As vrea daca poate sa ma lamureasca si pe mine cineva. Am un Logan de 4 ani si nu am inca nici o problema cu bateria. Este o baterie Rombat calciu pe care scrie '' nu deschideti, fara intretinere''. Intrebarea mea este daca la tipul asta de baterie trebuie completat nivelul acidului cu apa distilata. Eu stiam ca nu, dar la un prieten de al meu cand a fost la revizia de 4 ani la un service Dacia, meseriasul a rupt actibildul de pe baterie si ia completat nivelul cu apa distilata. E corect sau nu ? Problema este ca de atunci iese acidul pe la dopuri.
Bateria Rombat
Collapse
X
-
Pai spune destul de clar pe baterie"NU DESFACETI FARA INTRETINERE".Un Logan----YNG-----
Numai bine.
-
Poate nu a fost atent.Oricum se mai discuta pe alt thread treaba asta.Dai search inainte.
P.S=Si nu mai da quote la ultimul post se intelege la ce referiUn Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
chestia asta ca scrie fara intretinere nu inseamna ca nu trebuie sa o intretii
adica in viziunea lor nu trebuie sa completezi tu cu apa distilata ci o duci intrun servis de-al lor si iti fac ei revizia la baterie [ca la masina] iti completeaza cu apa distilata iti verifica densitatea electrolituli in fiecare celula , iti verifica instalatia de electrica a masini,consumul in gol ,la pornire ,voltajul si amperaju la incarcare
cred ca cei 15-20 ron pe care ii platesti iti pot prelungi viata bateriiei cu inca un an pe putin
cine ma invatat treaba asta are o baterie pe olcit de 8 ani si pe opel de 5 ani [rombaturi din clasa lowcost]baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
-
Originally posted by AG 23 YNG View Post.Oricum se mai discuta pe alt thread treaba asta.
Originally posted by mmaxalb View Postchestia asta ca scrie fara intretinere nu inseamna ca nu trebuie sa o intretii
adica in viziunea lor nu trebuie sa completezi tu cu apa distilata ci o duci intrun servis de-al lor si iti fac ei revizia la baterie [ca la masina] iti completeaza cu apa distilata iti verifica densitatea electrolituli in fiecare celula , iti verifica instalatia de electrica a masini,consumul in gol ,la pornire ,voltajul si amperaju la incarcare
cred ca cei 15-20 ron pe care ii platesti iti pot prelungi viata bateriiei cu inca un an pe putin
cine ma invatat treaba asta are o baterie pe olcit de 8 ani si pe opel de 5 ani [rombaturi din clasa lowcost]
Iar despre ce zici tu ca e o baterie care a durat 8 sau 5...e foaaarte relativ.
O baterie de acumulatori are niste principii de lucru, un numar de cicluri de incarcare descarcare. Nu te intrebi de ce sa da o garantie temporala mult mai mica la masinile pentru scoala si la cele de taxi?
Acele exemple sunt rarissime. Poti sa ii faci rugi...dar in regim uzual de lucru, zilnic, fara perioade de conservare...nu poti ajunge la acel termen de 8 ani . 5, posibil.
Va doresc baterii de acumulatori...energice
P.S. am uitat sa ii urez lui Grogo "Bun Venit!" Si inca ceva: ce culoare avea inainte de "interventie" acea "pastila"? Acum si-a schimbat-o? Daca este, era verde,,,e de bine.Last edited by 77sky; 7 February 2009, 23:27.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Sa ma repet: nu se completeaza
(la o baterie clasica, cu intretinere, cu dopuri pentru fiecare acumulator, la vreun an era nevoie de completare; ai ajuns la 4 ani fara sa umbli in ea. Asadaaar...)Last edited by 77sky; 8 February 2009, 00:27.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment