerare
          nu-6) Cand ploua , la prima frana scataie ca trenu in gara (am ABS)
          ________________________________________
          Si cateva generale ( care sper sa nu apara in timp )

          nu inca-7) Se vor auzi tachetii .
          nu-8) Trosneste usa cand se deschide (de la balama)
          f.rar-9) Se opreste motorul uneori (~1 /data pe luna)
          nu-10) Scartaie maneta de viteza( astea am vazut decat la DCi)

          toate raspunsurile sunt date dupa masina mea..
          AG-73-BAR garib1973@yahoo.com

          Comment


          • #6
            7). nu inca...nu de alta, dar ohc-urile n-au tacheti ala e joc culbutori la rece, ce se aude...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Am si eu o intrebare: Sunt foarte nelamurita de ce frana mea scartaie atunci cand e motorul rece.E normal sau am probleme? Deci scartaie doar atata timp cat e rece motorul,in rest nu..plus ca atunci cand apas pedala de frana,se aude un zgomot,un fasait de parca apas o pompa de umflat roti,ca si cum presez foarte puternic aerul...

              Comment


              • #8
                frana scartaie pentru ca a prins praf, sau scartie cand virezi si franezi. si plus, ca trebuie sa se incalzeasca si franele, nu numai motorul

                fasaitul ala este absolut normal. "asa face toate"
                sigpic

                Comment


                • #9
                  pfiu..chiar eram speriata de acel fasait si nimeni nu imi putea raspunde ce se intampla...am 19000 cu ea si as vrea sa stiu la cat se schimba placutele de frana?

                  Comment


                  • #10
                    hmmm...aici sa te ajute altcineva mai in masura, dar eu stiu ca se schimba in functie de gradul de uzura
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Pai cam asa si este . Poti schimba placutele de frana si la 20 mii , la fel de bine si la 50 mii. Totul este in functie de stilul fiecaruia de mers . Multi infraneaza masina cu frana de motor, si doar oprirea o fac cu pedala.
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        Un sfat intotdeauna cand virezi sa nu o faci la maxim din cauza asta ,,masina dardaie,,.....se solicita la maximum servodirectia.

                        Comment


                        • #13
                          1)Tacanitul este al injectoarelor de GPL, se pot monta tampoane intermediare de cauciuc intre rampe si suporti
                          2) Pierderea de apa este probabil localizata sub vas, in realitate T-urile de apa din plastic pierd sau coturile reductorului, trebuie verificat de unde pierde, eventual T-uri metalice in locul celor de plastic.
                          3) Toti s-au repezit sa spuna ca asa este normal, ei bine, nu ai spus ca la capat de cursa, daca face doar pe GPL, este o problema de reglaj, daca face si pe benzina, o sa spun o poveste cu un vecin mandru de Loganul lui.
                          Acum cativa ani imi prezinta Loganul lui full si ma intreaba daca este normal ca dupa doua curse complete ale directiei stanga-dreapta rotile sa inceapa sa se miste sacadat, cand motorul este cald- implicit masina dardaia in acelasi ritm. Am ras, dar chiar asa se intampla, schimbase 2 casete de directie, si o pompa servo, acelasi rezultat. Ii convinsese destul de simplu pe cei de la garantii, avea un Nissan de serviciu si ala nu facea asa. Replica finala a celor de la service, cand nu i-au dat de cap a fost ca Loganurile fac asa.
                          Peste 6 luni rezolvase problema singur - pusese altceva decat uleiul de servo de la Dacia si s-a dus si sa le arate ca nu mai face, dar nu le-a spus rezolvarea...
                          4) Mie la un Logan nou la 300 km mi-a cazut cuiul de pe stalpul central, culmea e ca l-am si gasit, desi deschisesem usa sa o mai inchid odata era si intuneric si aveam ceva viteza... - se strange ce e de strans, un mastic bureti, etc...
                          5) Daca e vorba de consum, ar trebui sa inmultesti mediul afisat cu 1,1 si sa il afli pe cel de GPL. Daca e vorba de autonomie, nu ai ce-i face...
                          6) De obicei scartie cand are pietre in crestatura de pe placute, ploaia poate sa stranga ceva noroi dar nu este normal...
                          7) Nu se vor auzi tachetii, in primul rand fiindca nu are, in al doilea rand la GPL doar se strang evacuarile, deci joc din ce in ce mai mic, implicit si zgomot, poate te referi la arcurile din discul de ambreiaj, dar ala este alt zgomot.
                          8) La taxiuri se intampla, este vorba de limitatorul de cursa in 2 trepte care se uzeaza, dar nu e o problema, se poate inlocui
                          9) Daca se schimba consumabile la timp -ulei, bujii, filtre inclusiv de GPL, se fac reglajele la culbutori la 30 000 km, se va opri doar din vina soferului.
                          10) Nu inteleg cum poate sa scartie maneta, poate parghiile si cablurile, probabil pot fi unse...
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • #14
                            Alexys mai bine mai tirziu (dupa 3 ani) decit niciodata
                            Si eu era sa raspund dar m-am uitat pina la urma la data postarii...
                            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google