Programul Rabla 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ce oferte avantajoase la masini straine in programul rabla v-au tentat?

    Comment


    • #62
      kia pro'ceed...renault megane. in ordine inversa
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        Am nevoie de un mic ajutor: am fost azi la dealer si mi-a zis ca au locuri in programul remat (desi eu stiam ca au terminat toate cele 1731 de pozitii pe care le aveau) si as putea sa iau Sandero 1.4 Laureate ALB + airbag-uri laterale.
        Dilema mea e: ce dracu sa fac ? eu vreau motorul de 1.2 16V, dar ala nu se stie sigur cand apare (iunie - iulie ?), daca apare in iulie, iar fabrica se inchide in august pe motiv de vacanta, masina va veni prin septembrie, deci se duce naibii toata vara, ori eu as vrea sa fac rodajul masinii vara asta...
        De ce as vrea cu tot dinadinsul motorul asta de 1.2 ?

        a) pai pentru ca e tehnologie mai noua (16V fata de 8V) - adica elasticitate mai buna a motorului

        b) cilindree mica 1149 vs 1390 deci: RCA mai mic, impozit mai mic (?), noxe Co2 de doar 139g fata de 166g (ceea ce mi se pare enorm - ca o paranteza - cum e posibil ca Fiat sa aiba cam acelasi motor de 1.4 MPI de 77 CP/6000 ture si sa aiba doar 140g in timp ce dacia are 166g - sunt convins ca sunt aproape identice motorizarile)

        c) o eventuala ieftinire a unui Sandero cu motorul de 1.2 (in Olanda e mai ieftina, si in Germania, cu 500 euro fata de 1.4...deci ar fi normal ca si la noi sa fie mai ieftina masina - ar rezulta un Casco mai mic - calculat la valoarea facturii)

        d) poate motorul de 1.2 o avea transmisia pe lant si nu pe curea ???

        Ce ziceti (cu argumente va rog), merita sa astept (cat o fi nevoie) motorul de 1.2 sau sa iau acum motorul de 1.4 ?

        Multumesc.
        Last edited by bunicuta; 9 April 2009, 16:52.

        Comment


        • #64
          referitor la punctul b) nu sunt mari diferentele la taxe intre doua clase apropiate. diferenta se vede spre exemplu intre 1,2L si 2,5L. ramane motivul de generatie mai noua a motorului. imi zicea taicamiu (de profesie mecanic) ca a vazut zilele astea o stire despre dacia si in filmul reportajului a vazut pe bancurile din fabrica motoare cu transmisie pe lant deci e foarte posibil sa fie aceste noi motoare de 1,2.
          vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

          Comment


          • #65
            Originally posted by bunicuta View Post
            Am nevoie de un mic ajutor: am fost azi la dealer si mi-a zis ca au locuri in programul remat (desi eu stiam ca au terminat toate cele 1731 de pozitii pe care le aveau) si as putea sa iau Sandero 1.4 Laureate ALB + airbag-uri laterale.
            Dilema mea e: ce dracu sa fac ? eu vreau motorul de 1.2 16V, dar ala nu se stie sigur cand apare (iunie - iulie ?), daca apare in iulie, iar fabrica se inchide in august pe motiv de vacanta, masina va veni prin septembrie, deci se duce naibii toata vara, ori eu as vrea sa fac rodajul masinii vara asta...
            De ce as vrea cu tot dinadinsul motorul asta de 1.2 ?

            a) pai pentru ca e tehnologie mai noua (16V fata de 8V) - adica elasticitate mai buna a motorului

            b) cilindree mica 1149 vs 1390 deci: RCA mai mic, impozit mai mic (?), noxe Co2 de doar 139g fata de 166g (ceea ce mi se pare enorm - ca o paranteza - cum e posibil ca Fiat sa aiba cam acelasi motor de 1.4 MPI de 77 CP/6000 ture si sa aiba doar 140g in timp ce dacia are 166g - sunt convins ca sunt aproape identice motorizarile)

            c) o eventuala ieftinire a unui Sandero cu motorul de 1.2 (in Olanda e mai ieftina, si in Germania, cu 500 euro fata de 1.4...deci ar fi normal ca si la noi sa fie mai ieftina masina - ar rezulta un Casco mai mic - calculat la valoarea facturii)

            d) poate motorul de 1.2 o avea transmisia pe lant si nu pe curea ???

            Ce ziceti (cu argumente va rog), merita sa astept (cat o fi nevoie) motorul de 1.2 sau sa iau acum motorul de 1.4 ?

            Multumesc.

            a) Motorul de 1.4 este destul de elastic comparativ cu altele de 8 valve deci diferente mari intre 1.2 si 1.4 la capitolul asta nu cred ca vor fi notabile, intradevar este tehnologie mai noua
            b)intradevar taxe ceva mai mici iar de poluare eu zic sa nu te lamentezi prea tare...vine unu cu vaporul in largul marii si polueaza cat nu vei polua tu in 5 vieti indiferent de ce masina ai
            c)posibil sa fie mai ieftin...dar e POSIBIL, nimic concret
            d)si daca ar avea DISTRIBUTIA (nu transmisia) pe lant nu vad unde ar fi marele avantaj din moment ce foarte rar se intampla sa sara cureaua de distributie si chiar si lantul ala se schimba la un anumit numar de km

            Per ansamblu 1.2 ar avea marele avantaj daca ar veni cu o cutie de viteze potrivita si la taxe ceva mai mici...in rest aceasi Marie cu o mai mica palarie
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #66
              Mda, multumesc pentru raspunsuri, am mai stat ore bune si pe club renault, si acolo unii se plangeau de motorasul asta ca ar fi prea mic, comparativ cu masa masinii.
              Ok, hai sa zicem ca am renuntat la varianta 1.2...insa dupa ce am citit toate posturile despre consumul 1.4 8V si 1.6 16V ma gandesc cum ar fi sa nu-mi iau Sandero 1.4 ci Logan 1.6 16V (desi nu suport aspectul loganului - subiectiva opinia, dar asta e, nu pot trece peste ea)
              M-am uitat la politele RCA, unde, masina fiind pe numele mamei mele care e pensionara, are reducere de 25% la RCA, deci la un 1.4 ar fi pe 1 an o polita in medie cam 2,2 -2,5 milioane iar la 1.6 16V ar fi cam 2,8 - 3,3 mil ceea ce intr-un an nu e mult deloc. La Casco nu are cum sa fie mai mult la Logan deoarece Logan Laureate 1.6 16V + airbag-uri laterale costa 9100 euro, iar Sandero Laureate 1.4 + airbag-uri laterale costa 9200 euro.
              Problemele sunt insa ca:
              - Sandero e mai scurt (si asta ma intereseaza, pentru e mare agitatie in fata blocului ai abia mai reusesc sa-mi parchez 1310 care are 4,38 m)
              - La capitolul siguranta Sandero cred ca sta mai bine: are tetiere de generatie noua (nu ma impresioneaza), dar ce e important, are centuri cu limitator de efort pe care Logan nu le are
              - Modularitatea portbagajului e mai buna la Sandero prin rabatarea banchetei
              - Aspectul exterior, superior al lui Sandero (in opinia mea)
              Consumurile medii intre 1.4 si 1.6 16V il dau drept castigator pe 1.6 16V
              Ma mai gandesc, poate trec peste faptul ca-mi displace Logan si iau unul cu motor de 1.6 16V

              ps. diesel nu merita diferenta, merg doar 7-8 mii km pe an (insa, desi nu merg tare, conduc destul de sportiv - urcari si retrogradari in trepte)

              ps2. Logan ph2 in versiunea Laureate, are interiorul exact ca la Sandero ? (bord, scaune, consola centrala, bancheta spate...etc ?)


              @darksid3, referitor la poluare, eu ma gandesc la legea aia care va aparea din 2010 cum ca toti vom plati impozit pe poluare, in functie de capacitatea cilindrica si Co2 - de asta tineam mortis sa iau motorasul de 1.2 care castiga net atat la cilindree cat si la emisii in fata celui de 1.4....aaaa, daca de la anu' unu care va avea Sandero cu motor de 1.2 va plati pe an 20 roni iar eu cu 1.4 sa zicem voi da 23 roni, atunci nu m-ar interesa acum ce masina iau, 1.2 - 1.4, insa la cum ii stim pe hotii astia din guvern, ne putem astepta la orice din partea lor...
              Last edited by bunicuta; 10 April 2009, 12:24.

              Comment


              • #67
                Interiorul la Ph 2 este identic cu Sandero insa spatiul in spate e mai mare la Logan
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #68
                  Unul dintre avantajele lui 1.2 va fi taxa anuala de poluare care se va introduce de la anul....
                  Banuiesc ca pe forumul Renault se plangeau ce cu clio3. Verifica masa masinii si o sa vezi ca are vreo 200 kg in plus "atasate" la cele cinci stele de crash-test, asa ca nu are legatura cu Loganul.
                  Iar centuri cu pretensionare am si eu pe pickup, dar iti doresc sa nu ajungi sa le folosesti!
                  Iar cu rodajul esti in afara de rand. Mai bine spune ca vrei sa-ti faci concediul intr-o masina noua!

                  Comment


                  • #69
                    @detail referitor la motorul de 1.2, exact pentru acea taxa il vroiam eu, mai ales ca nu stiu azi cat va fi la anu' (ne putem astepta la orice) .
                    Multi dintre cei care aveau pe Clio 3 motorul asta de 1.2 aveau masa masinii de 1090 Kg, nu era echipata pentru 5 stele NCAP. Ei se plangeau de faptul ca motorul are vlaga abia peste 3700 ture (e si normal la o cilindree mica si in 16V)
                    Centuri cu limitator de efort vreau tocmai pentru a nu avea nevoie de ele, la fel si cu airbag-urile laterale, dar te trezesti cu unul care intra in tine, nu-i nevoie sa faci tu o greseala.(vreau pe masina tot ce poate oferi dacia in materie de siguranta)
                    Aia cu concediul, hmm, nu stiu sigur, am de invatat vara asta, ma asteapta un examen (deful in invatamant), si, ca orice examen, il iau in serios, deci nu prea cred ca voi avea concediu, eventual mici escapade din Zalau in Oradea si Cluj, poate, poate 1-2 zile Budapesta si Viena ? (da asta nu e concediu)

                    Deci ?

                    Sandero 1.4 Laureate sau Logan 1.6 16V Laureate ? Logan e mai ieftin ca Sandero cu 100 euro (cred ca ma voi hotara pana incepe rabla de la anu')

                    Comment


                    • #70
                      Cred ca ar trebui sa faci un thread pe tema asta
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #71
                        vreau sa stiu daca prin programul rabla se poate achizitiona un logan van si daca da ce suma de casara are?
                        Multumesc anticipat

                        Comment


                        • #72
                          nu aici trebuie sa pui intrebarea. ci la reprezentanta, la dealer. teoretic, ar trebui sa poti achizitiona VAN
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            In data de 17.03.09 am comandat prin remat un logan 1.5 dci laureate bleu electrique si nu inteleg de ce dureaza asa mult de la comanda pina la sosirea efectiva a masinii, azi am sunat la vocea clientului unde mi-au spus ca masina mea nu este nici macar bagata pe linia de fabricatie - unde se produc pe loturi de motorizari, culoare etc. - spunea doamna si in concluzie sa mai astept probabil pina la sfirsitul lunii, data maxima de livrare fiind 10.05.09eu speram ca o sa vina pina de paste dar asta e...

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Tony62 View Post
                              vreau sa stiu daca prin programul rabla se poate achizitiona un logan van si daca da ce suma de casara are?
                              Multumesc anticipat
                              Din ce stiu eu nu, deoarece masina achizitionata trebuie sa fie autoturism iar van-ul e bagat la autoutilitare.
                              Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                              Comment


                              • #75
                                nu trebuie sa fie autoutilitara masina pe care doresti sa o casezi. e posibil sa poti achiziona un van. cel mai bine apeleaza la un dealer.
                                vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google