Nu cred ca sunt de condamnat ca vreau sa maresc un pic cuplu motorului... iar replicile de genu'nu are rost, dar de ce, atit poate, lua-ti-va Ferari... nu sunt de folos, din cite imi amintesc am scris "Cuplu mai mare", nu pareri despre marirea cuplului 1,4 gpl. In fine va multumesc pentru raspunsuri. Noroc si la multi kilometrii!
Cuplu Mai Bun
Collapse
X
-
mai, nu te supara si tu acuma, dar in general cand iti iei masina pe gaz ca sa consume putin, e evident ca simti lipsa de putere, mai ales la ture mici ale motorului. numa la dizal e altfel...incearca sa vorbesti cu o firma de instalatii gpl, poate te pot ejuta ei. eu unul nu stiu pe nimeni care sa-si fi facut chiptuning pe gaz.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
MAI lume, masinile noastre merg si pe benzen....vreti...faceti pe benzen...si mai schimbi din buton, gaz-benzina in functie de ce vreti sa aratati.
Eu pentru "putere" pe GPL mi-am luat cu motor de 1.6 ca sa traga si sa nu ma chinui in coasta, sau cand am bagaj. Prietenii mei cu 1.4 doar benzina se vaitau si m-am gandit ca daca mai pun si gaz...ce fac? Asa ca am luat motor mai mare si cai mai multi si sunt multumit.
Si apropo daca benzina vede"resoftarea", GPL-ul de ce n-ar vedea caii in plus bagati din soft?AG-73-BAR garib1973@yahoo.com
Comment
-
Parerile sunt impartite , dar am sa v-o spun pe a mea si cred ca are logica . Daca faci resoftare la ECU de LOGAN nu vei simti remaparea decat pe benzina (eventual si cu benzina mai buna) pentru ca LOGAN de uzina are separat alt ECU si pentru GPL care alti parametrii (nivelul 0 de alimentare - relanti) se "ridica la 1 - care devine 0 pe GPL (de aia si consuma mai mult (sau cel putin asa scrie in manualul intern )Dacia .
Acum intre noi fie vorba ca-si doresc oamenii mai multi cai sau nu ... nu cred ca e un lucru rau . Nu am auzit la sectiunea CHIPTUNING sa zica cineva de ce vreti mai multi cai ? sau alte bazaconii din astea . Fara suparare
P.S. Eu am 1.6 GPL PH2 si am vazut curba de cuplu, si pe GPL din cauza cifrei octanice ceva mai ridicate mai ales pe GPL de vara (exista diferente) este mai ridicata pe sectorul de turatie 1300-3300 rpm , decat la functionarea pe benzina insa puterea scade exponential dupa 3500 rpm . Cu prima ocazie - pun poze (probabil cand ajung la revizie) dar mai e ceva1.6 MPi Icy White
Comment
-
A mea este cam prin primele modele aparute cu gpl din fabrica nu exista si gpl pe 1,6, oricum si asta e buna daca stii cum s-o apesi. O sa ma interesez la un service pentru gpl sa vad ce-mi raspund aia si o sa va relatez si voua. Am obervat si eu o anumita diferenta intre 1,4 (am condus unul 6 luni) si 1,4 gpl intre reprizele 2000-3000 era mai sprinten un pic cel pe gpl dar cu cel pe benzina plecam mai bine de pe loc si dupa 3000 era mai mai puternic. In fine, o sa ma interesez spatamina asta sau cind o sa am timp. Noroc si drumuri fara gropi!
Comment
-
omeni buni, daca faceti tuning pe benzina, nu are cum mama dracu' sa vada ecu de gaz acel tuning. si nici viceversa sunt ecu-uri separate, hartile sunt total diferite, nu poti sa rulezi pe un soft aceeasi harta ca nu tine figura. sunt alte grade de avans, alti timpi de injectie...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
io zic ca nu, altii zic ca da, dom'le, clar, se merita...dar din filmuletul cu care au vrut sa ne arate ca se merita n-a iesit chiar asa cum se dorea. adica si-asa te pupi de "adio" cu demarajul in tr5, daca pui pinion de fuga, la orice depasire retrogradezi in 4 si ce economisesti la mers intins consumi in compensatie la depasiri. iar daca mergi mult in oras, chiar nu se merita. fiecare face cum zice, dar 100-200 de euro ii recuperezi in cati litrii de benzina? raportat la o diferenta de consum de 0,5l%...in cati ani te-ai "scos" cu banii?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Dar cine a zis ca,costa 100-200e? La noi in mioveni ajunge cam la 2mil jum pinionu+manopera.
Comment
Comment