Dacia 10 Ani De La Preluarea De Catre Renault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hai sa nu cadem in extazul din spatele sopronului...ca picam cu curu-n furca si doare...
    dacia (un cadavru) a fost resuscitat (adus inapoi din morti) de renault (un baiat destept, cu interese clare dar cu o moaca de mucalit si cu probleme destule in curtea proprie). s-a ajuns la o alianta gen frankenstein, pinky and the brain, master-blaster, etc...
    noi ca tara am primit niste locuri de munca, dar ni se iau o caruta de bani inapoi si pana nu demult am fost obligati de legislatie sa ne luam dacia decat altceva sh. nu le iau apararea celor cu trotinete 316 din secolul 12 inainte de Christos...
    traiasca alianta la multi ani ...ce dracu sa zic?
    la buzunarulmeu chiar nu a ajuns profitul privatizarii. asa cum pe cei din pitesti nu-i doare de inchiderera altor fabrici ce nu produc masini, nu vad de ce noi ca tara ar fi trebuit sa ajutam o firma o statului francez sa nu-si ia jucariile si sa se duca dracului atunci cand au avut probleme si au cerut subventii de la statul roman. si noi ca prostii platim; la fel cum ne indatoram la fmi ca sa salvam banci private straine. sigur e o privatizare rentabila? pt cine? ca pt "noi"-romanii laolalta, nu doar cei ce lucreaza la dacia si-n firmele subcontractoare, daca stai si socotesti mai bine, chiar nu e vreo realizare...aia nu de prosti au cumprat dacia, noi luam firimiturile si ei o duc bine-mersi.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Corect Seba cu o singura precizare: orice alta firma ar fi venit in locul lui Renault ar fi procedat la fel. Vezi cazul Ford ca si astia au cerut garantii din partea statului roman dar nu-mi fac iluzii ca si Mercedes daca venea la fel proceda pe principiul "nu-i prost ala care cere ii prost ala care da".
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        In 1999 Dacia a fost salvata de catre Renault, dar roata s-a intors, iar Dacia a asigurat capital Renault-ului de vreo 4 ani incoace. Se stie ca Renault nu mai are vinzarile de altadata.

        Comment


        • #19
          Exista cineva care ar pune interesele oamenilor mai presus de cel al coroporatiei? Exista careva care ar fi nebun sa piarda bani pentru un scop corect si moral? Exista reale motive de buna credinta cand lumea considera ca banii sunt singura modalitate de a fi fericit?...nu!
          Nu doar Renault face ecuatia asta cu Romania...toate firmele care profita de pe urma mainii de lucru ieftine si a guvernelor lacome au aceeasi schema.
          Fireste, exista argumente favorabile cand vorbesti despre productie, oamenii care muncesc, etc...dar cand stai sa dezvolti problema mai in amanunt lucrurile devin incorecte si imorale.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            Intotdeauna tarile mari au avut partea leului, ca au luat prin forta sau prin circumvolutiuni asta este, traim si noi din firimiturile lor. Am vrut NATO ne-am ales cu bechtel, am vrut UE, am dat la nemti mld de euro pt infrastructura in SNCFR. Toti isi vad interesul propriu, nimeni nu moare de dragul nostru . Si totusi una peste alta o firma ca dacia ne mai scoate un pic din c.... si asta in totalitate se datoreaza renault, ca punem una peste alta si ce se castiga prin salarii, impozite se plateste din bugetul statului pe de alta parte, este altceva, dar cel putin aduc valuta si avem si noi tichie de margaritar, ca in rest este vai de mama nostra.

            Comment


            • #21
              In 1994 au venit cei de la FORD sa negocieze cu DACIA si al nostru ca bradul , scumpul dl STROE i-a refuzat pentru ca nu i-au platit "dreptul" (si-ar fi dorit sa construiasca FOCUS si Fiesta model 96-97 fabrica de 150000 masini / an si 230000 motoare) .
              In 1998 au venit cei de la VW la tratative prin grupul lor , cu marca AUDI - am pierdut tratativele pentru ca acelasi "luminat cu lanterna" domn Stroe i-a refuzat pentru acelasi "drept" - stiti cum e , gen , mie ce-mi iese (au castigat Ungurii aceasta tranzactie si au inceput constructia modelulului de nisa Audi TT si 200000 motoare pe an)
              Ulterior cei de la DACIA nu au mai avut incotro , si fiind coplesiti de datorii , si productie lenta , depasiti fizic si psihic mai bine spus , + "dreptul" oferit de Renault (ca si la ei se lucreaza la fel) au acceptat oferta si au fost preluati - si au si facut treaba cum a facut Vw cu Skoda - uitati-va unde au ajuns
              -Au produs NOVA 523 524
              -Apoi au introdus grup motorpropulsor Renault 1.4 MPI - SUPERNOVA
              -Facelift Supernova - SOLENZA
              -Modelul de 5000$ care s-a transformat in modelul de 5000E , care la aparitie oricum era mult mai scump 5700E (dupa 3 luni de la lansare succesul inregistrat a dus la o scumpire la 6400 a modelului de baza)
              -Sandero (primul compact din productia Dacia)
              -Logan Facelift
              Una peste alta compania care mentine economia unei tari pline de tarani si zdrente (ma scuzati pentru expresie dar traim intr-o tara care cu toate ca e superba - e de kkt) si din partea mea le doresc numai bine ! Sa ajunga Dacia ce a ajuns SKODA sau si mai bine ;)
              1.6 MPi Icy White

              Comment


              • #22
                Bine au punctat si Seba si ingerulol . Mai mult profit scoate Renault dupa noi decat noi dupa Renault.
                Eu zic daca veneau cei de la VW , poate la ora actuala aveam si noi masini ca si Skoda , si sunt siguri ca tot asa de multi romani ar fi cumparat-o si daca era un pic mai scumpa dar sigur mai calitativa .

                Comment


                • #23
                  da, din nou mitul masinii germane indestructibile
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    A fost un lucru bun - tendinta fireasca a lucrurilor cred eu
                    1.6 MPi Icy White

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by misucelmic View Post
                      Bine au punctat si Seba si ingerulol . Mai mult profit scoate Renault dupa noi decat noi dupa Renault.
                      Eu zic daca veneau cei de la VW , poate la ora actuala aveam si noi masini ca si Skoda , si sunt siguri ca tot asa de multi romani ar fi cumparat-o si daca era un pic mai scumpa dar sigur mai calitativa .
                      te incalzeste doar ideea siglei Dacia pe masina aia gen Skoda, sau te intereseaza masina? daca te intereseaza masina, cumpar-o. ce conteaza ca e facuta de vw pentru cehi si nu pentru noi? oricum tot la pretul asta era. pentru ca aia e clasa masinii, pretul ei de piata. n-ar fi fost o skoda la pret de logan, fii tu sigur.
                      voiai doar o imagine mai buna a Dacia prin masini, indiferet de pret? ia-ti skoda si pune-i sigla Dacia in bot

                      poate era mai bine sa nu ne fi preluat nimeni, sa ne fi murit industria auto [ha, ma rog, vine vorba ca am avea asa ceva] si ramaneam sa cumparam exclusiv masini de import. care era problema? nu scrie niciunde ca fiecare tara trebuie sa aiba un constructor auto. a, ca tu ca roman nu esti in stare sa faci o masina dar vrei cu tot dinadinsul sa faci skode.... [bineinteles, cu creierul, banii, proiectele altora, ca tu n-ai asa ceva] e cam de cacao, zic eu.
                      ce masini au facut romanasii in istoria lor auto? 2? dacia 1100 si nova. io cam atata stiu. restu-s facute de renault. asa ca noi nu prea avem nimic in comun cu industria asta, decat ca suntem negrii pe plantatie, buni la banda. e ca si cum am vrea acum sa ne apucam de energii nucleare. oricum, pentru noi industria auto cu tot ce inseamna ea, cap-coada, e rocket science.

                      Comment


                      • #26
                        Si aia 1100 tot de Renault a fost facuta
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          deci noi am facut vreo masina pana acum? macar nova aia?

                          Comment


                          • #28
                            Nova.. Aro...Lastun
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Si asta pt ca nu avem proiecte pt dezvoltare a cercetarii, si pupam bani din .....
                              Off-topic: facand parte dintr-o echipa de cercetare, si avand nevoie de bani, supraveghetorii nostrii, profesorii ce conduc acest proiect, au facut cereri peste cereri pt finantarea acestuia. Insa am fost mai mereu intampinati de refuz, si unde nu a fost refuz, au fost acordate sume infime. ( in speta 1000 ron, cu care putem cumpara 2 lampe uv, si 10 000 euro pt un microcalorimetru cu 2 celule, fiind necesar tehnicii, unul cu un minim de 24 celule).
                              Acum am gasit o alta modalitate: facem pe barba noastra, dupa care vindem metoda, iar statul roman, si tot ceea ce inseamna pacient ce ar putea beneficia de aceasta noua tehnica diagnostica, o va capata prin prisma acelei firma/conglomerat ce se va oferi a cumpara tehnica.
                              Asa ca ce sa ne mire, pt a face masini, a proiecta, avem nevoie de resurse....De unde? Cand astia nu dau nimic.
                              Pe aceasta cale ii invit, la clisme.

                              Comment


                              • #30
                                Nu uitati de ARO , aia a fost masina 100% romaneasca (si Lastunul ) . Acum va rog sa nu sariti pe mine !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google