Cuplu Mai Bun

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sunt cai d-aia gazati )))
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #32
      intrati aici, cititi, suna-ti si intrebati, intrebarea moarte n-are, http://www.mastertuner.ro/v1/

      Comment


      • #33
        chiar a pus cineva unichip pe logan 1.4 gpl. Si uitati aici ce zice tipul (mastertuner):
        Clientul era nemultumit ca de cand e vara si da drumul la AC nu mai merge masina. A cautat pe net, a sunat la firme si a zis ca are GPL original de fabrica pe masina si vrea cp. Evident nimeni nu l-a rezolvat si a gasit pe situl nostru ca noi am face si asa ceva. I-am facut omului 2 harti, una pe benzina si alta pe gaz, prima poza si respectiv a doua. HArtile se schimba singure in functie de combustibilul cu care merge. Masina si pe benzina si pe gaz mergea la fel de prea bogata vand la 5 000 rpm AFR 11, adica mai bogat decat un Subaru STI... In a treia poza sunt toate 4 testele suprapuse.

        A patra poza avem harta modificata cu GPL si tot ea cu AC pornit. Asa e evident de ce omul avea nevoie de Unichip. Compresorul de AC suge 7 cp, care la 2 500 rpm inseamna 20% din puterea maxima. Am considerat 2 500 ca turatie medie de utilizare a unui motor de genul asta in mod normal, iar 20% din puterea maxima dezvoltata la turatia asta e foarte mult. Cu ocazia asta am facut si o optiune speciala care anuleaza AC-ul la sarcina mai mare de 60% tocmai ca atunci cand accelerezi sa te bucuri de toata puterea motorului, pe principiu ca oricum in trafic normal nu faci asta mai mult de 10 % din total. Unele masini recente de mic litraj fac asta din fabrica.
        PS: Nu fac reclama!
        Attached Files

        Comment


        • #34
          pai daca cipuiesti gazul consuma 30%,cred
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • #35
            daca modifici softul pe benzina se simte si pe GPL

            Originally posted by Seba View Post
            omeni buni, daca faceti tuning pe benzina, nu are cum mama dracu' sa vada ecu de gaz acel tuning. si nici viceversa sunt ecu-uri separate, hartile sunt total diferite, nu poti sa rulezi pe un soft aceeasi harta ca nu tine figura. sunt alte grade de avans, alti timpi de injectie...
            Cu o cautare mai atenta pe Google si un pic de lucru cu Google Translate am aflat urmatoarele despre functionarea unitatii electronice de control Omegas la instalatia Landi Renzo:

            ECU(electronic control unit) gaz nu comunica pe CAN(controller area network) sau prin vreo alta magistrala de date cu ECU injectie motor. Pur si simplu citeste semnalul de comanda de pe firele injectoarelor de benzina.

            Astfel afla timpii de 'deschidere' ai injectoarelor de benzina. Deci copiaza timpii de deschidere ai injectoarelor de benzina si nu harta din ECU injectie motor.

            Odata stiut timpul de deschidere al injectorului de benzina, ECU gaz calculeaza timpul de deschidere corespunzator pentru injectorul de GPL.

            Timpul de deschidere pentru injectorul de GPL va fi calculat adaugand la timpul de deschidere al injectorului de benzina un interval de timp ce depinde de temperatura GPL ului, presiunea GPL ului si turatia motorului(turatia motorului o poate afla tot de la semnalele de comanda ale injectoarelor de benzina fara sa aiba nevoie de CAN de exemplu).

            De aceea remaparea ECU injectie motor se simte si pe GPL pentru ca daca timpul de deschidere al injectoarelor de benzina este marit, implicit si timpul de deschidere al injectoarelor de GPL va fi marit.

            Un link pentru cine are rabdare

            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #36
              nu merge linkul si din explicatiile tale rezulta ca doar la relanti stie sa copieze mersul motorului pe benzina, altfel, daca nu mergi macar o data pe benzina pe toata plaja de turatie, in toate treptele de viteza, ecu gaz va avea o harta de toata jena...
              mai pune o data linkul, sa ma documentez. oricum, daca asa "invata" ecu gpl mersul motorului, e cam "din topor" metoda si da rezultate numai in anumite conditii. la prima vedere, cel putin.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                uite documentul

                Am atasat documentul.

                In timpul functionarii pe GPL, unitatea de control GPL deconecteaza alimentarea electrica a injectoarelor pe benzina.

                Calculatorul de injectie benzina al motoruluiu continua insa sa trimita comenzi catre injectoarele de benzina. Unitatea de control GPL citeste aceste comenzi si calculeaza timpul corespunzator de deschidere al injectoarelor de GPL.

                La pagina 7 a pdf ului este o schema a conexiunilor ECU GPL.

                Componenta prin care se face deconectarea injectoarelor de benzina si citirea comenzilor acestora este "cablaggio esclusione iniettori
                injectors exclusion wiring".

                Sper ca acum este mai usor de inteles.
                Attached Files
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #38
                  dupa resoftare se simte

                  Ca un om care si-a facut resoftare pot sa va confirm ca se simte si pe gpl ca ai alta masina cum se simte si pe benzina (pe benzina de 98 chiar este alta masina). Pot sa spun ca acum sunt foarte multumit de "limuzina" mea pentru ca daca merg frumos, fac 200 km in afara si 250 km in Bucuresti cu un plin de gaz. Ce pot sa-mi doresc mai mult? Un 1.6 pe gaz ca sa-i fac si lui resoftare si tot asa....

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by didul View Post
                    Ca un om care si-a facut resoftare pot sa va confirm ca se simte si pe gpl ca ai alta masina cum se simte si pe benzina (pe benzina de 98 chiar este alta masina). Pot sa spun ca acum sunt foarte multumit de "limuzina" mea pentru ca daca merg frumos, fac 200 km in afara si 250 km in Bucuresti cu un plin de gaz. Ce pot sa-mi doresc mai mult? Un 1.6 pe gaz ca sa-i fac si lui resoftare si tot asa....
                    cat te-a costat resoftarea ?

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google